22 Tem 2009

T-Reks Babaanne

Bugün akşamüstü evin oradan taksi dolmuşlara bindim. Normalde 4 yolcu alabilen arabalara elinde birsürü poşet olan bir yaşlı teyze binince önde oturan kadın bana dönüp '3 kişi paylaşalım mı? teyzenin elindekilerle zaten sığmayız' dedi, kabul ettim.
Söyledik, teyze duymadı. Kapıyı kapattık hareket ettik, teyze vermesi gereken parayı vermedi öndeki kadın yine bana 'gel onun parasını da ikimiz verelim kulakları duymuyo anlayamaz şimdi yazık' dedi, kabul ettim.

Aradan biraz zaman geçti, yaşlı teyze çıkartıp şöföre 1 lira uzattı (vermesi gerekenden çok az), adam da biz zaten çoktan ödediğimiz için şaşırdı 'al teyze' falan dedi ama bizimki anlamadı.

Rahat gidelim diye az kişi bindiğimiz arabada dibime kadar girmiş olan teyze bana dönüp 'amaaaan öyle olsun oğlum iyi o kadar al' dedi. Anlamadım ama gülümsedim, o minnoş ve yaşlı kadın minicik yumruğunu teee arabanın tavanına kadar kaldırıp bir hışımla bacağıma geçirerek 'herkesin gözü de bende açılıyöööörrr' dedi.

Yine anlamadım, 'şuncacık yol için aldığı paraya bak' gibi söylenmeye ve bu arada beni dürtüklemeye devam etti.

A be benim saftirik, minnoş ama yumruğu t-reks kuvvetinde olan teyzem sen ne verdin ki? Bugün bizdendin, ama bacağım hala acıyor. Paranla rezil olmak diye buna diyorlar galiba.

11 yorum:

alis dedi ki...

Eyvaah teyze uçmuş. Nasıl başının çaresine bakıyor ki bu kadıncağız?

Merve dedi ki...

laliş valla bu teyzeler arıyor arıyor seni buluyor.. :))

guguk kuşu dedi ki...

uyuzcum, valla bu yaşlılık zor zanaat. bu günlerin keyfini sürmek lazım.

moonliiin dedi ki...

teyzeler seni seviyor...

Pinky dedi ki...

yumruğunu havaya kaldırınca şoföre vurucak sandım. allah ne güç vermiş teyzeye, maşallah.. bacağın iyi mi ? :)

tatlisubaligi dedi ki...

hay allah bu teyzeler iki cesit bence yaa:)) sevimli zararsızlar ve meziyetleriyle numunelik olanlar... sendeki de sansmıs ki numunelikleri sayende tanıyoruz uyuzcum

Prima Rima dedi ki...

aHAHAHA LALİŞİM YAA BAK YİNE İLGİNÇ BİŞEY SENİ BULMUŞ İŞTE PARATONER GİBİSİN SEN VARYA NERDE İLGİNÇLİK SENİ BULUR GELİP:)))
KUVVETLİ TEYZEME BAK HELE SEN ÇOK GÜLDÜM YAA.

::puck-robin:: dedi ki...

allahım gözümün önüne geldikçe öldüm gülmekten:D:D

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Sanırım tam olarak bu değil paranla rezil olmak ama çok benziyor:DDD

jove dedi ki...

hahhahaa yaaa şaka gibi teyzee ama biz de yaşlanıcizzzzzz

minikmimik dedi ki...

ahahah:)yaşlılık ...