25 Eyl 2009

Ara Ara, Zıkkımın Kökünü Bulursun Elbet...

Şu yaratık var ya, geçenlerde yine msn'de kancayı taktı bana. Kamerasını da açmış, hem yazıyor hem burnunda define arıyor.

- 'Oğlum' dedim, niye öyle yapıyorsun?
- Ne yapıyorum?
- Burnunu karıştırma, pis misin sen?
- Ne burnu ya?
- Senin burnun
- Karıştırmıyorum ben uydurma
- Ne uydurucam be? Açmışsın kamerayı görüyoruz heralde. Gitte ellerini yıka!
- Ya ne burnu ne burnuuuuu?! Karıştırmadım diyorum niye öyle söylüyorsun?

ÇAT!

Hem kamera, hem msn kapandı bir anda. Beyefendi afra tafra yapıyor.
Çocuklar neden hep burunlarını karıştırır ki? Şeyine şarkı yazacağına gitte ellerini yıka.
Hey güzel Allah'ım! Çattık.

16 yorum:

a. gizem dedi ki...

hahahahahaaaaa güldürdün beni şeker :)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ne burnuu ne burnuuu?Karıştırmamış ki çocuk niye uyduruyosun :))

BeD@rdeM dedi ki...

pipisini bişey sanan ve ona şarkı yazan, burnuyla oynayıp tataklarından heykel yapar :)) sen fena takmışsın uyuzcum.. Ama haksızsın diyemiiicem doorusu :)) gıcık ayol....

uyuz cadı dedi ki...

gizo, o fare beni güldrüyo ben de seni :)

Gidi Kuzgun Güdük Fare, halt ettim işte. terbiyesizlik tamamen bende :)

BeD@rdeM, gıcık diil de çocuk işte. hafiften çatlak bi çocuk ama :)

puck-robin dedi ki...

yiyo mu bari , boşa gitmesin dimi :P

JuVeNiL dedi ki...

çockluk insanların homo erectus hali cadı:D maymunluk işte:D nedeni yok medenileştikçe öğrencek ablaşı:)

seda dedi ki...

yaaaa
şeyine şarkı yazıcağına kısmına bayıldım, gülmekten öldüm, allahımm! :))

uyuz cadı dedi ki...

puck, o kısmı göremedim kızıp kapattı :)

juvenil, haha sen çok komiksin :)

seda, hehe öyle ama. manyak çocuk işte

иαℓαи dedi ki...

koca insanlar yapıyor be cadıcım o yüzden 9 yaşındaki velede kızma :)

Demet dedi ki...

çok komikmiş bu ufaklık çok güldüm :))arkeolog olacak çocuk ??

uyuz cadı dedi ki...

nalan, o da doğru :)

demet, tam bi yaratık o ya. valla bi görsen şaşar kalırsın, çok değişik bi çocuk..

Damlo dedi ki...

sevgilimin yeğeni de pek fenaa cevaplar verior. oturup saatlerce ona gülüoruzz misal:

babannesi küçük misafirim gelmiş die sevior onun cevap şu:' ben küçük misafir deilim büyük safirim' :D:D bunun gbi neler vaar efede

uyuz cadı dedi ki...

büyük olsa nolucak sanki :) akıllı işte :)

Damlo dedi ki...

misafir de deil safirrr. sallııo fecii

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ay bide sümüklerini msa altına süren itler var biz bacak bacak üstüne atınca olan bize oluyor kanka

uyuz cadı dedi ki...

damlo, ay pardon hehe :) safir :)

edoş, ayyyy doğru bee hiç aklıma gelmedi bak. dizime peçete koyucam bundan sonra ıyyy