8 Haz 2009

Zıkkım Oldu

Kırk yılda bir eşimden geç uyanayım dedim, çıkarken kapıyı açık unutmuş! Yaklaşık 1 saat sonra kapıcı ve karşı komşumuz geldi, bana birşey oldu sanıp korkmuşlar.

Kedim nerede? Dış kapı açık mıydı? Kaçtı mı?

Bütün apartmanı dolaş, sonra kız evin bir köşesinde uyuyakalmış olarak bulunsun. Nasıl mı? Tabi ki konserve mama vaadiyle.

Bu arada rahat etmek için giydiğim robinson crusoe eşortmanımla rezil olduğuma mı, saçım başım yamuk yumuk halde insan içine çıktığıma mı, şiş gözlerle olayları kavramaya çalıştığıma mı yanayım bilemedim.

Demek ki neymiş? Bir saatcik bile fazla olsa uyku bana haram zıkkımmış.

26 yorum:

Merve dedi ki...

:) çok güldüm valla laliş.. niye açık bırakmış ki alışkanlık herhalde :)

uyuz cadı dedi ki...

canım aslında onun bi suçu yok, ben çözdüm olayı. şöyle ki, evin her noktasına bir süs bir püs koymayı kendime misyon edindiğim için kapının zinciri vardır ya hani onun tam ucuna keçeden kooocaman bir kalp koymuştum ben. arada takılıyo onu içeri itip tekrar kapatmak lazım. uyku sersemi farkedemedi galiba :))
ay çok komikti ama Merviş ya acayip bi salaklık yani, apartmandakilerin bi polis çağırmadıkları kalmış :))

gorkem dedi ki...

komik olmus sabah sabah, haftanin da ilk gunu :)
ama neymis, seni cok seven komsularin varmis, kapici da dahil :))

uyuz cadı dedi ki...

görkem sorma :)) kapıcıya dedim ki 'kusura bakma telaşlandırdım sizi de', 'yok abla aşkolsun bi aileyiz şurada' dedi. vallahi kendimi bizimkiler apartmanında gibi hissettim gözlerimden bir damla yaş akacaktı :))

Haydins dedi ki...

:) yorumlara cevaplarina koptum :)

Lalecim iyi ki kapiyi komsular vs. farketmis..
Orada da kalp olmayiversin canim cikar onu cabuk :)

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Bizimkiler'in apartmanı:))

uyuz cadı dedi ki...

serpilcim evet, orada da süs olmasın yani di mi? :)) öyle de çok boş kalıyo orası ama ben yine de çıkarıyorum hemen :))

Merve dedi ki...

ayyy çook güldüm..

kokoş seni zinciride mi süsledin sen.. alem kız :))

iyi odana gelip kapıcı uyandırmadı küçük çaplı bir şok yaşardın herhalde :)

uyuz cadı dedi ki...

bulunur hint kumaşı, vallahi öyle. bi sarhoş cemilimiz eksik. cemil miydi o adamın adı? ayyy çocukluğumuzdaki şeyler beynimize nasıl işliyo yarabbim!

merviş, süsledim orayı da :) ya adam eve girmemiş kesin kalpten giderdim :) bir de komşunun çocuklarının sesleri geliyo kendi kendime diyorum ki (uykuda) amma ses yapıyo bunlar da ne biçim çocuk. e ses yapar tabi kapı açık :)) ne konuşulsa duyuyorum, ay yok anacım bundan sonra ben kalkıp kocanın arkasından kapıyı kilitleyeyim o arada uykum kaçıyo zaten. uyku muyku yok bana bi daha.

Magissa dedi ki...

Bizim apartmanda olsa, komsular girip evimi soyardi... Sansliymissin :)

Prima Rima dedi ki...

Aman Allahım ,Apartmandakiler korkmusdur tabıkı hırsızmı girdi bişeymı oldu diye.Geçmiş olsun eşini arayıp durumu anlattınmı?

pommeler dedi ki...

tamam senin durumun kötü olmus ama ilgileniyor olmalarıda super bişey bence cadı
bizimkisi kocaman site kimse bakmıyor birbirinin yüzüne:(

kocasını seven kadın dedi ki...

olay çok ii:) hele kş süs püs olayına bayıldım ,kocama okutucam bu yazıyı :))

uyuz cadı dedi ki...

Magissa, ayy bizim eski apartmanda olsaydıkta aynı şeyler olurdu eminim. hem evimi soyarlardı bir de üstine dayak yerdim.

Ebru'cum anlattım anlattım. Pişkin pişkin ben kapatmıştım dedi, suç benim ama uyumicaktım :) Ha bu bağa bi ders olsun daaa

Pommeler, evet şanslıyım gerçekten. Neyseki kapıcı sürekli apartmanı dolaşıyo. Bir de benim şansım apartmanın %60ı birbiriyle akraba, bizi de aralarına almak istiyolar galiba :) pek bi ilgilendiler sağolsunlar...

kocasını seven kadın, okut okut. adamcağız senin kıymetini bilsin yatıp kalkıp şükretsin :)

::puck-robin:: dedi ki...

neyse ki kedi kaçmamış yahu :)

ashure dedi ki...

:))))))))) koppp... Kocana ne dedin onu merak ettim simdi.

uyuz cadı dedi ki...

puck bence o şöööyle bi dolandı geri geldi. çünkü her kapıyı açtığımızda hanım dışarı fırlıyo, gitmemesi imkansız yani.. aman neyse ki apartmandan çıkmamış kapı kapalıymışta yoksa kesin bulamazdım.. zaten bu kızı aldığımızdan beri hep aynı dert kaç kere kaçtı böyle.

uyuz cadı dedi ki...

ashure, kızdım vallahi sinirlendim yani. kapıyı nasıl açık bırakırsın falan dedim, hatta iki saniye öncesine kadar söyleniyodum. kapattım diyo başka bişey demiyo :)

lori dedi ki...

oy cok hosuma gitti :))
bazen biz de kapi baca kitlemeyi birak acik birakip uyuyoruz oole, ozellikle sicaklar cok olunca. allahtan havyanciklardan baska misafirimiz olmuyo.

guguk kuşu dedi ki...

yav sen o kalbi hemen çıkar ordan. bi gün uyandığında komşuları salonunda otururken bulabilirsin yoksa, tabi baloş da nerelere gider onu bilmem artık:)

a. gizem dedi ki...

HAHAAHAA
yazıya da yorumlara da süper güldümmm :))allahtan baloş kaçmamış...

uyuz cadı dedi ki...

lori sizden güzeli yok ki şu dünyada.. ne güzel bağ, bahçe, deniz, hayvanlar dörtlüsüyle yaşıyosunuz. çok özeniyorum...

guguk kuşu, dün çıkardım :) bugün de komşularımız taşındı, benim yüzümden mi acaba? :)

gizo evet ya baloş nasıl kaçmadı hiç kafam basmıyo. bence o dolandı da eve geri geldi çok kaçak çünkü.

Müge dedi ki...

Hahaha, Magissa'nın yorumuna çok güldüm. Komşuları Zozo'ya bir top fırlatır, o esnada içeri girerler.

Kapıcınız ne insaniyetli, ne tatlıymış. :)

uyuz cadı dedi ki...

müge, peltek meltek ama iyi insan :)

pinaral dedi ki...

okurken acaip eğlendim yorumlar da çok komik, süpersin :) sabah sabah güldürdün beni:)
bu arada bu eski bir yazıymış ama ben seni yeni keşfettiğim için şimdi okuyabiliyorum.

uyuz cadı dedi ki...

:)) aslında o kadar eski de değilmiş yazı, önceleri daha çok yazıyodum son zamanlarda seyrekleşmeye başladı... sıcak mı desem, iş güç mü desem, canım istemiyo mu desem ne desem?..