12 Ağu 2009

Derdime De Bak Hele

Dün gece rüyamda tatile gidiyorum, ama öncesinde sabah duş aldığım için bavuluma jöle ve saç spreyimi koymuyorum. Unutup evden çıkıyorum sonra vardığım tatil mekanında çok önemli bi yere gidecekmişim ve duş alıyorum ama o da ne? Jöle yok, sprey yok!
Hele derdime bakın!

Bir tane alışveriş merkezi varmış, orada dolanıyorum deli gibi 'watsons falan da mı yok burda ya?' diye diye. Küçük bi kız çocuğu iniyor yürüyen merdivenlerden, üstünde pembe birşey var ve altı tekerlekli spor ayakkabılardan giymiş onlar da (tabi ki) pembe. 'Gel' diyor elimden tutup 'seni bir yere götüreceğim orada istediklerinden var'. 'Nerede?' diyorum, 'yakın yakın' diyip beni çekmeye başlıyor. Sormaya devam ediyorum 'nerede?', en son anlıyorum ki 90 dakika yürümemiz lazımmış. Gitmiyorum çünkü o çok önemli yer (neresiyse) geç kalabilirim, sonra başka birileri imdadıma yetişiyor, 'kuaför yok mu burada?' diyorum. Bir yer buluyoruz ama briyantin varmış, istemem öyle parlak parlak Memoli gibi diyorum. Üstelik iki tatlı kaşığı briyantin için 15 lira istiyor, değmez diyip çıkıyorum.

Uyandım, ah neyse evdeyim hem jölem hem de spreyim var diye sevindim.

Manyak mıyım? Evet.

Peki bütün bu saçmalıklar eşimin sürekli gece uykusunda ve uykumda bana vurmasından kaynaklanıyor olabilir mi? O da evet.
Her gece dayak yer mi bir insan ya? Sağa dön çotaaaaa sola dön çotaaaaa. 'Ay afedersiiiiin yine mi vurdum?'

Evet evet evet! Aaaaaaaa!

17 yorum:

Merve dedi ki...

yerim seni :) senın saçların jölesizde güzel olur ki laliş! olmadi limon yetişir imdadına!

tıpkı benim küçüklüğüm..pek meraklıydım ortaokula kadar anne babamın arasında uyumaya! hatta ortaokulda bile aralarına girdiğim olmuştur :) sabah bir kalkardım ayağım babamın yüzünde :) artık gece nasıl yatıyorsam annem tekmelerime dayanamaz kalkar giderdi..

Sonra sonra alıştım şimdi kuzu gibi yatıyorum ama ayaklarım asla yorganım içine giremez biri girse diğeri çıkar öyle bir takıntım var sıkıntıya gelemem:)

uyuz cadı dedi ki...

aa limonu düşünemedim ben. du bi dahaki rüyamda senaryoya o da girer kesin :)
ya bu gece ben de sinirlendim kalkıp salona gittim, giderken de kapıyı çarptım ama :) sabah diyo ki sen gece neden öyle sinirlendin? kafama futbol topuna vurur gibi vurduğundan olabilir mi acaba? ay bişey değil salak olucam en sonunda, darbe darbe nereye kadar yani. :)

Merve dedi ki...

araya bariyer lazım laliş :) derin uykuya daldığı anda koy koru kendini! ya da kask ile uyuyabilirsin mesela o da olur ;)

uyuz cadı dedi ki...

kask saçımı bozuyo :P diğeri olabilir :))

Merve dedi ki...

yesinler senin bozulan saçını :))

uyuz cadı dedi ki...

:)) gerçekten de derdim bak hele :))

a. gizem dedi ki...

ayyy çok şekersin lale e ben sana dünden önceki gün gördüğüm ruyayı anlatsam yıkılırsınnn :) ofiste anlattım banka 2 saat tatil oldu göbüşler gülmekten çatladııı :) bu ara tel de anlatayım :P

uyuz cadı dedi ki...

ay tamam merak ettim :)

guguk kuşu dedi ki...

hımmmm, bir kız çocuğu, allh allah, gel diyo, çok yakın diyo:
yav senin çocuğun yoktu dimi?
bilmem artık acaba 90 gün sonra yada ne biliiim 9 ay sonra hani ?????

uyuz cadı dedi ki...

ben? çocuk? yok be gugukcum o zor iş. zaten gelemem diyip kızı yolluyorum farkındaysan :)

Damlo dedi ki...

küçük kız çocuğu girdiyse rüyanın içine hemencecik kabuss oluverior rüyalarr

ferulago dedi ki...

Sabahın köründe saç spreyi almaya gidip kokoş bir teyzenin sorularına maruz kaldığını hatırladım da rüyan bana gayet normal geldi :)

uyuz cadı dedi ki...

damlo, aynen. bir de pembeliyse... hiç şansın yok.

ferulago, hehe doğru :)

geveze baykuş dedi ki...

babam da rüyasında kendini maçta görüp, top diye garibim anacığımı tekmeler! sana kolay gelsin, o huy çıkmıyor :)

uyuz cadı dedi ki...

ayy annen de benim gibi ya yazıkk bize.. Allah sabır versin anneciğine selamlar :)

madammoda dedi ki...

Ahah ruya iste, bazen ruyalarda insan sacma sapan seylerin pesinden kosup duruyor ama sonunda bir seye de ulasamiyor yaff..

uyuz cadı dedi ki...

madammoda, kafaya yumruk yemekten bunlar hep :)