16 Eyl 2009

Akıllıya Da Bak

Vichy bana mail atmış, (tabi ki copy-paste olarak) ürünleri varmışta mümkün olduğunca fazla kişiye duyurmak istiyorlarmış benim zengin içerikli sayfam da onlar için çok büyük önem taşıyormuş.
Ha ha ha ve yine ha!

Bir kere kopyala yapıştır olur da bu kadarına diyecek söz bulamadım. Bari mailin başında bana bir hitap etselermiş, ne bileyim kuru kuru 'merhaba' yerine 'merhaba uyuzcadı' ya da madem sayfam büyük önem taşıyor ismimi bileslermişte 'Lale Hanım' falan deselermiş?! Olmaz mıymış?

Bir de anlamadım alemin akıllısı Vichy mi? Niye durduk yere senin ürününün reklamını yapayım ki ben? Aklımı peynir ekmekle mi yedim?
Birşey vaad ediyor musun? Loreal ürün teklif etti mesela, yine istemedim. Benim bloğumun amacı farklı, para kazanmaya falan çalışmıyorum. Hem makyaj ya da moda bloğu bile değilim bir senedir uyuz olduklarımı yazmışım şimdi durduk yerde birden Vichy'i mi tanıtacağım?!

İnsan bir rica eder, neymiş o 'yazarsam sevinirlermiş'. Bana ne? Niye sizi sevindireyim ki?
Sen ne zaman beni sevindirdin derler adama?

Ancak bu şekilde adınız geçer işte, hayret birşey ya!

9 yorum:

Lacin dedi ki...

Bu bana da geldi bugün, hatta sanırım yazmayınca görüp tekrar mail gönderdiler.
Çok akıllılar hakikaten ya..
Bazı arkadaşlar maalesef yazıyorlar bu tip forward mail reklam bozuntularını. Kimse yazmasa atamayacaklar bir daha.
O kadar reklam yapmak istiyorlarsa doğru düzgün bir yerle çalışsınlar...
Bu çalıştıkları yer bir işe yaramıyor çünkü.

a. gizem dedi ki...

ayyy gerçekten haklısın amaaaaa :)

oytunla hayat dedi ki...

uyuzcum ama sen yinede reklamlarını yapmışsın :))) Şimdi diyeceklerki reklamın kötüsü iyi olmaz :))
Sevgiyle kal

JuVeNiL dedi ki...

i love uu cadıııııı, i love uuu cadııı , i love u cadıııı.. hatta cadııı sen bizim herşeyimizsin!:D

uyuz cadı dedi ki...

laçin, kapı kapı dolaşacak bunlar galiba. yazanlar var mı? ben görmedim, gördüysem de anlamadım demek ki ama bence de kimse yazmasın. hem bloglar kişisel fikirlerin paylaşıldığı bi yer değil mi? böyle kelimesi kelimesine aynı şeylerin olduğu tavsiyelerden hiç hoşlanmıyorum. o bloğa olan bakış açım değişiyo, yarışma falan olsa çok güzel ama bu tarz şeyler çok itici bence..

gizo, her zaman :p

oytunla hayat, valla aklıma da geldi yazarken ne yalan söyliim :)

juvenil, beni sizler var ettiniz :p

minikmimik dedi ki...

hoş geldin uyuz cadı .iyi yapmışsın da yine de reklam yapmışsın ...

Damlo dedi ki...

tam uyuz bi yazı olmuş valla. çook güldüüm

Merve dedi ki...

ooo vichy işini biliyor demek..
bir onlar akıllı zannediyorlar herhalde..

uyuz cadı dedi ki...

minik minik, eh biraz öyle oldu :)

damlo, :)

mervecim, evet bi akıllı onlar yani..