13 Ağu 2009

İçime Şeytan Kaçtı

Gzötepe Özgürlük Parkı'nı bilir misiniz? İçerisinde mekan olarak çok güzel ama servis olarak berbat bir cafe var. Eşimle işte orada kahvaltı ediyorduk geçen gün, gerçi kim yiyor belli değil. Parasını ben ödüyorum ama etrafımı kediler sarmış herşeyi onlar yiyor.

Neyse, eşşeğin sevmediği ot mevzusu yine 9-10 yaşlarında salak bir kız çocuğu geldi yanımıza (evren sana sesleniyorum gelmesinler!), ayağımın dibinde yemek bekleyen kediye tekme atmaya başladı.

- Napıyosun şşşşş?
- Seviyoruuuuuuaaaaam
- Öyle sevilmez ama canını acıtıyorsun
- Hayıııııaaaaaaar! Seviyoruuuuuaaaam
- Annen seni öyle mi seviyo çocuk? Ayağıyla itekleye itekleye, hı?
- ??!!

Sonraki adım ben kediyi tekmelemedim aslında sevdim demek istercesine eğilerek hayvanla burun buruna gelmek oldu.

- Kızım çekil aaaa tırmalayacak şimdi korsan gibi gezeceksin. Annen nerede senin?

Dana anne öndeki masasa kahve ve sigara zıkkımlanıyor, kızın burda gözü çıkacak haberi yok. Sanki ben doğurdum elin cadaloz çocuğunu da ben sahip çıkacağım.

Sonra durdu durdu dibimdeki sandalyeye yaslandı, öne doğru eğildi. Beni bir güzel süzdü, saçıma, kıyafetime, ayakkabılarıma, ellerime herşeyime baktı baktı (o sırada güya eşimle başbaşa kahvaltı ediyoruz) ve eşime;
- Aaaaaa kulağında küpe var ahahahhahahaahah diye bağarmaya başladı.

- Uzayda mı yaşıyorsun kızım sen hı? Hayatında hiç televizyon da mı izlemedin? Yaratık mısın nesin hadi git bakayım ananın yanına hadi!

Bu ne rahatlıktır be çocuk? Kalkmışsın sabah sabah dibime kadar girmişsin, yemek yiyoruz değil mi? Car car konuşup saçma hareketlerinde rahatsız ediyorsun bir de müthiş bir özgüven patlaması sonucu küpeyle dalga geçiyorsun.

Ben senin o yaşına rağmen 60 kilo olmanla dalga geçtim mi? Taranmamış kıvırcık karman çorman saçlarınla? Gereksiz özgüveninle?
Şeytan diyor ki çak iki tane ağzının orta yerine oh olsun.

Çocuklar neden böyle? Daha doğrusu anneler babalar neden böyle? Doğurdun sahip çık, azıcık terbiye ver millete askıntı olmasın, rahatsız etmesin. Kendileri için birtanecik ya, dünyanın en muhteşem ve harika yaratığı ya, güzeller güzeli zeka küpü ya, onu sevmeyen ölsün ya sanıyorlar ki herkeste aynı düşünüyor.

Al o çocuğunu yoksa elimde kalacak karışmam!

51 yorum:

Damlo dedi ki...

ayyh direkt kendimi gördüm. ben anası yerine telaş olur düşecek mi die paniklerim. anne pek rahattır ama şöle bi bakar 'haa kızım orda mısın tamam dikkatli ol'der önüne bakar. git yol o kadının saçını işte

ipex dedi ki...

sevgili uyuzcadı, çocuklarla ilgili yorumlarına aynen katılıyorum, hatta sırf bu yüzden (kendi çocuğumdan da nefret eder miyim korkusundan) kocam çocuk yapmasak da olur dese diye gözünün içine bakıyorum... ama şimdilik pazarlığımız 1 çocuk üzerine!
diğer yazdıklarını da kahkahalarla okudum, izninle takibe alıyorum seni :))

a. gizem dedi ki...

evet yaaa şımarık kız çocuklarından korkuyorum yani herşeyi kendine hak gören, isteyen herşeyle dalga geçen!!! gerçi bu türün bir de yetişkin versiyorun var onları ise öldürmek istiyorum ya neyse...

uyuz cadı dedi ki...

damlo, heralde bi yerden sonra sıkılıyo kadınlar. amaaaan düşerse düşsün bana ne mi diyolar napıyolar anlamdım ki. bu ne rahatlık anacım, öyle doğurucağıma hiç çocuk yapmam daha iyi yani...

ipex, yok kendi çocuğundan etmezsin :) insan 9 ay taşıyınca seviyo heralde baksana herkes seviyo çocuğunu. ben henüz o 1 taneye bile yanaşmıyorum :) çocuk mevzusu açılınca konu değişiyo bizde, amaaaan daha çok var evlendim diye üremek zorunda mıyım falanlarla geçiştir bence :)
izin senin ne demek.. teşekkür ederim :)

uyuz cadı dedi ki...

gizooo tokalarını falan almasın :) yerim seni ben ya çok komiksin sen :)) (okuyanlar anlamicak ama).
büyüklerle kavga etme şansımız var da çocuğa bişey desen mesela zırlasa anası saçımızı falan yolar mazallah :)

Jojee dedi ki...

o kdar güzel anlatıyorsun ki çok kötü olayları bile.Çok haklsın canım her konuda olduğun gibi bu konuda da {çocuk} benzetiyorum kendimi sana:)

a. gizem dedi ki...

:)))) takılarımı da ama lütfennn!!!!

guguk kuşu dedi ki...

bak sen bücür (ama şişko) cadoloza. Kımıl zararlısı gibi bitmiş ben cadımın yanında.
ne anneler var yaaa. önce böylesi bela bi veledi doğur, sonra ilgilenme, gitsim masum kediciklerin ve benim tatlı ayyy yani uyuz cadımın başına musallat olsun. çaktırmadan bi çimdik sallasaydın. nooluyo derse: bilmem allah cezanı verdi galiba derdin:)

moda tasarım stil dedi ki...

aynen katılmamak mümkün değil.doğuruyosun sahip çık dimi ama..bende nefret ediyorum çocuğuyla ilgilenmeyen annelerden..

uyuz cadı dedi ki...

jojee benim gibi olanları gördükçe o kadar seviniyorum ki.. yoksa cidden içime şeytan kaçtı sanıcam, sağol :) öpüldünnn

gizo, onlar benim zaten :)

guguk kuşu, hehe keşke yapsaydım. ya da kedi tırmaladı derdim :)

a. gizem dedi ki...

:)
laleee sen de cok tatlısınn

geveze baykuş dedi ki...

çocuklardan nefffffffret ederim! hele de hayvanlara eziyet ettiklerini görürsem var ya, elimden alamazlar!

uyuz cadı dedi ki...

gizo bizim gtalk'umuz gelmiş galiba, akşam gel yine :) muckkk

geveze baykuş, Allaaaah kim tutar seni :)) kendimi gördüm!

ozℓєм dedi ki...

kedide şapşalmış biraz, atlasana üstüne çocuğun bak bi daha yaklaşıyomu :))

::puck-robin:: dedi ki...

ben öyle durumlarda en öğretmen tavrımı takınıp bir de gözlerimi patlatıp ağzımı bi sıkıyorum ki çocuk şeytan görmüşe dönüp ağlayarak annesinin yanına koşuyor :D
ben köpeğimi gezdirirken bu veletlerden neler çekiyorum yazsam destan olur.

ferulago dedi ki...

Hahai ben de dün "akıl küpü, tatlı çocuk" yazmıştım :) Anne babalar bir alem. Neymiş çocuk pısırık olmayacakmış, acar olacakmış. O yüzden dur kalk demiyorlar. Dolmuşta kadın çocuğunu kucağına alırken "kucağıma gelir misin" diye soruyor, velet diyor ki demek ki hayır deme özgürlüğüm vari basayım yaygarayı. Kadın tek parası vermiş, kucağına elbet alacak. Be kadın o zaman çocuga kucağıma gel desene adam gibi, çocuk da çocukluğunu bilsin. Neymiş, modern anneymiş. Ay sinirlendim akşam akşam

kapının ziline basıp kaçan fincan dedi ki...

Ben çocukları sevmiyorum :( Siz sabırlıymışsınız,efendim. Her halde ben olsam,annem beni organ mafyasına teslim etmeden önce,ben o cocuğu yakındaki çöp kutusuna atardım,ya da organ mafyasına teslim ederdim, "kemiiğine kadar sizindir" deyip. Allahım çocuklardan korusun! amin! :)
P.S.: Buarada çok güzel anlatımınız var,başarılar! :)

alis dedi ki...

Iyyy tam dayaklık. Ben de iflah olmuz çocuksevmezlerdenim. Bazen çocuğu kıl etmeden, küçük beynine girsin diye nazikçe uyarmaya çalışıyorum hayvanlar konusunda ama saçından tutup havada çevirip gülle gibi uzağa fırlatmamak için kendimi zor tutuyorum.

İlginçtir yalnız bu yaz hayatımda ilk kez bi çocuğu sevdim, hatta elledim (yabaniliğe bak). Çocuk parmağımı tuttu çekti HART diye ısırdı! Çocuk dediğin gıkı çıkmayacak, korkak olmayacak, bakışlarla iletişim kuracaksın.. Bunu da ondan sevdim herhalde. İlgili ama relax çok şeker de bi anası vardı.

Ayşe dedi ki...

ya hakkaten, 1. cocuklar neden boyle? (bu konuda bir kitap istersen "Generation Me: Why Today's Young Americans Are More Confident, Assertive, Entitled--and More Miserable Than Ever Before") cuk oturuyor.

2. anneler neden ilgilenmiyor? yani benim annem hic izin vermezdi boyle seyler yapayim- iyiki de vermemis... dedigin gibi sıkılıyorlar heralde ne bileyim...

ozgurluk parki guzeldir ya, bizim burnumuzun dibidir, ama ne zaman oldu gidemedim.

beetlejuice dedi ki...

Lalecim, şişko, sevimsiz, süzen kız modeli diye bir şey var galiba. Geçen gün market kasasında tombul bir kız bir süzüyor ki beni sanırsın hamamdayız o da beni beğenecek kaynana! Tepeden tırnağa baktı suratında tiksinir bir ifadeyle. Rahatsız oldum üstüme çeki düzen verdim:) Bunlardan korkulur, geleceğin cadı müdürleri bunlar!

Pinky dedi ki...

ayy cinnet sebebi :) çocuklarını böyle olur olmadık yerlerde salıp keyfine bakanlara sinir oluyorum. çocuklarıda alabildiğine yaramaz oluyor. çocuğun kafası,gözü yarılsa ailenin umrunda olmaz. çocuğun başına bir iş gelecek diye kızsan gelir seni paralarlar, ocuğuma ne kızıyorsun diye. çok haklısın Uyuzcum :) bende uyuz oluyorum.

Magissa dedi ki...

ay uyuuuuz, vallahi bugüne dek çok yazına katıldım ama en çok buna!

Tuğba dedi ki...

siz galiba hiç çocu olmadınız.??

desperately-in-love dedi ki...

çok doğru yazdıklarınız. çocuklar olur olmadık yerlerde saçma bir şey söyleyip yetişkinleri de zor durumda bırakabiliyorlar. Annelerin rahatlığına ben de sinir oluyorum.Hatta böyle de bir akrabam var.3yaşındaki çocuğunun kucağına bilgisayarımı verip güya oyun oynatmıştı.Çocuğuna göz kulak ol diyenlere aynen şöyle diyor: "Karışmayın çocuğa ya istediğini yapsın.Sıkmayın çocuğu.Bir şey yapmaz."Böyle çocukları boğasım geliyor :)

uyuz cadı dedi ki...

özlem, kedi zavallıcık salam derdindeydi gözü çocuğu falan görmedi..

puck, ayy o köepk dolaştırma esnasında başa toplanan çocuklar geh geh yapanlar, ıslık çalanlar, öpücük yollayanlar, ellerinde sanki bişey varmış gibi büzüştürüp al oğlum al diyenler.. hele de bunların çocuk versiyonu ah ah!

ferulago, o çocuk alışmıştır ama zırlar minübüsü ayağa kaldırır. bi yerden sonra anneler sırf sussun diye dediklerini yapıyolar galiba. sen öyle olma tamam mı? :) bir de sen terbiye verirsin babaanne dede falan şımartır, bişey de desen olmaz demesen olmaz. çok zor zanaat şekerim :)

kapının ziline basıp kaçan fincan, bişey diyemiyosun ki.. elin çocuğu böyleyse anası nasıldır acaba? sabah sabah keyif almaya gitmişiz, iki lokma yemek yiyelim başbaşa olalım diye.. sonra kavga mavga çıkar neme lazım :) bu arada teşekkür :)

alis, haha gülle gibi :) hiç düşünmemiştim ama gayet mantıklı geldi :)
ben de bu son tatilde bi çocuğu çok sevdim hem de nasıl.. erkek çocuğu ama nasıl tatlıydı bi görsen ayyyy hala aklımda. 3,5 yaşında velet bana diyo ki ben erkek oldum :) yerim seni minik erkek atla bakiim havuza diyorum hooop cup :) ye onu böyle ısır ayy çok tatlıydı. havuza gider gitmez bakıyodum gelmiş mi diye beter velet yaaa.

ayşe, benim babam da kızardı bana oyy sıkıyosa yap yani. özgürlük parkına biz de çok yakınız, komşum musun yoksa :)

beetlejuice, ayyy filmlerde falan olur ya işte onlardan. niye tiksindiyse artık.. annemin de bi arkadaşı var kızı 10 yaşlarında ama 70 kilo mu 75 mi? ayy benden bi nefret ederdi sorma. gelir mesela üstündeki ne biçim ıyyy der sonra annesini yermiş aynısını bulucaksın diye. çocuk işte salak. kıskanmıştır o seni :)

pinky, aynen işte. kızına bişey desem ee yapsa kadın bana dalar kesin. karakolluk mu oluruz bilemiyorum. o yüzden öyle durumlarda yanımdan gitsin de ne halt ederse etsin diyip bulaşmıyorum.

magissa, :) nicelerine diyor kadehimi şerefine kaldırıyorum :p

uyuz cadı dedi ki...

tuğbai yok ben böyle doğdum. 1,73 boy 59 kilo, yaş 27, güzel sanatlar mezunu bir de üstüne evli. hani maksat annem tahtını yaptım da bahtını yapamadım demesin. herşey hazır olsun.
heralde olduk çocuk ama 'çocuk'tum ben. böyle manyak değildim. usül öğrendim ailemden, kimseyi rahatsız etmeme izin verilmedi, tanımadığım insanların masasına gidip sinir etmedim. babamın bi kaş hareketiyle susardım. yanına çağıran arkadaşına gitmedim bana ne dedim diye evde popoma şaplak atıldı nerde kaldı böyle car car konuşmak. ama bir dediğim iki olmazdı sevgiye boğularak büyüdüm. terbiyesizlikte edemedim kimseye. haa nooldu, özgüvenim mi eksik? ailemden mi nefret ediyorum? psikolojim mi bozuk? hiçte değil babama taparım, işim ailem var, psikolojim de gayet iyi. bu modern çocuk yetiştirme derdine düşen aileler bi halt ettiklerini sanıyolar ama anladıklarında bence geç olacak.
eğer dersen ki ben böyle bir çocuktan rahatsız olmam o zaman seni tebrik eder alnının orta yerinden de öperim, eşine az rastlanan bir insansın demek.

desperately in love, haa yapmaz tabi. ertesi gün açılmaz bilgisayarın o zaman ne olacak? ay ne saçma ya, sanki herkese bal kaymak o çocuk.. alla allaaa

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Aha işte budur abicim bari adam edemiycen veledini salıcan çayıra adını da öküz koy dimi ama! Sinir oluyorum bu tarz ebeveynlere yahu, diline sağlık parçala bebem.

uyuz cadı dedi ki...

eda haha :) ben koydum çocuğun adını öküz, anasına da inek dedim oldu bitti :)

::puck-robin:: dedi ki...

sadecegeh geh yapsalar yine iyi, kimisi dutsssdsshh gibi tükürüklü bi ses çıkartıyor sinir ediyor hayvanı :D

uyuz cadı dedi ki...

oyy benim minik nancy'me yapılacak şey mi? aptal onlar kuzum de sinirlenmesin :)

Tuğba dedi ki...

Ben de şımarık çocuklara en az senin kadar sinir oluyorum,ama başına gelmeden anlayamazsın.Çocuklar ne yazık ki senin istediğin herşeyi yapmıyorlar.Ben de öyle büyüdüm hiç dayak yemedim ama babam yan baksaödüm kopardı.Bence sorun büyükler çocuklara adapte oluyor,eskiden biz ortama uyardık.Ama ne olursa olun 2-3 yaşşlarında çocuğa herşeyi izah edemiyorsun.

uyuz cadı dedi ki...

tuğba, tabi ki 2-3 yaşındaki daha bebek anlatamazsın herşeyi ama benim yazdığım belirtiğim gibi 10 yaşlarında bir kızdı. artık eşşek kadar olmuş onun anlaması lazım. fakat dediğin gibi kızdan çok ailesinde suçu buluyorum ben, o kadar rahat olursan çocuğunda elaleme musallat olur rahatsızlık verir.

Prima Rima dedi ki...

Uyuz cadım;
Bak cocugum oldugu halde sana katılıyorum şekerim cunku ben cocugum öyle olucak diye korkudan öluyorum kimseyı rahatsız etmesıne musade edemem cunku herkesın gözune benım gözumdekı halı ile görunmedıgını bılıyorum.Kaldıkı bazen bnede bunalıyorum insan kendı cocugundan dahı bunalıyor evet.

Çocukları anneler böyle yapıyor yok falan eğitimi, yok filan planı, falan gelişimi ,filan desteği, ne bu yahu?
Çocuklar çocuk degıl kadıkarısına dönuyorlar...hiç tahammul edemedıgım seydır sımarık ve fazla bılmıs cocuk!

Müge dedi ki...

Hahaha, tam benlik bir mevzu dönmüş burada. :)

Merve dedi ki...

ben kaçırmışım mevzuuyu :) hehe bende çok severim çocuk bayılırım ama "çocuğa" büyümüşte küçülmüşe değil..böyle gençkız gibi giyinen, o tavırlarda gezinen annesinin tırnaklarını boyadıklarına sinir oluyorum!!!

Ben de çocuk oldum bırak birini böyle rahatsız etmeyi.. benden bir yaş büyük olsun siz derdim ben.. ne bu etraftakiler sen sen kırk yıllık dost gibi..abi,abla derdik biz..

Kız çocuklarını şeker kız candy gibi yapmalarına etraf fuşya pembe kız kaynıyor! bir de terlik! terlik giyilmez sokakta!! Anaları ne biliyor ki çocuklarına öğretsin!

иαℓαи dedi ki...

annesi ne ki kızı ne olsun birde bu var, kesin anası da görgüsüzün tekidir.

JuVeNiL dedi ki...

sevgili cadı, işte ben ve sen gibiler -bizim gibiler- çocuk sahibi olmayı neden bin kere düşünürüz; çünkü sahip olmadığımız çocuklara bile sorumluluk hissederiz, böyle içten içe hem kendimize hem etrafa uyuzlanırız..
Bunlar çiftleşmekten başka anne babalık görevi yerine getirmeyi bilmeyen,beceremeyen insanların çocukları,bizimkilerde bunların yanında mı büyüyecek ,nolcak diye düşünmekten yapmayız çocukları.. yoksa sevmediğimizden ,bakamayacağımızdan değil, tam tersine çok güzel bakıp %100 orumluluk sahibi olduğumuzdan..

uyuz cadı dedi ki...

ebru'cum zaten senin çocuğunu nasıl yetiştirdiğin belli oluyo, şeker ötesi bişey Rima yaaa.. demişsin ya herkese benim gibi gözükmez, işte orada yanıldın :) Rima'yı sevmeyecek bi kişi bile çıkacağına inanmıyorum ben, o gülümsemesi var yaaa tam fare yaaa.. demek ki neymiş, tatlı çocuk sevilirmiş, böyle bilmiş bilmiş car car konuşan tiplerden de nefret edilirmiş :)

merve'cim ayy herşeyi biliyolar bi de seni düzeltirler her dakika. ay ne cinsler ya vallahi sinir oluyorum. çocuk dediğin sevimli falan olmaz mı? dediğin gibi anası ne ki çocuğu ne olsun?

nalan, aynen öyleydin annesi de. rahatlık kumkuması.

juvenil, çok güzel yazmışsın gerçekten de öyle. %100 katıldım sana..

Seddosh dedi ki...

Şu insanlar, hayvanlar kadar olamıyorlar...


Bizim de bahçemizde kayınvalidemin beslediği kediler var,hayvancıklar sıcaktan bunalıp çam ağacına çıkmışlar,serinliyorlar gölge de.
Yine senin de dediğin gibi kilosu yaşının 50 ile çarpımı olan bi gürbüzcük almış eline taşı atıyor kediye.. Taşlardan biri bizim kapıya geldi tabi,ben ve eşim çıktık,bağırdık tabi.. Gürbüzcüğün! bir yuvarlanarak gidişi vardı ki....

Hayır uğraştığı kedi de,onun midesi kadardı ancak..

Damlo dedi ki...

MİM'im sende :))

tiredsoul dedi ki...

sevgili uyuz cadı;
uun bir aradan sonra açtım blogunu ve okur okumaz koptum yine :)))

e hali dedi ki...

"Kendileri için birtanecik ya, dünyanın en muhteşem ve harika yaratığı ya, güzeller güzeli zeka küpü ya, onu sevmeyen ölsün ya sanıyorlar ki herkeste aynı düşünüyor." çok güldüm ben buna ya harika bir tespit :)

uyuz cadı dedi ki...

seddosh, ailesi gerizekalı o çocukların. yemek yemezsen köpek ısırır, ay kediye dokunma tırmalar bilmem ne diye diye tabi düşman ederler. yolda tekme atmaya çalışan bi salak velet gördüğüm zaman kızıyorum annesi de bana bişey desin yiyosa bakiim. aptal. senin gördüğünde aynı filmlerde olur ya hani, ayı gibi çocuk elinde şekeri bi yandan kötülük yapar. aynı öyleymiş.. ay gel de sev şimdi yaa.

damlo, yazdım şekerr

tiredsoul, uzun aralar çok ayıptır :)

e hali, teşekkür :)

Açık sözlü Cadı dedi ki...

soyle bi yazilara baktim da
bence senin cocugun senden de uyuz olacak
bu sana iyi haber mi kotu haber mi bilemem ama gidisat ortada

uyuz cadı dedi ki...

açık sözlü cadı, benim olmayan çocuğumun derdi de sana düştü heralde. ilginç...

lori dedi ki...

ahhauuuuhaaa, oyyyyyyyyyyyyyyyyy koptum!
yalniz ben orda olsam kesin elimde kalirdi o manyak yaratik!
al sana bi tepik!
-ne vuruyonn?
-seviyom cocuuum , seviyommm!
dogurup dogurup saliyolar, bu yetmiyo bi de simartiyolar!
oyle yetistiren anasina, koyun kopegi i$esin asil!

Açık sözlü Cadı dedi ki...

e butun dunyadin derdinin yuku senin uzerindeyken , olmayan cocugun derdinide ben aliyim dedim .
Haksizmiyim ama , dusunsene nasil bir cadi olacak Annesinin kopyasi
amaaaaan ..onuda boyle kovalarlar iste parkta
HERKES yazmis haha hoho hihi haklisin BLAH BLAH BLAH ...Maksat pohpohlamak olsun iste.Memlekette bukadar cok mu cadi var yahu

uyuz cadı dedi ki...

loriiii nerdesin sen özledimm :) yeni yazı yazdın mı? dur bakıcam bloğuna şimdi.

asc, sen kendi olan ya da olmayan çocuğunla ilgili hayaller kursan daha mantıklı olmaz mı? aa pardon mantık mı dedim? yazdığın yorumlara bakılırsa sana biraz ters gelen bi kelime oldu galiba?
hem ben burada beni 'pohpohlayanlara' (?) para yolluyorum, bi dahaki sefere aynı fikirde olalım hesap numaranı alır yollarım. aklında bulunsun
etraftaki bunca cadıdan rahatsız olan 'açık sözlü 'cadı'' :))

JuVeNiL dedi ki...

şimdi cadıyı korumaya ve pohpohlamaya devam ediyorum, bankama yeni ulaştı nakit anca yazabiliyorum; bence çocugun annesi açık sözlü cadı.. :)

uyuz cadı dedi ki...

juvenil, bugün biraz yoğundum kusura bakma ancak yatırabildim. malum yorum yazan çok.
dur bi daha yollicam içimden geldi :)

Angel dedi ki...

Benim sinir olduğum anne tipi ;
Belediye otobüsünde ya da dolmuşta bir yer bulup oturursun. Çocuklu bir bayan biner hoppp sanki evindeki koltuğa atarcasına kendisini kucağındaki bebek ve o büyükmü büyük ayıcıklı bebek çantasıyla kendini aman allahım ne buruşmuş eteğinemi yoksa sıkıştırılmanamı kızacağını bilemezsin. Sonrada çantadan para çıkarcak olur şoföre uzatmak için bebeği sana vermeye kalkar ama önce bi süzer bu benim yavrumu tutabilirmi diye? şu yol parasını evden çıkmadan hazırlasana be kadın. ayyy bazen de o çocukların ayakkabıları değer bembeyaz pantoluna, salyası akar bakmaz aman allahımm.