10 Haz 2009

Saatlere Gıcığım

Zaman nasıl bu kadar hızlı akabiliyor? Sabah gözümü açıyorum bir de bakıyorum akşam olmuş.
Yapmam gereken işler neden hiç bitmiyor? Neden aldığım onca filmden birini bile izleyemedim? Evimin üç adım ötesindeki sinemaya bile bir kere gidemedim, kitaplarım aylardır bitmedi beni bekliyorlar, aldığım dergiler şöyle bir karıştırılıp sehpanın üzerine koyulmuş neden? Neden doya doya fotoğraflara bakamıyorum? Neden içlerinden beğendiklerimi işaretleyip kendim de yapamıyorum? 4. taksitini ödediğim dikiş makinemin başına sadece 7 kere oturabilmişim, neden? Balkonumda bir kez oturamadım, şu önümdeki caddeden sahile doğru bir kere bile salına salına yürüyemedim, istediğim eteğe başlayamadım bile, aklımdaki çantalar ise sadece aklımda...

Beni bu kadar meşgul eden nedir? Neden gözüm sürekli saatte? Neden bir çırpıda akşam oluveriyor?


Hayat böyle birşey mi ki? Günler bu telaşlarla akıp gidiyorsa bu demektir ki haftalar da aynı, hatta aylar, mevsimler, yıllar...

Ne olacak böyle? Hayatım bir çırpıda bitecek mi? Ne yaptığım işten birşey anlayabiliyorum ne de yapmak istediğim ve hep ertelemek zorunda olduğum işlerden...

Bir ben miyim perişan? Yoksa herkes mi böyle?

20 yorum:

Haydins dedi ki...

Yok yok bir sen degilsin,bende bur ara hic bir ise yetisemiyorum hissiyatindayim..
Lalecim biz simdiden boyleysek cocuk olunca ben kendimi dusunemiyorum ama yaa..hic olmamasi en iyisi mi ne??
Yok yok kendimi hic oyle bir yere koyamiyorum..

uyuz cadı dedi ki...

Ayy Serpil'cim yazıyı yazarken kendi kendime senin söylediğini düşündüm.. Gerçekten ben kafayı yerim heralde.. Hem eş, hem anne, hem çalışan kadınları çok takdir ediyorum. Kocalarını ise kınıyorum :) Nedense herşeyi kadınlar yapıyo.

Merve dedi ki...

:) bir de bana sor!
tüm gün işteyim..eve gidince yapılacak bir sürü şey oluyor aklımda..
ama eve gidince tek şey! bir an önce uzanmak..! :) haftasonu desen bir çırpıda bitiyor birşey anlamıyorum.

laliş evde çalışmak süper şeker bence gene de çok şanslısın :)

muck!

uyuz cadı dedi ki...

merviş evlenmseydim o dediğin şans olacaktı.. annem her işimi yapıyodu yaa üf

alis dedi ki...

Herkes böyle.. Dün itibariyle 20'li yaşlarımı neredeyse ortalamış bulunmaktayım. Hani 20 yaşına gelince çok çılgın, süper bi hayatım olucaktı? Ne olduğunu anlamadan 30 olucam neredeyse. Depresyondayım :(

Tibet'in annesi dedi ki...

ben kendime vakit ayıramamaktan çok dertliyim, artık kitap okuyamadığım için çok üzülüyorum, Heroes'un 3. sezonunu seyredemedim, deliriyorum, film seyretmek istiyorum, uykum geliyor :( sanırım hepimiz için böyle ve evet çocuk olunca daha da kısıtlı zaman hani gözünü korkutmak gibi olmasın :) ama bir yandan da varlığı seni dinlendiriyor, huzur veriyor.

uyuz cadı dedi ki...

alis ay sorma yaaa herkes böyle galiba.. bak bir de ben evden çalışıyorum sen de yarı zamanlı.. halimize bak..

tibetin annesi, aynen benim de kitaplarım hep yarım yarım duruyo. okumak istediğim bi kitap var kendime gıcıklığıma almıyorum başladıklarımı bitireyim alıcam diyorum ama bitmiyo da..
çocuk konusunda da gözüm çok korkuyo zaten hiç istemiyorum niyeyse.. sevmiyorum, özenemiyorum da.. arkadaşım bana canavar diyo haklı galiba :)

::puck-robin:: dedi ki...

ooh valla
en son yazımın üstüne iyi geldi bu yazın :D:D
kıskanıyorummmmmm!

a. gizem dedi ki...

ben de aynıyım :P
onu söyleyim kaçacagım :)

Aphraell dedi ki...

Hepimiz böyleyiz canım, zaman hızlandı sanki iletişim çağı, internet derken bir dakikanın süresi bile kısaldı sanki, hiçbirşey yapamaz hiçbirşeye yetişemez olduk.. Çok fena..

Tibet'in annesi dedi ki...

yok ben canavarlık diye düşünmüyorum. bazı insanlar kendilerini anneliğe hazır hissetmiyorlar, kendilerini anne olarak düşünemiyorlar. belki bilimsel bir açıklaması vardır bunun, belki annelik hormonu diye birşey vardır ve bu hormon bazı kadınlarda fazla değildir, bilemiyorum tabii :P
sen bakma arkadaşlarının söylediklerine :)

uyuz cadı dedi ki...

puck ahahah ne komiksin sen ya :))) kıskanmış çatlamış dün de itiraf etmiş. bi de ediyo ki üstüne alınanlar haklı :)) bak bu yazım içine su serpsin kıskanılacak bişey yok :))

Gizo ayyy sen de çok yoğunsun gerçekten. ama dün bitirdin her işini cadı seniii :)

Aphraell aslında herşeyin daha hızla hallolması gerekmiyo mu? dediğin gibi internet çağı vs.. ama bize kapak oluyo galiba hep daha daha yoğunuz.

tibetin annesi, değilim di mi canavar? :) gerçekten be de senin gibi düşünüyorum, içimde yok yani yaratan her güzelliği birden bana vermemiş ne yapalım :P

cicada dedi ki...

süper süper süper daha iyi dile dökülemezdi bu durum ben de hep düşünürüm içten içe ama hiç bu kadar güzel ifade edemedim...yapmak istediklerim aklımda bi yerde ama yapamadıklarım olarak kalıyolar ne yazık ki...

uyuz cadı dedi ki...

ciciada, herkes böyle demek ki...

melisa dedi ki...

ahh ahhh derdimi açtın
bana yetmiyor bu zaman
herşey erteleniyor,ama hangi zamana erteleniyor bilemiyorum.
ne kendime bakabiliyorum ne kafamı dinleyip şöyle bi sakinleşebiliyorum
beynim ,ruhum ,düşüncelerim,gülümsemelerim,yorgun,vee zamanım yok

aliş arkadaşım 30olacağım neredeyse depresyndayım demiş
ben neresini geçtim depresyonun tam ortasındayım
ahhhhhhhhh

uyuz cadı dedi ki...

melisa al benden de o kadar... zaman çok çabuk akıoy ben hiç bişey anlayamıyorum...

small button nose dedi ki...

yok valla ben boyle degilim .o kadar cok bos vaktim varki butun filmleri izledim son cikan filmilrin coguu sinemada izledim. ise gidip geliyorum yemek yapiyorum evi temizliyorum izlemek istedigim butun diizleri izliyorum temizlik bulasik(makina degil ha elimde) camasir(allahtan camasir makinasi var o elde degil) utu e alisverise de vakit kaliyo hatta her hafta bi kitap bitiyo ustune ustluk buralara cevap yazmaya bloglari okumaya vakit bile kaliyor unuttugum seylerde var tabii...
dermisim keske gercek olsa

uyuz cadı dedi ki...

ben de dedim noluyo yahu kimmiş bu mükemmel yaşayan? sonra derin bi oh çektim hehe :))

coco dedi ki...

yalniz degilim, psikopat degilim, normalim! yasasin gidip instyle'imi okiyim:))

uyuz cadı dedi ki...

haha hadi git :))