8 Haz 2009

Bir Fikir

Aklıma şöyle birşey geldi, ben o kadar çok zırvalıyorum bir cümleyi alıp alakasız yerlere götürüyorum ki uzuyor da uzuyor. Bu durumdan en çok Merve şikayetçi olsa gerek, çünkü onun yazılarını hep bulandırıyorum abuk subuk alakasız yorumlar yapıyorum. Evet üşenmiyorum, bunu yapıyorum...

Şimdi kendi kendime dedim ki, sizler bana bir cümle söyleyin bakalım ben onu nasıl alakasız bir hale getirip ne kadar uzun bir yazı yazabileceğim? Tabi içinden bir tane seçicem, hepsini yazamam (birden fazla yorum geleceğine de nasıl eminim oluyorsam?).

Gördüğünüz üzre bugün canım sıkıldı, kendime eğlence arıyorum. Ama hemen bugün yazamayabilirim onu da söyleyeyim, tıpkı nobel ödüllü yazarlar gibi düşüneceğim, inzivaya çekilip kafa patlatacağım ondan sonra eserimi sizlerle paylaşacağım...

İşte burada bile saçmaladım, benim misyonum da bu galiba... Neyse efendim, hadi biraz da siz saçmalayın...

not: terbiyesiz şeyler yazmayın, yapana dalarım!

8 yorum:

lori dedi ki...

sefgili uyuz:
al sana en guzel kelime.. nereye cekersen cek , nerden girersen ordan cik:
"DALMAK"
HAYDIN YAZ BAKALIM puahahaa!

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM Kİ PEK BUNLA ALAKALI DEĞİL AMA GEÇEN GÜN PEPSİNİN YENİ REKLAMINI GÖRÜNCE BU KADAR İYİ BİR MARKANIN BU KADAR ABSÜRD NASIL REKLAMI OLUR LALE YAZSA DA EĞLENSEK DEDİM VALLA
ARTIK TV SEYREDERKEN BİLE AKLIMDASIN ANNE BEN UYUZ OLDUM DİYE PROGRAM VARDI BEN ARTIK ANNE BEN UYUZMANİA OLDUM :)OLARAK ÇEVİRİYORUM BUNU
SEVGİLER
SEMA

Merve dedi ki...

çooooook komiksin valla sen lalişko!
nerede aklına gelir bunlar bilmem ki!
nereden çıkardın şimdi sen şikayetçi olduğumu! değilim çook mutluyum ben halimden..bak bende öyleyim kafama ne eserse yazıyorum :) kızdım sana deme öyle :)
benim kelimem: PUDRA!

uyuz cadı dedi ki...

sefgili lori, ama cümle olacaktı be şeker. şimdi dalmaktan ne desem bilemedim, hoş bi başlarsam gerisi gelir de dur bakem düşünem hele.

sema, haha tv izlerken de aklına mı geldim ?:))) uyuzmania da süper isimmiş kullanabilir miyim? (yüzsüzüm):) pepsi reklamı da şey mi hani seda sayanlı olan? eğer dediğin oysa biz ailecek evde çok kötü yorumlar yapıyoruz o reklam hakkında buraya yazsam rtük bloğumu kapatır :p ama daha uzturuplusunu yazabilirim.

merviş, mutlu olmana sevindim çünkü vazgeçmeye hiç biyetim yoktu arada olan sana olucaktı :)) ay senin kelimeni yesinler, pudraymış bak bak :)

gorkem dedi ki...

ben de diyorum ki, sarabin mantarini cikaramayip iceri sokmak zorunda kaldigin kadar uyuz oldugun sey var midir?

haydi bakaliiim, merakla bekliyoruuum :)

Adsız dedi ki...

tabii kullanabilirsin canım hatta senin olsun tepe tepe kullan:))
evt seda sayanlı olan pepsi yaşatır seni pepsiiii
bir daha içesim olsa da pepsi içmem ben evdeki yorumları tahmin edebiliyorum aynı yorumlar biz de yapılıyor:))

Prima Rima dedi ki...

ANGUT KUŞU (yeni öğrendim ben böyle bir kuş olduğunu daha şimdi az önce öğrendim onun üzerinede senin yazını okuyunca bunu buraya yazmak kaçınılmaz oldu)
Yıldız Tilbe angut kuşu gibi bir kocam olmalı benım demısde şekerim ordan buldum:)

uyuz cadı dedi ki...

görkem ayyy ben hiç şarap içmem ki.. kırk yıl içmesem aklıma gelmez yani niyeyse içkiyle aram hiç olmadı. içsem de dışarıda içiyorum zaten mantarla falan uğraşmıyorum :)

sema, telif için teşekkür ederim :)) o reklamı da yazıcam mutlaka çünkü çok gıcık oluyorum..

ebrucum hani angut angut deriz ya ben de duymuştum meğerse bi kuşmuş diye. tipi nasıl acaba? güzel bi kuş mu? bi bakayım netten merak ettim.