2 Tem 2009

Neden?

İlk duyduğumda kanım dondu, inanamadım... Sonraki gelişmelere, Ayşe Arman'ın konuyla ilgili röportajlarına, gün yüzüne çıkan ayrıntılara, her sabah gazetede okuduklarıma inanamadım...

Bahsettiğim vahşet Münevver Karabulut cinayeti... Küçücük bir kız... Genç bile diyemeyeceğim, neredeyse daha çocuk çünkü. Kendi halimi hatırlıyorum da, ondan 10 yaş büyüğüm ne kadar da çocuktum o zamanlar...

Çok üzüldüm, 'insan olan' herkeste böyledir eminim.


Asıl kızdığım şey şu, son günlerde haber bültenlerinde ve gazetelerde konuyla ilgili gelişmelerden bahsedilirken katil zanlısı için 'C.G.' deniyor, neden? Neden isminin açık hali telaffuz edilmiyor? Desenize katil zanlısı Cem Garipoğlu diye.

Niçin kısaltıyorsunuz? Tanınmasın diye mi? Unutulsun diye mi? Daha az dikkat çeksin, isim aklımızdan uçsun gitsin diye mi? Yoksa sadece kısaltma amaçlı mı? Hani msn dili denilen şey, 'teşekkür ederim' yerine 'tşk', 'selam' yerine 'slm' gibi üşendiğinizden mi?


Anlamıyorum, anlayamıyorum...

Ama Cem Garipoğlu'nun babası, yani Münevver Karabulut cinayetinin birinci derece suçlularından biri olarak şu an hapiste olan kişi bana da dava açarsa işte ben buna inanırım arkadaş! Ne de olsa Burası Türkiye değil mi?

16 yorum:

pelin dedi ki...

bu köppoğlunun yakalanmamış olması müthiş mide bulandırıcı. herif rusyada elini kolunu sallayarak geziniyo. sahip oldukları fabrikanın rusyadaki adresini bile bulma acizi bir ülkenin vatandaşıyım. babasına ilk yakarışlarında hak vermemiştim ve abarttığını düşünmüştüm. hayır efendim gerçektende dediği gibi bu pislik yaratık gerçek anlamda korunuyor. bazı güçler tarafından olmasada en az onun kadar canavar olan ailesi tarafından. bu nasıl sapıkça bir sevgidirki bir insanı böylesine cani bir şekilde öldürmüş olan bir mahluk korunur. kimse evlattır hikayesi çekmesin. sanki bu kaçırma saklama hikayesinden bile sapıkça zevk alır gibiler. içimi biraz olsun rahatlatan tek şey bu pisliğin hayatının sonuna kadar normal insanlar gibi yaşayamıyacak olması.

uyuz cadı dedi ki...

pelin ne desem ki.. inan şaşırmış kalmışım şu olanlar karşısında. dediğin gibi fabrikanın yeri bile belli zaten ama yapılan bişey yok. hergün biri çıkıp rusya'da gördüm diyo ki daha ne olsun? amcası çıkmıştı 32. gün'e gerçekten hiç inanmadım. annesi yok, kardeşleri yok, bu çocuk yok! hala bizim bi ilgimiz yok kaçtı gitti diyolar çocuk kandırıyolar galiba.
benim en üzüldüğüm şeylerden biri de vali tv'ye çıkıp 'lütfen ailesi teslim etsin' dedi. o kadar utandım ki.. koskoca Türkiye Cumhuriyeti valisi 'lütfen' diyo. kulaklarıma inanamadım, bu kadar aciz miyiz yani? ailenin insafına mı kalmış yakalanması? vah ki ne vah!
kızcağızın annesi babası nasıl sayanıyolar? Allah sabır versin.. o adamcağız kim bilir kaç ilaç içiyo günde de böyle ayakta...

Adsız dedi ki...

ya söylenecek hiçbir şey yok
evt bu gerizekalı zat bulunursa ne olcak kız ları geri gelmiycek ama o baba ve anne en azından kızlarının katilininde yaptığının cezasını çekeceğini bilecek ya da evt kimse bulamasın münevverin babası bulsun ve o versin ona cezasını sonra unutalım hepsini yoklarmış gibi davarnalım ama o münevverin anne ve babasının eline verilsin

::puck-robin:: dedi ki...

ya zaten bu çocuk unutturulmaya çalışılıyor annesi yurtdışına elini kolunu sallayıp çıkıyor babası hapiste ama hepsi sessizliklerini koruyor çocuklarının yerini hepsi biliyor.
bu çocuk saklanıyor bunu da herkes biliyor bir yıl sonra Cem Garipoğlu'nu kimse hatırlamayacak malesef :(

Merve dedi ki...

Aynen hergün Habertürk'ü internetten takip ediyorum bir gelişme var mı diye? ama yok :( hep aynı hep aynı..yok interpol'e bilmemkaç dilde video hazırlayıp göndermişler o kadar komikler ki..
200 gün oldu neredeyse! Akılları neredeymiş! Neden daha önce olmamış?
Bulmak istemiyorlar..Bu iş çin birisi kesin "durun" demiş..
Yoksa yakalanmamasını akıl almıyor..
Bu kadar zamanda yüz ameliyatı bile olmuş,bambaşka biri olmuştur..

En fazla 3 ay daha konuşulur..geçer gider..olan gencecik kıza ve o aileye olur! destek vermeyenlerde utanıp, ya benim kızım olsaydı desinler biraz!

Merve dedi ki...

Bu Çocuğun eline gitmeden 500 bin dolar vermişler..neler yapmaz ki o parayla..
Aile varını yoğunu harcıyor herhalde bunu saklamaya..

Prima Rima dedi ki...

Aynen öyle şekerim zaten Türk halkı olarak balık hafızalıyız ya cok yakında unutulur ve rafa kaldırılır:(

100 gunu gecdı şaka gibi yahu!!
Ayrıca Pelin super yorum bırakmıs tebrık ederım aynen onun hıslerını hıssedıyorum.Özellikle son cumle!

desperately-in-love dedi ki...

isminin açık açık yazılmamasını ben de anlamıyorum. ayrıca fotoğrafları da mozaikleniyor.ne demek bu yani.

Pınar dedi ki...

Evet korunduğu kesin artık. Herşey bir yana facebookta Cem Garipoğlu destekçileri diye bir grup var. Düşünebiliyor musunuz! "Suçlusun çünkü paran var yalnız değilsin" diye de başlık atmışlar. Bunun medya ve basının bir hatası olarak görüyorum. Farkında olmadan kişiliği oturmamış henüz ergenlik çağındaki toplum düzenine karşı gelen asi gençlere bir kahramanmış gibi gösteriliyor bu hasta sapık. İnsan demeye dilim varmıyor zaten.

esra dedi ki...

umarım bu psikopatı bir an önce yakalarlar. adını da 18 in altında olduğu için kodluyorlar sanırım. orası da ayrı bir muamma gerçi. önce 19 yaşına diyorlardı, şimdi 17 oluverdi birden. yersen!!!

uyuz cadı dedi ki...

adsız, adalete teslim edilsin tabi. ama çekeceği ceza bile yeterli değil sanki, ne bileyim o kızcağız başı kesilirken hayattaymış ve bilinci açıkmış diyolar. düşünsene ya ne kadar kötü. elimi kessem bışakla nasıl acıyo o nasıl bir işkencedir.. cezası ne olacak? atıyorum en kötü ömür boyu hapis yatar. bence bu bi ceza değil... münevver'in annesi babası da bişey yapmaz bence, yazık içleri el vermez ki.. insanlar çünkü.. yazık çok yazık...

puck, bence de unutulacak.. zaten balık hafızamızla meşhuruz ülkecek...

merve'cim bir de o video neden 6 dilde anlayamadım? bütün dillerde yapsalar ne olurdu ki? hem dediğin gibi kaç ay olmuş daha yeni hazırlanmış. bu durumda da bize e zahmet olmuş canım demek kalıyo galiba..
o kadar para mı vermişler? vay be. eğer doğruysa estetik oldu diyolar. olur tabi...

ebru'cum di mi? bu kadar hatırlanmasına bile şaşırıyorum ben de medya çok üstüne gitti ondan. yoksa baksana kaç ay oldu kesin unutulurdu..

desperately-in-love, aa fotoğraflarını mozaikli görmedim ben hiç. yuh yani! adam aranıyo heryerde yüzünü niye mozaikliyolar ki? yuh!

pınar evet ben de duydum haberlerde o gurubu. ne diyelim ki? çüş dicem ayıp mı olucak? hepsi ruh hastası heralde. madem haklıymış çocuk iyi bişey yapmış o üyeler gitsin de kendi kafalarını da kestirsinler ruh hastası herife. canlı canlı hem de testereyle. yiyosa tabi?..

esra bunca aydır adını yazıyolar da şimdi mi 18 in altı oldu anlayamıyorum? hem aranıyo ya daha ne olsun? ismini bile bilmeden nasıl bulunacaksa artık?.

tatlisubaligi dedi ki...

insanın tuylerini diken diken eden inanılmaz birsey.. zaten sorusturma ile ilgili yayın yasagı var bildigim kadarıyla ailelerin adına leke surulmemesi icin gibisinden birseyler okumustum.. ama isin özü olay uzernden 100 gunden fazla gecti ve muhtemelen o kacak sahıs yeni bi gorunumle hayatına baslamaıstır bile..

uyuz cadı dedi ki...

tatlısubalığı yayın yasağı olduğunu bilmiyodum bak. ama zaten derdimiz de o değil yani. benim takıldığım şey koskoca Türkiye Cumhuriyeti bir kaçağı nasıl yakalayamaz? Vali çıkıpta ailesine 'lütfen teslim edin' nasıl der? Ben bunlara kahroluyorum. Ailenin adına da yeterince büyük bi leke sürüldüğünü düşünüyorum zaten. Bundan beteri ne olabilir ki?

allımorlu dedi ki...

ailecek suça ortak gibi bir halleri var.suçluya yataklık edende benim bildiğim kadarıyla suçlu konumunda oluyor.ama bunlar profosyoneller.soyadları gibi garip insanlar oldukları kesin.

Pinky dedi ki...

daha neler.. şaşırmışlar artık. adalete olan inancımı kaybettim.

uyuz cadı dedi ki...

allımorlu söyledikleri şeyler bana da çok saçma geliyo. hiç kimse bilmiyomuş yerini?!

pinky, ben kaybedeli çoook uzun zaman oldu ne yazık ki..