16 Tem 2009

Sprey Ana

Gün: Pazar
Saat: Sabahın körü
Durum: Uyuzcadı erken uyanıp giyinmiştir, kocayı dürtükler 'hadi kalk ben çıkıyorum',

- aa neden kot giydin?

- çıkıyorum dedim ya

- nereye sabah sabah?

- ekmek alacağım.

Yalan! Saç spreyi almaya gidiyorum. Kısa olan saçlarım spreysiz istediğim şekilde olmaz ve benim ayrılmaz ekürim bitmiş. Yedek? Tüh o da yok.


Neyse yola koyuldum, en yakın kozmetik dükkanına girdim yok. Ne yapacağım şimdi? Migros! Açılmış mıdır? Bakalım...
Oh be açıkmış, kapıdan girdim kozmetik reyonuna daldım herzaman kullandığım sprey yok. Hımm o zaman günü idare edecek birşey alıp acilen çıkalım.
Bir kadın, 55 yaşlarında. Saçlar yaşlı sarısı (kesinlikle iddalı değildir, tamamen yaşlandım ama havamdan birşey kaybetmedim amacıyla boyanmış küllü mü desem ne desem berbat bir renk işte, gerisini anlayın canım aaa), fönlü, kokoş. Tezgahtar kızın iliğini kurutmakla meşgul;
- Olur mu diyorsun şimdi?,
- Evet söyledim ya hanımefendi, bu sizin istediğinizden.

- Hımmm orta sert yani kaskatı yapmasın saçımı,

- Eveeet bu işte.


Sonra kadın bana döner fonda rın rın rın rın rın rın diye Jaws melodisi çalmaktadır;

- Bu nasıl bir sprey?

- Bilmiyorum hiç kullanmadım

- Ben yumuşak kalsın istiyorum kaskatı yapmasın

- İyi

- Olur mu bu?

- Kullanmadım bilmiyorum

- Gözlüğüm yok bir okuyuversene

- Hımm bu orta sertlikteymiş

- İyi mi diyorsun yani?

- Bilmiyorum hiç kullanmadım
- Bak bir elle saçımı, gördün mü böyle olsun istiyorum

- İyi

- Olur mu?

- Bilmiyorum ki işte orta sertlik demediniz mi? Bunun üzerinde de öyle yazıyor

- Olur yani?
- Bilmiyorum

- Seyahate gideceğim de yarın, almam lazım

- Hımmm :S

- Dur bir sıkayım elime

- İyi sık

- Aaaaa su gibi bu ayol

- Ay hanımefendi hiç saç spreyi elde olur mu? Tabi ki su gibi olacak

- Ay yapış yapış. Yok yooook bu kesin sert yapıcak. Bak bir elle saçımı ben böyle istiyorum.
- ??

- Gel bir senin saçına sıkayım ben gel gel

- Aaaaa ne münasebet canım ayıp. Biri bişey der raftaki sprey yani, parasını ödediniz mi?

- Amaaan ne olacak? Gel bir sıkayım ne olur?
- Olmaz

- Alayım mı ben bunu?

- Alın

- Güzel diyorsun yani olur

- Bilmiyorum ki kullanmadım dedim ya aaaaa

- Ne yapayım peki birşey söyle

Çaktırmadan yandan yandan kaçtım, dakikalarca arka reyonlarda dolaştım. En son rafın arkasından gizli gizli baktım ki teyze iki tane sprey almış kasaya gitmiş parayı ödüyor bir yandan da kasadaki kıza 'bu güzel midir? ben kaskatı olsun istemiyorum' diyor.

Allah'ıııımmmmm! Sen bu kadının gelinine, damadına, kocasına, kardeşine herkese sabır eyle Ya Rabbim! Amiiiin!
Eve gelsem ki koca kahvaltı sofrasını kurmuş elinde telefon defalarca beni aramış ve meraktan çatlamış vaziyette fırça kaymaya hazır.
Benim suçum değil ki sprey ana tuttu.

19 yorum:

Nihan dedi ki...

Hehe süpermiş ya :D Oluyor bazen, olsun diyip, iletişim iyidir deyip geçiyorum ben de, ama çıldırtma seviyesine gelince pek de
iyi olmuyor :)) Dua kısmı için ben de amin diyorum :))

uyuz cadı dedi ki...

nihan ay gerçekten çıldırtma haline getirdi beni kadın ya :) saçlarını da bi görsen, pazar sabahının köründe dışarıda in cin top oynerken kuaförden çıkmış gibi dolanıyodu. kim bilir kuaförüne neler yapıyodur ayyyy yazık :)

Absinthe dedi ki...

Şimdi olur mu diyorsun Lale? Kaskatı yapmaz değil mi? Ben saçım ahenkle dans etsin ama fazla etmesin istiyorum.. Olur diyorsun değil mi? Seviyoruuumm biliyor musun... öhö öhö.. Pardon yarın havalimanında hangi dangozla karşılaşacağıma dair bi takım heyecan yaptım da =) Sabah sabah gitme bidaha öyle migros'lara işte =) Fakat gelince bi ara mutlaka birlikte bişeyler yapalım.. eğlenceli geçiyor senin günğn yahu =)

ferulago dedi ki...

Nerden buluyorlar bunlar seni :)

::puck-robin:: dedi ki...

saçlarını tel tel yolup sonra diyeceksin ki bak artık saç yok sorun yok :D teyze değil kene mübarek:)

BeD@rdeM dedi ki...

sabah sabah çok güldüm sayende saolasın :) ama bunlar çok kalabalıklar aslında daha önce böyle biriyle karşılaşmadığın için amatörce davranmışsın... halbuki büyük ihtimal ben denize döküverirdim kadını :D zira hiç tahammül edemiyorum yaşlı sarısı saçlı, susamayan teyzelere ve amcalara... :/

uyuz cadı dedi ki...

absi, ayyy :) ne gcık kadındı yaa. dur bakalım senin hava alanı muhabbetlerin de bunlardan aşağı kalmıyo :) merakla bekliyoruz. gelince yapalım tabi bişeyler, gelir yine beni bulurlar güleriz :)

ferulago, ah bi bilsem :)

puck, ahha yapsamıydım acaba? sonra derdi ama tatile gidecektim ben diye.. ayyyy...

bed@rdem, ay keşke yanımda olsaydın da denize döküverseydik. delirtti yahu.

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Hep seni mi bulur bu uyuzlar:))

a. gizem dedi ki...

yaşlandım ama havamdan birşey kaybetmedim, küllü berbat bişey lafına bittim yaaa :)))
direk teyze gözümün önüne geldi hahahaa :)

ay yaaa... bi de gözlük olayı yok mu oku diyor sana :)

vallahi Allah en cok varsa gelinine yardımcı olsun bu teyzeler ogullarına kendi gerçek yüzlerini göstermezlerrrr!!! varsa yoksa amac: elin kızını mutsuz etmek!

uyuz cadı dedi ki...

bulunur hint kumaşı, birbirimizi çekiyoruz heralde :)

gizooom yerim seni ben :) ay çok şekersin, gerçek yüzünü gösterse de oğlu anlamazdan gelir zaten di mi? bu kadın milleti arıza cidden, hele erkek annesi veya kızkardeşi olunca kontrolden çıktıklarını düşünüyorum. ama erkekler öyle diil. kaç insan duyduk acaba eşinin babasıyla anlaşamayan? ama annelerini sorsak oooo :))

Pınar dedi ki...

sprey anayla uyuz cadının maceraları devam etsin nooolur çok eğlenceli :)))) spreyi yüzüne sıksaydın da test etseydiniz kaskatı oluyor mu olmuyor mu donakalsaydı öyle.
ay düşündüklerime bak Lale :D bu aralar çok fazla gerilim takılıyorum ben galiba :p

Boogie dedi ki...

Sabah sabah karşılaşılacak en cins insan da seni bulmuş. Gene iyi dayanmışsın sen. Ben olsam senin gösterdiğin kadar sabır da gösteremezdim bravo valla. Bi de bu yaşlı teyzelerin saçları motorsiklet kaskı gibi kocamandır. Saçlar azaldığı için iyice kabartılır :)

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Kesin kocasıyla sorunları var :)

Deli oluyorum kuaförde bu tarz saç baş beğenmeyen adamları çileden çıkaranlara!

Ulan mal çirkin adam ne yapsın diye bağırmak geliyor içimden :)

gorkem dedi ki...

uyuz cadicim, bunlar da hep seni buluyor, okurken aklima sadece bu geldi :) bisey var sen de cekiveriyorsun sanki :)

uyuz cadı dedi ki...

pınar, ayy intahar ederim :) belki sağda solda yine karşılaşırım sprey anayla buralarda oturuyo belli ki. hehe spreyi yüze sıkmakta bir nevi botoks etkisi yaratabilir mi acaba? yaşlılar hemen denermiş :p

boogie, haha çok komiksin. cidden motor kaskı gibiydi :) incecik azıcık ama kocaman bonus :)

stil direktörü, bence kocayı çoktan gömmüştür o. yoksa kocanın sprey anayı gömmesi gerekirdi, düşünsene evin içinde bunu ayyy. kuaförlere de çok acıyorum gerçekten kadınlarla uğraşmak .ok zor iş. ama herkese güzel diyo onlarda :)

görkem, gerçekten hep beni buluyolar ya. nerde cins var çekiyorum mıknatıs misali :)

Merve dedi ki...

laliş yazını okurken kermesteki annemin arkadaşı geldi aklıma :))) nasıldı ama?? aynen böyle saç baş yoldurtan cinsden di mi??
çook tatlı yaşlılarda var..
böyleleri de tehlikeyi görünce vınlamak lazım ;)

uyuz cadı dedi ki...

ahahah ay merviş nasıl güldüm :)) unutmuşum ben o teyzeyi :) ne diyodu dur bakiim, havlu alma alacaksan da büyük al illa büyük al küçükler işe yaramıyo :))
ay ne alem kadındı :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

ayy ne gıcık bişey :D böle durumlarda bilmiyorum diip alıcaımı alıp ordan giderim // bi daa sorarsa da "bilmiyorum dedim ya" fln derim de cidden çok gıcık bi durum :D

dediğin gibi allah korusun öylelerinden :D

uyuz cadı dedi ki...

Fashioncholic Girl, ay bir de sabahın köründe yani.. o enerjiyi nereden bulmuş anlamadım. kolay kolay ölmez de o kadın :)