23 Ağu 2009

Mim ve Bir Dolu Zırvalık

Sevgili Nazo, Guguk Kuşu ve Juvenil bana "Kreativ Blogger" ödülünü vermişler, yerinde bir seçim olmuş :p Çok teşekkür ediyorum kendilerine.

Buraya yazdım, içinde abuk subuk ilginç şeyler yazısı var azıcık güler kendi normal halinize şükredersiniz belki.

Görseli de Edoş'tan aldım, ikisini birleştirmiş daha bir güzel olmuş.

Bu ödülü 7 yaratıcı bloggera vermem gerekiyormuş. Hemen herkes yazdı galiba ve blog dünyasındaki hatınların 10 parmağında 10 marifet ama ben yine de aklıma ilk gelen 7 kişiyi söylemek istiyorum.

- Takılarına bayılıyorum, kendisini apayrı seviyorum şeker Gizom, canım arkadaşım.
- Merve'cim... Yaptığı aksesuarlar harika ama onun yanında tam bir dekorasyon cadısıdır. Ne cimcime o, nişan fotoğraflarını gördünüz mü? Ne kadar harika yaptı herşeyi...
- Salıncakta İki Kişi, şeker Banu. Çok iyi kalpli bir insan, bloğu harika. Bazı tespitlerine çok gülüyorum onsuz blog dünyasından aynı tadı alamazdım imkanı yok.
- Ebruş. Resimleri ve diğer işleri çok çok güzel. İkinci bloğunu gördünüz mü? Kabartmalı tablolarını çok seviyorum. Ayrıca bodrum günlükleri serisi de beni benden aldı, bu yaratıcılık değil de nedir? :)
- Lori... Söyleyecek fazla sözüm yok Lori anlatılmaz yaşanır :) Okumuyorsanız çok şey kaybediyorsunuz.
- Guguk Kuşu.. Yaratıcı sen değilsen kim olabilir ki? Uzun zamandır okuyorum ama hala bazı yazıları için 'alıntı mı acaba? Yok canım belirtmemiş baksana.. Aaaa harika yazmış' diye düşünüyorum. Zamanlamaları harika, hep hissettiğim şeyleri yazıveriyor. Yanlız son zamanlarda aynı şeyleri hissetmemiz biraz zor çünkü O bebek bekliyor :)
- Puck Robin, yine hislerime tercüman olan biri.. Ayrıca itine de bayılıyorum, kendisinde gözüm var :)

Kendimle ilgili 7 ilginç şey yazmam gerekiyor, o kadar cins bir insanım ki ne yedisi başlasam 77 ye kadar yazarım. Deneyelim,

- Yemek yemekten nefret ederim. Herkes bayılır değil mi? Ben resmen yaşamaya devam edebilmek için yiyorum. Neyse ki eşim de benim gibi, o yüzden öyle binbir çeşitli sofralar beklemez benden. Fakat ne yiyeceğimize karar vermek hep çok sancılı olur. Yemeksepeti'nde her defasında 1 ile 2 saat arasında süre boyunca seçim yapamadığımızı söylesem dalga geçmezsiniz değil mi? Abartmıyorum, gerçekten iki saat oluyor.

- Tam 10 aylıkken hem yürümüş hem de konuşmuşum, belli oluyor mu? Hiç susmam da...

- Hayatımda hiç sigara içmedim, hatta düşünmedim bile. Alkolle de aram pek yoktur, en son kaç sene önce içtiğimi bile hatırlamıyorum. Fakat muz ve cola hayatımdan asla çıkaramayacağım iki şeydir. Benim bağımlılıklarım da bunlar galiba. Hatta eşim bazen bana takılır 'şu muz ve cola gibi olmazsa olmaz değilim hayatında' diye. Allah akıl versin kendisine :)

- Hayvanları çok sevdiğim bilinir de, bu nedenle sürekli ağladığım bilinmez pek. Pet shop camlarına yapışıp ağlarım ben. Ya da sokakta bir hayvan göreyim hemen gözlerim dolar. Nedenini ise genelde 'ama çok tatlılaaaar' diye açıklarım. Tatlıysa tatlı anacım niye ağlıyorsun?
Kedilerden ziyade sokak köpekleri için daha çok üzülürüm, kedilerden daha büyükler ne yiyecekler de doyacaklar diye...
Sonra mesela cadde ortasında durmuş her gelene geçene kuyruk sallayan bir köpek gördüğümde direk ağlarım, neymiş 'kimse onu sevmiyormuş, tek istediği bir yuva ve azıcık başının okşanmasıymış'. Doğru ama, o gözleri yok mu hele.. Çok dokunuyor bana.

- Şıpsevdiyim. Her 2-3 ayda bir başka şeye yoğunlaşırım. Mesela bir ara her dakika resim yaparım, sonra evin dekorasyonuyla bozarım, film izlerim gece gündüz, dikişe sararım, kitap okumaktan kafamı kaldırmam, evden çıkmam, eve girmem, makyaj malzemelerine sararım, takılara dadanırım, her dakika çanta alırım, hiç sürmediğim halde bir sürü oje alırım...
O dönemlerimde de herkes benim gibi olsun isterim. Mesela dikişe mi sardım, aaaa neden diğer bloglar yeteri kadar bu konuda yazmıyor? Sonra gözlerim kör olana kadar kitap okuyasım gelir ya, neden çok seveceğim tarz kitaplar önermiyorlar aaa? Ay millet beni ne bilsin? Hem benim her ilgilendiğimle meşgul olmak zorunda mı? Öyle saçma bir psikoloji işte...

- İnatçılıkta bir numarayım. Evet dediğime hayır, hayır dediğime evet dedirtmez kimse, ilk kararım hep geçerlidir. Fikrimi değiştirmek istesem de keçi inadım yüzünden söyleyemem.

- Bir defa hırsızlık yaptım. Şöyle ki, ilkokuldayken amcamlara gitmiştik ve ev çok kalabalıktı. Bir kuzenim var benim o zamanlar tam genç tabi. Tıp fakültesinde okuyordu ve çok çapkındı kızlar sürekli mektuplar kartlar falan yollardı.
Neyse canım sıkıldı evde dolanmaya çıktım, kuzenimin odasına baktım masanın üzerinde kalp şeklinde bir Milka kutusu, hiç açılmamış. Zamanın kaşar kızlarından biri yollamış :) Minik minik kalpli çikolatalar var. Gittim geldim dayanamadım açıp bir tane yedim, ama ambalajını bozmuş oldum. Azıcık tutuştu eteklerim ama battı balık yan gider hesabı salona babamların yanına gidiyor hoop odaya kaçıp çikolata yiyordum. O yıllarda Türkiye'de Milka ne gezer? O kadar lezzetli geldi ki bana içinde ancak 2-3 tane bırakabildim. Sonra da ne halt edeceğim diye düşünmeye başladım, evde olan halamın ağzından bir mektup yazdım kutunun üstüne bıraktım güya başka başka çocuklar gelmiş kutuyu açmış yemiş (ama kesinlikle o terbiyesiz çocuk ben değilim) halam da görmüş kızmış notu yazıp çikolatayı dolaba saklamış.
Abim kesin anlamamıştır di mi? :) Üstünden kaç sene geçti, anneme daha geçen ay itiraf edebildim :)

- Herkesin hayvanında gözüm var. Mesela biri ayrılır ortak köpekleri vardır ay bana verirler mi acaba diye düşünürüm. Eşimin teyzesinin köpeği vardı, bakamaz oldu yapıştım benim olsun diye. Bir diğer teyzesininki de çok yaramazdı, gece gündüz konuştum da eşim istemedi. Şimdi çok pişmanlar ama. Çünkü hınzır Dost efendi evden kaçtı 1 senedir bulunamıyor. Keşke sana verseydik diyorlar, gerçi onlar verdi de benim koca almadı. Neyse..
Misal üstteki çapkın abimin daha yeni bebeği oldu ve köpeği biraz üzülüyormuş ilgi dağıldı diye, utanmasam bana verin Candy'i diyeceğim... Belki burada daha mutlu olur kızım nereden bilebiliriz? :)

Evet, 8 tane olmuş abarttım. Şu sıra kör olmak istiyorum o yüzden kitap okumaya geri dönmem lazım. Hımm siz de güzel öneriler yazarsanız iyi olur :)

Bu arada annem 10 aylıkken konuştuğuma emin mi acaba? Sanki doğarken bile bunu yapabiliyormuşum gibi bir his var içimde...

19 yorum:

L@L dedi ki...

Senin bu mimi yazmanı dört gözle bekliyordum canım :) Çok şekersin yaa :)

uyuz cadı dedi ki...

l@l öyle mi? aslında mim yazıları sıkıcı olur diye biraz çekiniyorum ama sevmene sevindim :)
sen de çok şekersinn muck :)

kocasını seven kadın dedi ki...

çok güzel yazmışsın ..yemeksepetinden mi sipariş veriyorsunuz ,o zaman bir de sefertas.com'u deneyin :) beğeneceksiniz :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Anam tam da konuştuğumuz gibi dostum :) Sevdim güldüm aa bende dediğim ne çok ortak noktamız var bebek!

uyuz cadı dedi ki...

kcasını seven kadın, ay bakiim ona. belki daha çabuk seçebiliriz :) sağol..

edoş, birtek buruna 404 sıkma olayında ayrılıyoruz o zaman :)

::puck-robin:: dedi ki...

aaa cadı beni de seçmişsin!
Teşekkür ederim cadıcım ^_^

bu arada sokak hayvanlarına ben de ağlarım. özellikle sokakta karşıdan karşıa geçen bi köpek görünce ödüm kopar ya araba çarparsa diye, gece bir yerde köpek sesi duyarsam ağlarım ya açsa veya acı çekiyosa diye.
en zayıf noktam onlar sanırım benim :(

guguk kuşu dedi ki...

canım cadıcım öpüyorum seni:)

uyuz cadı dedi ki...

puck evet seni seçtim çünkü yazdıkların çoğu zaman beni anlatıyo, pek güzel döktürüyosun. devamını bekleriz efem :)

guguk, ben de öptüm canım muckk :)

sinirlikebelek dedi ki...

Yeni bir güne kocaman gülümsemelerle girdim sayende :)

uyuz cadı dedi ki...

ne mutlu bana :)

a. gizem dedi ki...

asılll yaratıcııııı sensinnn kuzucugummm!
bugunun keyifli gecti mi? keşke ben de olabilseydim! çokzozledim hepinizi, hep birlikte olmayı oyle çok isterdim kiii :)

uyuz cadı dedi ki...

canımm çok komik bi gündü, daha yeni geldim eve. bi-iki saat önce koca takımı da bize katıldı.
hep seni andık valla, gizo da olsaydı gizo bunu sever gizo şöyle böyle :)

ekim de geliceksin di mi şeker yaaa? çok eğlenicesss nolur gel...

Prima Rima dedi ki...

Teşekkürlerrrr:)

a. gizem dedi ki...

inşallah ekimde gelicem şeker de sesin solugun çıkmadı bu aralar blogda.. özlemişim!

uyuz cadı dedi ki...

evet kuzu ya, yazmadım bişey. canım istemiyo hiç şu sıralar.
gel de sana yüz yüze anlatıcam uyuz olduklarımı daha eğlenceli :)

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

canim benimde adim gecmis, cok tesekkur ederim. emin ol sensizde bu blog dunyasi cok tatsiz-tuzsuz olurdu.

kendinle ilgili anlattiklarin o kadar tanidik geldi ki...sadece yemek konusunda benzemiyoruz, bende adeta yemek icin yasiyor gibiyim :)

ruhdagı dedi ki...

İki gündür blogu hatmetmeye çalışıyorum. Gözlerim pörtledi ama azmettim 372 adet yazıyıda okudum. Başım göğemi erdi, evet değdi :)

a. gizem dedi ki...

çok özledimmm çokkk gel artık uyuz cadı gel :)

uyuz cadı dedi ki...

banu, sağol canım...
yemek konusunda gerçekten benzemiyoruz o zaman, ayyy bıktım yemekten yaaaa..

gizommm geldim :) ben de seni özledimmm.