26 Tem 2009

Bu Büyük Bir Sorun

Bu Allah'ın dağında bile (Bodrum Gündoğan) internet bağlantısı var, gerçekten medeniyet seviyemiz çok yükseklerde!

Neyse, tatil matil dinlemedim yine sinirlendim. Mevzu şu, slip mayolar!

Erkekler anlamaz, o iğrenç şeyi kendilerine yakıştırıp havuz&deniz kenarlarında ağzı süt kokan bebelerin içinde o şekilde arz-ı endam edebildiklerine göre yakarışlarım direk kadın milletine olacak, lütfen sizlere yalvarıyorum kocanızın, sevgilinizin, arkadaşınızın artık o densiz her kimse slip mayo giymesine izin vermeyin!

Bir iki insan gibi söyleyin, 'etraftaki insanların midesi kalkabilir, görmek zorundalar mı?' vs deyin olmadı karşı taaruza geçin. Unutmayın onların kapatacaları tek bir yer var bizim iki tane, yani ne demek? 2-1 öndeyiz.

Sen slip giyersen ben de üstsüz güneşlenirim deyin, hem daha estetik. Ne bileyim yemedi mi, g-string bikini giyerim deyin. Yapın birşeyler işte. Kadınsınız, aklınızın bunlara daha çok çalışması lazım.

Giydirmeyin ya! Iykkkk!

22 yorum:

Pinky dedi ki...

ah uyuzcum bende uyuz oluyorum. burada hep rus erkekleri giyiyor. rezalet bir görüntü. Türk erkeklerinde almancı diye tabir ettiğimiz amcalar hariç rastlamadım. haa birde Ebru Şallı'nın kocası var giyen.O'da karışmıyor demekki.

berkbuket dedi ki...

geçenlerde fox tv de yayınlanan yalancı romantik dizisinde aynı konu işlenmişti. kadın aynı senin gibi slip giyersen üstsüz güneşlenirim diye tehtid ediyordu kocasını.

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Ah bacım Harun Tan'ı görünce bende aynı şeyi düşündüm :)

Chain Rule dedi ki...

sonuna kadar destekliyorum seni. ama bazı kadınların hoşuna gittiğini zannedip giyiyor erkek milleti onları. rahatsız birşey zaten emin ol kadınların gönlünü fethetmek esas amaçları. erkekte slip seven kadını ben sevmem ayrıca:)

dshandmade dedi ki...

aynı fikirdeyim. üretimi durdurulmalı.

Haydins dedi ki...

Bol ve uzun sortlari cok yakistiriyorum ben beylere..sliplere iykk kampanyasi baslatalim lalecim :)
Birde ingilizce yaz bu yaziyi Turistler daha cok giyiyor cunku gordugum kadariyla..

Hamarat hanım dedi ki...

Yahu mayo neyse de ben bugün parkta ..ini çıkarıp çişini yapanı gördüm. ıyyykkkkkk sırf o manzaralar yüzünden deniz kenarına gitmeyi sevmiyorum..

tatlisubaligi dedi ki...

evet evet cok cok feci bişiii... gecen gun televizyonda harın tan aynı sekildeydi ebru sallı da yanınd amutlu mutlu sırıtoydu.. her b haltı bildigini iddia eden bu hanım kocası öle gezince gurur duyuyosa hemcinslerimize fazla bel baglama derim uyuz cadı..bu nahos goruntuleri destekleyenler de var cunku :(

pastabutiği dedi ki...

hala giyen var di mi o çirkin şeyleri yaa :))slip don devri bile kapandı, adamlar hala slip mayoda kaldılar :))bi fıkra vardı böyle, adama sormuşlar mayonuzu slip mi giyersiniz diye, bazen silerim bazen silmeden giyerim demiş :))

BeD@rdeM dedi ki...

eheeue hay aklınla bin yaşa e mi :) ne kadar iğrenç olduğunu bilen ama seslendiremeyen bir sürü kadının içinde yine nefer olmayıo başardın... onu giyerek bişeyleriyle hava atmaya çalışan erkeklerin bu konuda hasta düşüncelere sahip olduğunu düşünüyorum. Zira iş hava atmaya kalsa, kadınların anadan üryan dolaşmaları işten bile değil. Sen en iyisi gözlerini kapa ve güzel şeyler düşün Uyuzcum :))

uyuz cadı dedi ki...

pinky, var var Türklerde de.. hatta 3lü bi arkadaş grubu var burdda hepsi slip giymiş. tarz meselesi yani :)

berkbuket, aa demek ki ben senaryo yazabilirim :P ya da o dizinin senaristi blog yazabilir :))

stil direktörü, ay harunu sorma ya felaketti :)

chain rule,o erkekler salak o zaman ıyy mide bulandırıcı ya. kusura bakmasınlar ama estetikten çooook uzak bi görüntü ben erkek olsam köşe bucak saklamayı tercih ederim :) bizim göğüslerimiz kat kat daha estetik ona bile kırk tane şey yapıyoruz yok sütyen yok bilmem ne. ee onlar niye gözümüze sokuyolar anlayamıyorum?!

dshandmade, evet ya direk üretimden kadırsalar süper bi fikir bence..

hamarat hanım, yuh yani anaaam ne sapıkmış o da yaa. ıyy pis. bi de çoluk çocuğu götürürler parka hayatı kararacak yavruların :)

pastabutiği, ayy ebru şallı da yani.. cidden hepimizi hayal kırıklığına uğrattı :) olmamalıydı kendisini kınıyoruzz :) haha senin fıkra da komikmiş :))

bed@rdem, aynen yaa süper demişsin. biz çıplak dolaşalım o zaman di mi? bi de yaşlı amcalar falan giyiyo bazen :)) ay çok iğrenç ıyy

a. gizem dedi ki...

haaahaaa :)
lale ben gectim ankaraya... seneye ayarlayıp yine buluşalım şekerim yaaaa :) özledim şimdiden!

uyuz cadı dedi ki...

gel gel sen ağustosta gel :)) ama eylül' e kalma sakın ben yokumm şeker.

tugbatugba dedi ki...

haklısınız çok kötü yaaa

jove dedi ki...

ben bu tatilimde gördüm valla 2 erkek gelmişler plaja 2side slipli kesin gay bunlar dedik :))))

Prima Rima dedi ki...

Burnumun dibindesın hee geberticem seni ...insan bir haber verır...

uyuz cadı dedi ki...

jove bak o da kuvvetli bir ihtimal :)

ebru'cum o kadar beter bi tatil oldu ki.. bal iyiyken ayarladım biletleri aldım, sonra hasta olunca hergün ertele ertele. en son düzeldi evde kocama bırakıp gittim. ama ertesi gün yine kötü olmuş, hergün ağla sızla. yok ben geri dönücem yok kalamam vs vs. son 3 gün falan düzeldi kuzum.. ne ben bişey anladım bu tatilden ne yanımdakiler yani zehir zıkkım ettim :) buraya gelince görüşelim ama kesin ok? edi de gelir :)

berkbuket dedi ki...

peki kızlar benim yaş grubum ne yapsın. hepiniz gençsiniz. ben genç kızken erkeklerde şort gibi mayo yoktuki. kendini bilenler biraz uzun paçalısını, bilmeyenlerde slip giyerlerdi. ve o kendini bilmezleri bol bol görürdük. ıyyykkk ıyykkk büyüdük. ne acı dimi.

sihirlisepet dedi ki...

evet bu slip olayına bende UYUZ oluyorum. hiç yakışmıyor. ııyyyk...

Damlo dedi ki...

yabancılar da çok giyior yahu. birbirleriyle etkileşiorlar olan bize oluorr :)

Girls-on-blog dedi ki...

Off yaaa Uyuz'cum katılmamak elde mi...bi de ne guvendir yani cok affedersin malım budur diye gerine gerine gezmelerinden tiksiniyorummm!!!

uyuz cadı dedi ki...

berkbuket, o zamanın filmlerinde görüyorum hep. uzun slipler :) gerçekten zor bir gençlik dönemi olmuş :)) sevgiler...

sihirlisepet, yakıştırıyolar adamlar demek ki.. ay insan aynaya bakmaz mı ya :)

damlo, bence de yabancılar çok giyiyo. niye bu kadar kırolarsa bilemiyorum..

gob, :))