19 Ağu 2009

Sivri Zeka

Hayvanların içinde 'akıllı' diye düşündüğünün bile bu kadar gerizekalı olmasının bir nedeni var mı acaba?

Az evvel sivri zeka kedim Bal'ı klozetten su içerken yakaladım. 3,5 yaşında, ama bu huyunu yeni öğrendim. Yani ayakta uyuyormuşum.

A benim gerizekalı kızım sen köpek misin klozete dadandın?

Biz gidelim en güzel mamaları alalım, yediğin önünde yemediğin arkanda olsun, kabını Allah'ın her günü yıkayıp içindeki suyu tazeleyelim, kışın sıcak yazın soğuk koyalım, hastalanınca üzüntüden ve iyi bakamıyor muyum acaba diye düşünüp vicdan azabından geberelim, haaa unutmadan maaşımızın yarısını da veteriner efendi'ye verelim sen gel klozetten su iç.

Hiç aklın yok mu yavrum? Tabi ki hastalanırsın, bunca zaman ölmediğine şükretmek lazım.

Salak!

33 yorum:

SerpiL dedi ki...

amanıııın sen genede klozetin sifonunu hep çekili bırak mazallah unutursun nic olur balın hali:))

uyuz cadı dedi ki...

zaten çekili oluyo hep :) artık banyonun kapısını kapatıyorum. ama yine de içtiği çamaşır suları ve ciflerin haddi hesabı yok bence.

::puck-robin:: dedi ki...

o bişey mi, bi gün işten bi geldim nancy tuvaletteki çöpü devirmiş, içindeki bilimum kağıt peçeteyi evin her yerine dağıtmış, yemiş öküz.
bunlar böyle.
bir daha yaparsa onu dönerciye vericem :D

Damlo dedi ki...

o-ha! ben içine düşmesin (minik olan) die klozeti her dakika kontrol ediodum meğer nelerden koruormuşum.
şaka gibi.

bizimki de klozetin üstünde yatma huyunu yeni geliştirdi. pofuduk pofuduk örtünün üstünde uyuyo tüm gece. tuvalete gideceğimizde uyandırıoruz her seferinde. açık bulsa içecek demek ki.

geçmiş olsun kuzu. hakkeden, verdiğimiz emek göz önüne alınırsa azıcık akıllı olmalarını istemek fazla değil yani..

JuVeNiL dedi ki...

:) benim kedim 5.katta pencerede yakalamıştım geçen hikayede anlattığın gibi ;ama böyle bişey görmedim,duymadım..senin kedinin içine bir köpek kaçmış cadı:D

yass dedi ki...

agzından opuyor muydun:P

allımorlu dedi ki...

hiç yakıştıramadım ona,bizde hanım hanımcık sanırdık balı:)suçüstü yakalayınca naptı biliyor mu suçunu?:)yavrum benim,iç iç domestoslu klozet sularını!alem bu kediler ya...

a. gizem dedi ki...

inanamıyorummmm
inanamıyorummm!!!!

not neden inanmıyosam?
şurupumun önünden kaç cifli domestoslu kova kaçırdığımı sayamam lale, hatta amwayın loc lu olanını kafaya dikmek ister kendisi
ama allhtan banyoya wc ye hiç girmez girmek de istemezz korkuyor sanırım nemli ortamlardan....

geveze baykuş dedi ki...

ayyyyyyy! ceviz de bikaç defa içi ajaxlı su dolu vileda kovasına patisini sokup, cıp cıp cıp karıştırıp sonra patisini emmişti. hakkaten akıllı sandıklarımız salak ya! gene iyi yaşıyolar valla.

Zeynep Zengin dedi ki...

Merhaba,

Kedilerin klozet suyu içmesinin nedeni taze suyu sevmeleri olabiliyormuş. Veteriner öyle demişti. :) Tabi benim ufaklık bardağa kafasını sokup bardaktan da içiyordu. Damacanadan kabına su doldurmayı öğrense sorunumuz kalmayacak, ama mümkün değil :)

Sevgilerimle

merbe dedi ki...

şu an bal'ın gözümüzden düştüğü andır :) ama bi kimlik bunalımına da girmiş olabilir tabi, kendini köpek sanıyo falan. şizofren olmasın bu lale :)))

lori dedi ki...

ehuhuh benim Kepce'de o huy vardi. yani klozetin icine kafasini sokarkene gormustum bi kere. o gunden beri wc kapisi her daim kapali durur. ehuuuuuuh ordaki suyu daha temiz mi buluyo napiyo anlamadim :P

pastabutiği dedi ki...

o-hooo gene senin kedin içmiş klozet suyunu, benim arkadaşımın oğlu içmiş!Bi pipet almış, klozetteki suyu güzelce içmiş salak.Annesi içerken yakalamış ama iş işten geçmiş tabii :)

Pınar dedi ki...

sıkılmış olacakki action katmak istemiş hayatına :)) kendi vücut temizliğini diliyle yaptığını düşünürsek akıllı olsa bile çok zararlı olacağını düşünmezdi bence :)))
loc u kafaya dikmek isteyen akıllıya gelince bir mahsuru yokmuş diye biliyorum sert yüzey temizleyicilerini bitki ve hayvancıklara hatta yerde emekleyen bebelere bile dost ürünler yapıyormuş amway.

Pinky dedi ki...

ayyy kesin ondan hastalığı geçmedi bir süre. yediği önünde yemediği arkasında, derdi ne acaba :) domestos daha mı lezzetli :P

gorkem dedi ki...

ayy cadicim, traji komik vallahi durumunuz, bi yandan onu dusunuyorum oyle coreklenmis guelsim geliyor, bi yandan da yavrum onun icin hasta oluyor.

lutfen ilet cadicim, butun hanimlar olarak bal hanimefendiye 'cik cik cik'

alis dedi ki...

Neymişşş (şimdi uyuz olmayın ama);

1-Klozet kapağı kapalı tutulacakmış.

Ama daha önemlisi

2- Domestoslar cifler yerine çevreyi kirletmeyen, klozetten su içen kedileri zehirlemeyen doğa dostu temizleyiciler kullanılmalıymış..

Hamarat hanım dedi ki...

Yazıyı okudum ama yorumlara daha fazla güldüm. Amann hayvan işte ne yapacaksın ki? Şimdi onun içi ne kadar sterildir:)

JuVeNiL dedi ki...

efendim ödüllendiniz.. bakınız..
http://crimescenejuvenilasation.blogspot.com/2009/08/odullendim.html

uyuz cadı dedi ki...

puck, haha bu köpekler de ayrı bi komik oluyo ya :)) dönerciye verme sen bana ver. parça parçe eder yerim bi güzel :))

damlo, düşebilir de tabi. hatta eşim çok şaşırdı nasıl düşmeden içebiliyo diye, cambaz hatun ya neleri de biliyo eşşek. kediler banyoları çok seviyo zaten, bizimki duş teknesinin içinde uyur bazen :)

juvenil, ben hep diyorum benim kızım köpek gibi diye meğer gerçekten öyleymiş :)

yass, yok ağzını öpmem hiç, kusur kalıversin ıykk

allımorlu, Bal normalde çok uslu bi kedi olduğu için hiç azar işitmez bizden. bunu yaptığını da ilk defa gördüğümden sanki normal bişeymiş gibi takılmaya devam etti. kafasını klozetten çıkardı, aşağı indi gitti. ben ağzımı ancak 5 dakika sonra kapatabildiğim için azarlayamadım da..

gizo, aaaa şurupta mı? sen de mi brütüs demek istiyorum kendisine :) dışarıda içmesin de saçma sapan şeyler sonra hasta olur bizim salak gibi.

uyuz cadı dedi ki...

geveze baykuş, gerçekten iyi yaşıyolar anacım bunlar. hiç akıl yok ki..

zeynep, :))) ne komiksin, patisiyle damacananın pompasına bastığını hayal ettim bi an :)
temiz su sevdiklerini biliyorum ben, o yüzden hergün hem kabını temizlerim hem de taze su koyarım ama benim salak pis su seviyomuş bunu anladım.

merbe, deme öyle kuzuma :)

lori, anaa benimki tek değil yani klozet konusunda. senin şu kepçe de alem hayvan :) balla güzel anlaşırlar heralde.

pastabutiği, ay ne kadar güldüm anlatamam :))pipetle mi içmiş bi de hahahah akla bak :) benim de kuzenim küçükken çamaşır sulu bezi suratına sürmüştü salak :) bütün yüzü sivilce dolmuştu teyzemin de ödü kopmuştu.

pınar, hergün aynı şeyler bıkmış tabi hayvancık. azıcık değişiklik istemiş, mesela zehirlenip hergün serum yemek gibi... azıcık akıllı olsaydı ne olurdu sanki...

pinky, ay anlamadım ki anacım.. herşeyini yaparım yani hatun temiz suyunu beğenemedi.

uyuz cadı dedi ki...

görkem, komik canım gülebilirsin katıla katıla :) söyledim şimdi cık cık cık dediğini, kafasını kaldırdı tekrar uyumaya devam etti anlamadı galiba.

alis, ay hiç uyuz olmadım anacım, tersine kendime uyuz oluyorum şu an. o daha önemlisi kısmındaki doğa dostu temizleyicileri bir bilsem alıcam daaaa ne onlar?

hamarat hanım, di mi hepimizden temiz. bi yerde detoks yapmış gibi oldu :)

juvenil, teşekkür ederim bakıyorum hemen :)

Sebnem'den dedi ki...

Merhaba Lale..
Migroslarda genelde bulunuyor doğa dostu deterjanlar..Özellikle TURMEPA'ları tavsiye ederim..Harcadığın para temiz deniz projelerine gidiyor..Bir de şu kurbağalı olan vardı Frosch muydı neydi..HHepsinin Banyo temizleyicisi ve mutfak deterjanı var..
%98 Frosch doğada parçalanıyor..

uyuz cadı dedi ki...

şebnem, hıımmm o frosch'ları hatırladım da diğerini hiç görmedim ya da dikkatimi çekmedi. evde temizlik malzemelerimiz de azalmıştı ilk gidişimde hemen bakıcam. çok teşekkür ederim bilgiler için sağol.

papatya dedi ki...

Bende de var bir tane yaramazmi yaramaz tek sevmedigim huyu o da benim surekli yaninda kalmamamdan kaynakli sanirim yemek masasina cikmasi ama bal biraz asmis sanirim cok dikkatli ol Sevgiyle kal...

uyuz cadı dedi ki...

papatya o hemen her kedide var biliyo musun? tezgah ve masaya çıkma durumu. bizimkinde de o yok. bütün dünyevi zevklerden arınmış Bal :)

alis dedi ki...

laliş,

Marka olarak Frosch'un her türlü ürünü var. %98'i doğada çözünüyor.

Onun dışında sirke ve karbonatın marifetleri kayda değer. Arap sabunu, oksijenli su, çamaşır için sabun tozu da doğaya klasik deterjanlar, bulaşık deterjanları ve diğer temizleyiciler gibi zarar vermiyor. Seçenek çok :) Tabiiki çamaşır suyu kullanmak gereken durumlar da illa olur ama böylece onları daha nadir kullanma şansımız olur..

uyuz cadı dedi ki...

Alis çok sağol canım ya. Bu konuda duyarlı olduğumu düşünsem de yeterli olmadığını görüyorum. İcraat lazım sonuçta di mi? :) Hoş birşeyler yapıyorum ama deterjanlar gerçekten önemli, markete gittiğimde hemen frosch alıcam, cif'e veda :)
bu arada geçen gelen tamirci bulaşık makinesinde arap sabunu kullanın dedi bana, daha temiz yapıyormuş ve boruları falan yıpratmadığı için makinemizi daha uzun süre tamire gerek duymadan kullanabilirmişiz.. Denicem ben bakiim gerçekten temiz olacak mı...

Sağol şekerim bilgiler için.

Müge dedi ki...

Ay şu bulaşık makinesinde arap sabunu kullanma olayına girersen ve olumlu sonuç alırsan, gözünü seveyim yaz bunu buraya. Acayip merak ettim. Alis'de bize bir brief verse keşke; ne, nerde kullanılır diye. Temizlik anlayışımı değiştirip, daha zararsız ürünler kullanabilirim ama önce birisinin neyi, nasıl yapacağımı anlatması lazım.

nothing dedi ki...

benimki de gider deliklerinden su içmeye bayılıyor, lavabonun suyu açıkken klozaetin üstünde oturuyor,ve nedense zeytine karşı aşk besliyor(yemiyor resmen aşık) ne zaman zeytin görse yada kokusunu duysa çıldıyor keza çöpe bir zeytin tanesi gitse hemen eşeleyip onu kurtarıyor ve onu öpüp kafasının alıtına koyup yatıyor, patisi ile seviyor..
yani, bunlar ilginç hayvanlar her halt beklenebilir :)

uyuz cadı dedi ki...

aa seninki daha komikmiş :) yutmasın da zeytini tıkanır falan Allah korusun...

La Santa Roja dedi ki...

kediler genelde siyah zeytini severlermiş zaten. Benimkilerden biri zeytin ezmesi kavanozunu görünce deliriyor, vermezsem küsüyor :) Aynı kedim ben her banyoya girdiğimde peşimden gelip küvetin yanında dikilip bana bakıyor ki musluğu açayım, akan sudan içsin. Bir diğeri de Bal gibi klozetten içiyor açık bulursa. Sanırım taze su isteğinden hepsi. Şu ev süsü minik şelaleler var ya, onlardan alıp içme suyu doldurmayı düşünüyorum. Böylece onlar da rahat edecek ben de :)

uyuz cadı dedi ki...

alla alla benimki hiç zeytine falan sulanmadı bu güne kadar ama seninkinin küsmesi çok ilginç :) pek tatlıymış yerim onu ben :)
o minik şelale fikri de süpermiş komik ama çözüm olabilir :)