8 Tem 2009

Barbieler Kovalasın Seni E Mi?!

Dün akşam haber bültenlerinde dinleyince kulaklarıma inanamadım, döndüm eşime baktım O da aynı şeyi duydu mu, acaba şaka mı diye.
Meğer doğruymuş, bir 'hoca' barbie bebekler için 'insanı tahrik ediyorlar' demiş.


Allah'ım, sen bizi bu düşüncelerden bu sapkın ruhlardan koru.

Plastik bir bebek parçasından tahrik olabiliyorlarsa eğer kadınları çarşafa, örtülere sarıp sarmalamaları, bu yaz sıcağında pardesülerle dolaştırmaları, sadece gözleri gözükecek şekilde karalara bağlatmaları çok normal. Hatta az bile!


Ne de olsa tahrik ediciyiz hepimiz, mazallah erkekler günaha falan girer.

Benim bir önerim var, bizleri alın kapkara tabutların içine koyun, üstüne nefes alabileceğimiz kadar iki minik nokta delin sonra da 'dikkat tahrik edici organizma' diye bir uyarı yazısı yazın. Etrafımızda olan o yüce varlıklar yani erkekler de bilinçli olsunlar. Tahrik olacaklarsa hazırlıklı, bilinçli olsunlar. Öyle olmadık yerde yok barbie bebek, yok kadın, yok o, yok bu!

Ne bu canım aaaa? Her dakika tahrik ol ol nereye kadar?!

Günaha sokuyoruz, ne haddimize? Bi kendimize gelelim ey kadınlar!

18 yorum:

alis dedi ki...

Benim daha iyi bir fikrim var, bu ilkel yaratıklara libido yokedici iğne yapalım, üstlerine de "dikkat aşırı tahrik olan ahlaksız varlık" yazalım. Sonra da bu sapıkları Sodom & Gomore'ye postalayalım. Çocuktan, keçiden bile tahrik olan var çünkü.

Prima Rima dedi ki...

İğrenç!!!

::puck-robin:: dedi ki...

Bana kalırsa içleri o kadar pis ki günaha girmekten kendilerinden ödleri kopuyor. Ve bunu da Allahın adını kullanarak yapıyor lanet olasıcalar.

Pınar dedi ki...

O haberi ben de okudum. İşte bazı erkekler süper salak kendi zayıflıklarını ve acizliklerini böyle de dile getiriyorlar. O zaman vitrinlerdeki cansız mankenleri de ortadan kaldıralım, çıplak bebek üretilmesin hepsi giysili yapılsın falan.Tamamen içgüdüleriyle hareket eden yaratıklar diyebiliyorum ben bunlara sadece. Pis sapıklar.

Adsız dedi ki...

lalecim sana kesinlikle katılıyorum adamlar kendileri gibi görüyor herkesi iyice sapıklaştılar gerçekten
bu arada senin için bir şey hazırladım samimiyetine güvenerek :))))
mutlaka izle
http://www.pinarbeyaz.com/index.html?dmlkZW9BcnJheT12aWRzLzEtMi1LLUsuZmx2LHZpZHMvMl8yLmZsdix2aWRzLzNfOS5mbHYsdmlkcy8yXzE5X3MuZmx2LHZpZHMvNV8yLmZsdix2aWRzL25hbWVzL2xhbGUubXAz
sevgiler
SEMA

ferulago dedi ki...

Ben de inanamadım duyduğumda. Adam bir oyuncaktan bile tahrik olabiliyor, bu ne biçim bir sapkınlıktır. Cinsel eğitim eksikliğinden oluyor bunlar hep. Pes ki ne pes.

Nihan dedi ki...

E yok artık, gerçekten barbieler kovalasın seni hocaa!!

Pinky dedi ki...

sapıklık resmen. allah akıl fikir versin örümcekli beyinlere.

uyuz cadı dedi ki...

alis, senin fikrin daha süpermiş bence. ottan boktan tahrik oluyolarsa cehennemin dibine gönderelim zıkkımın pekinden tahrik olsunlar.

ebru bence de, tek kelime yani.

puck, ya bi insan nasıl bu kadar fesat olabilir di mi? yuh yani!

pınar, aynen öyle. bu dünyada yaşamasınlar o zaman. Alisin de dediği gibi keçiden bile tahrik olan tipler var, bi taraflarını kessinler de rahat etsinler bari.

sema, hehe :) demet evgar'ın sesi değil mi o? çok severim deli hatun. ama o kadar da sinirli diilim canııım :)

nihan, kovalasalar ne halde olur acaba :)

pinky aynen

uyuz cadı dedi ki...

ferulago, aklı fikri orada demek ki.. başka bi açıklama bulamıyorum ben...

Absinthe dedi ki...

Tuh o zaman bak gunaha girdim e mi.. Bende kucukken erkek kardesimin benimle birlikte barbielerle oynamasini isterdim. Canim benim kirmazdi o da beni :)) Euheuhe simdi lale ayip bisi solicem ama istersen bu yorumumu sil ya da duzenle.. =) 31 rakami acaba nerden geliyormus o cok muhterem hoca efendiler bi ogrensinler.. Ayrica arastirmalar sonucu soyle birsey ortaya cikmis ki tesetturlu bayanlar kiskirtici ic camasirlarina daha cok ilgi gosteriyormus. Bahsettigimde oyle transparan vs falan degil. Bu kadar cok islam rejim vs diye diye kendilerini de yok edicekler haberleri yok!

Adsız dedi ki...

evt onun sesi ben de bayılıyorum kadına beyin de süper olmuş:)
tabii huysuz da sinirli de değilsin ama seçecek fazla şey bulamadım:)
SEMA

guguk kuşu dedi ki...

naapalım canım, dişi sinekle bile tahrik olan bu tipilerde avuçla şap yutsun öyle gezsinler, heryerimizi örtsek, ulaan bu örtülerin altında neler vardır kimbilir diye tahrik olurlar, ya şap ya hadımlık tercih etsinler, biz de kurtulalım

uyuz cadı dedi ki...

absi, ooo sorma gitsin... ben de çamaşırlar hakkında bikaç şeye şahit olmuştum da, şaşırdım!

sema, ben de baktım nasıl yapılıyomuş diye. eğlenceli ama sevdim ben :) teşekkür :)

guguk kuşu, gerçekten de bu defa altında ne hazineler saklıdır diyolardır di mi? :) bence hem hadım edilsinler hem de şap.. bu sapkınlığı ancak bastırır..

alis dedi ki...

Ay kesin okuyorsundur Ayşe Arman'ın yeni yazı dizisini.. İkinci bölümü çok acıklı ya, özellikle o havuz meselesi.. Biz kadınlar ne zaman ikinci sınıf varlık muamelesi görmekten kurtulucaz :(( Erkeklerden nefret ediyorum herşey onların keyfine göre..!

uyuz cadı dedi ki...

Alis'cim hem de büyük bir keyifle okuyorum. Bu sabah şaştım kaldım gerçekten, havuz&deniz olayı eğlenceden çok eziyet.
ikinci sınıf muamelesinden de hiç kurtulamicaz bence, özellikle de müslüman ülkelerdeki kadınlar her zaman böyle kalacak. ağızlarını açamazlar ki, sıkıyosa o adamlara bişey de yani.. yine bizimkilere car car ötülüyo ama o bakış açısındaki erkekler bi koyar sana böööyle duvarda izin çıkar valla. medeniyet yok ki.

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

oha dumur oldum dostum, allah akıl dağıtırken bunlar şemsiye açmış geziyormuş bre!

uyuz cadı dedi ki...

Allah vicdan ve insanlık dağıtırken de bunları es geçmiş ne yazık ki.. geberesiceler, insan şunu düşünecek kadar sapık olsa bile söylemeye utanır be. azmış sapık