24 Haz 2009

Şarkılı Veda

Eşimin teyzesinin 9 yaşında bir oğlu var, vukuatlarını yazsam buralara sığmaz. Ben sadece en son olayını anlatmak istiyorum, dün sünnet olmak için hastaneye giderken arabada çalan Serdar Ortaç şarkısının bestesini baz alarak kesilecek pek kıymetli tarafına şarkı yazmış!

'Bu seninle son anlarımız, artık yanımda olmayacaksın' gibi saçmalıklar ve büyük bir üzüntü eşliğinde söylene söylene yolculuk etmiş...

Bunu duydum, çok güldüm ve akşam eşime anlattığımda suratıma ciddi ciddi baktı 'ee ben söylemiştim bunu yapmasını. dedim ki, bak bence sen bir şiir yaz ya da şarkı bestele, onunla vedalaş.. Yapmış demek aferin' dedi...

Neden çocuk istemediğimi şimdi daha iyi anlıyorum.

not: sünnet hakkındaki yazım en yakın zamanda burada olacak, ah bir fırsatım ve keyfim olsa...

17 yorum:

tatlisubaligi dedi ki...

heheheheh bayılıyorum cocukların sunnet maceralarına yaaa.. benim kuzenim de hastaneyi ayaga kaldırmıstı genel anestezi isterim diye :)) nerden duymussa genel anesteziyi.. ama istedigini elde etti genel anesteziyle 5 dakkada sunnet oldu 5 saat ayılamadı :)) sizinki daha bi yaratıcıymıs, esin daha da bi yaratıcıymıs... cok guldum yaa

uyuz cadı dedi ki...

haha sizinki de ayrı manyakmış :)) buna da anestezi yapmışlar da yarısında uynamış cin herif. sonra da doktora kızıyomuş çok kesmişsin diye, tam ruh hastası çocuk ya.
bu muhabbet üzerine daha neler saçmalıyo da burada yazamam yani :)

Merve dedi ki...

esine mi gülsem çocuğamı anlamadım valla laliş :)

ben cocukların sünneti 1 haftalıkken olmasından yanayım,büyünce bu stresi çekmesinler bence..olsun,bitsin..

uyuz cadı dedi ki...

mervecim 8 gümlükken yapıyolar di mi? bence de daha mantıklı, keşke öyle yapsalarmış belki daha az manyak olurmuş :)

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Çoook şirin ya. Olay bana da neden çocuk istediğimi hatırlattı :) Sevgiler...

gorkem dedi ki...

ilahiii, ben de simdi farkettim hic sunnet hikayesi bilmiyorum been ya, lalis seninki bir numaradan listeme giris yapti :)

ayrica ben de bi haftalikken yapilmasi taraftariyim, sonrasinda cok istenirse bi kiyafetle dolassin dursun :)

lori dedi ki...

inanmiyorum! cocuga gulerken, esinin onerisi olduunu ogrenince dumr oldum bi kahkaha daha patlattim.
bi sure daha cocuk konusunu dusunme evt ehuuuuuuuuuuuuuuuuh ay yarildim oyyy.

BeD@rdeM dedi ki...

arkadaşlar durum komik tabiii ama ben de 15 aylık bir erkek annesi olarak doktorumdan notlar iletmek istedim: erkek çocukların anatomisi 5 yaşına kadar gelişmeye devam ediyormuş, açıkçası pipisinin kıymetini anlayacak yaşa kadar bekleyin diyorlar insana :) ee sonrasında da gelsin şiirler, gitsin şarkılar :P o çocuğu ısısırım ben :))

alis dedi ki...

Ay ben sünnetin gerekliliğine inanmıyorum ya. Çok vahşi bişey. O kadar lüzumlu olsaydı adı sünnet değil farz olurdu, di mi ama?
Sizin çocuğunuz olsa eşinin öğütleri sayesinde çok matrak bir çocuk olur herhalde, bol bol gülersin :)

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Muhahah allah tepenizden bakamsın kızım seninkisi bizimkiyle deli anlaşır ya :) Bizimkisi de bir friend feeddir sardı aman diyorum geyikler hat safhada :)

Prima Rima dedi ki...

Çok komik ama demekki kendisi öyle yapmış sorsaydın be Laliş acaba eşin ne söylemişo zamanlarda?

uyuz cadı dedi ki...

esin, ne kadar farklıyız seninle :)

görkem ben de bilmiyodum ilk oldu :)

lori, senden manyak olmasın benimki de pek normal değil :)

BeD@rdeM, ben de duymuştum söylediğini. ama sonra da hayatın merkezi sanıyolar kesilince de ağıt yakıyolar böyle :)

alis bence de çok vahşi ya.. dişciye giderken bile ödüm kopuyo benim, o çocuk şarkı yazmasın da ne yapsın :)

stil direktörü ayy benimki de öyle. nereye gitsek telefonundan yerini falan güncelliyo kaç yaşında adam ne gereksiz yaa :)

Ebru'cum bak aklıma gelmedi sormak. Belki kendi yapamadı da gelecek nesillere bişeyler aşılamaya çalışıyo :)

Anlatacaklarım Var! dedi ki...

Ben sünnet olduğumda pilava eklemediler neden acaba hep merak etmişimdir.Besin değerlerini yetersiz gördüler herhalde.

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

:) Hadi canım deme ya kızım bunlar kesin tanışsın şimdi de cuma gecesi guitar hero ve psp akşamı :) Oğlum olsa bu kadar olur yani şeker. İyi hafta sonları.

uyuz cadı dedi ki...

anlatacaklarım var, bilemicem artık o kadar ayrıntıya girmek mide bulantısına neden oluyo bende...

stil direktörü, dün gece kucağında psp ile uyuyakaldı desem çok güler misin? :)) aynılar mıdır nedir? :)) sana da iyi haftasonları, babaya bol moral lazım...

Absinthe dedi ki...

euhe Allahtan 'Çav bella çav bella çav çav' ı söylememiş ahhahah yahu seninkide az değil oldu olacak bide seramoni falan düzenleseydi =)

uyuz cadı dedi ki...

absi, belki dönerken de onu söylemiştir. manyaktır ne yapsa yeridir :)