16 Tem 2009

Seramoni?

Dün akşam dışarıdaydık. Sohbet esnasında konu benim evlilik yıldönümü listemden açıldı, koca da aldı eline telefonu açtı yazıyı 'gel biz içlerinden eleyelim' dedi. Alayım dediği bazı şeylere hık mık yaptım da seçenekler pek bi azaldı.

Neyse, konuşurken dedi ki 'o kadar şey söylüyoruz ama acaba sen bana ne aldın? onu hiç konuşmuyoruz haksızlık değil mi?'. Hay demez olaydım, 'seninki çoktan hazır' dedim.

Yandım! Eve dönene kadar 'ne acaba?' 'ne almış olabilirsin ki?' 'peşin mi aldın?' 'taksitse karttan bakarım şimdi' 'hımm peşin demek, kaç para verdin?' 'e bari kaç paran kaldığını söyle oradan çıkarırım ben' 'ne tarz bişey' 'nereden aldın' 'ne renk' 'bana şimdi vermen lazım yoksa çatlarım' gibi sonsuzluğa ulaşan ısrarlar eşliğinde beynimi yedi bitirdi.

Eve döndük 'ayyy nasıl karnım ağarıyo bi bilsen... çok merak ediyorum hadi ver, şimdi ver hediyemi'.
Ben hayır dedikce, iyice alevlendi konuştu konuştu. Özel günlerin aslında bizler tarafından oluşturulduğunu, önemli olanın iki insanın birbirini sevmesi olup olmadığını, onun bana hayatını verdiğini ama benim bir hediyeyi veremediğimi konuştuk durduk.

O kadar düşünmüşüm, iki haftadır gezmediğim alışveriş merkezi kalmadı, aradım taradım içime sinen birşey aldım, evlilik yıldönümümüzden iki gün evvel, gecenin 1 buçuğunda, ve 'zorla' hediye verilir mi yahu?
Verilirmiş...

13 yorum:

jove dedi ki...

yaaa cok tatliymisss :))) ne aldin merak ettim bizimkide yaklasiyorrr.

uyuz cadı dedi ki...

çok güzel bi saat aldım :)

n@zo dedi ki...

Saat aldın demekkk :)) Bizim de 17 gün sonra, ne alsam diye düşünüp duruyorum. Saat ve cep telefonuna indirgedim nihayet ama ikisi arasında seçim yapamadım henüz.
Bu arada ben de eşinin yaptığı işkencenin aynısını yapıyorum hep Lalecimm.. ama karnıma ağrı giriyor benim de, öyle böyle değil, çatlıyorum meraktan :))

Absinthe dedi ki...

Heyooo lale'nin evlilik yildonumu gelmis catmis bile! Yahu vallahi cok seviniyorum ben boyle evlilik yildonumu kutlayan ciftlere, Allah sizi her daim mutlu kilsin lale :) Hep boyle heycanli hep boyle mutlu olun.. Bozmaya calisanlarda tas olsun diycem ama agir kacicak : ) Tuh bak demis bulundum :p

Haydins dedi ki...

Bende ne aldın dıyecektım yazmıssın :) huzura kavusmustur esın hedıyeyı alınca :) Bende hıc saklayamam hemen cıkarıp vermezsem catlarım bu da kotu bea :)

a. gizem dedi ki...

ay ya laleeee :)
eniştemiz hala içindeki o cocuksu ruhu yaşayan ve yaşatanlardan :PPP
duymasın :)

ama öyle değilmi şekercim yaaa... kuzum benim, sen de kaç gün düşünmüş kaç gün gezmişsin yaaa...

uyuz cadı dedi ki...

nazo'cum ben saat aldım çünkü benimki teknoloji hastası. bi telefon alsam altı ay sonra yenisini isteyecek. bi kere o haltı yedim ordan biliyorum :) saatin modası geçmez en azından, ama seninki normal bi insansa telefon da harika bi hediye olabilir bence :) o zaman sen şimdiden başladın meraklanmaya ne aldı diye, doğru mu? :)

absi, sağol canım ya.. bakalım artık benim hediyem geldiğinde mutlu olucak mıyım :) şimdi böyle atıp tutmak kolay :p bozmaya çalışanlar da taş olsun, kaya olsun, denizde yosun olsun da suşi içine meze olsunlar inşallah :p

serpil'cim genelde kadınlar daha sabırsız olurlar di mi? bizde de tam tersi adam yerinde duramadı anacım. aldı da rahatladı :) ben pek merak etmiyorum nedense içimde sallama olacağına dair kuvvetli bi his var. inşallah utanırım :)

Gizom evet ya kocaman adam olmuş yaptığı hareketleri bi görsen :) bundan olacak çocuk nasıl bi model olur acaba onu düşünüyorum. 34 yaş versiyonu buysa 2-3-4 yaşları nasıl felaket olur di mi?

Pınar dedi ki...

yaa çok sevimlisiniz :) Allah mutluluğunuzu daim etsin. nice mutlu yıldönümlerine. bence saat çok güzel bir hediye olmuş. ona her baktığı an aklındasın ne güzel :) kaçış yok ;)

uyuz cadı dedi ki...

pınar teşekkür ederim :)
evet dediğin gibi her an aklına gelmek zorundayım kaçışı yok :)

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Hehehh buradan da yeniden kutlayayım önce cicim.

Var ya sizin diyalogları her okuduğumda anaa oluyorum :)

Aynılar yahu, eşşek kadar adam oldu, nereye saklasam yerlerini de öğrendi buluyor.

Be safım bari açtın karıştırdın bantı dikkatli yapıştır da, ben çakmamayım değil mi?

Geçen sen oldu bu olayda :)

Birde ilk defa görmüş gibi ay çok güzel diye yapmacıklık rolü yapıyor :)

Dedim bırak ya sen kiminle dans ediyorsun :)

Arasına iplik koydum bakayım açıp da kapatacakmısın diye, iplik düşmüş.

Ne ayaksın sen dedim di :)

O yüzden aldıklarımı arabamın bağajın da saklıyorum artık şeker.

Senin ve onun cicilerini yazda en çok seninkini beğenelim oylama yapalım.

Listeden başka bir şey daha almak zorunda kalsın enişte :)

Hahahah okumaz umarım, topuklarıma sıkmasın sonra :)

uyuz cadı dedi ki...

stil direktörü aynı annem gibisin :)) gizli saklı ipuçları koyar herşeye :)
ay benimki almış bana az evvel verdi. iki şey seçmiş listeden, ikisini de ben yazdıktan sonra elemiştim zaten. aaa çok şaşırdım aldıklarına, yazıcam :)

Merve dedi ki...

ayy laliş aynı t :) şu ana kadar süprizi tamamlayabildiğim az olmuştur..aynen böyle öğrenene kadar didik didik eder :) ecel terleri döktürtür bana ;) nişan hazırlıkları kağıdımı bile elimden kaptı bütün süprizleri gördü..dayanamaz illa öğrenmesi lazım ;)

uyuz cadı dedi ki...

ay niye böyleler merviş? :) çok komik diil mi ama? azıcık bekleseler de ağız tadıyla yapsak sürprizlerimizi..