15 Eyl 2009

Döndüm

Dün gece evime geldim, tatil bitti... Yoksa zaten hiç başlamamış mıydı desem?
İki haftada kaç gün istediğim gibi geçti acaba? Hımm düşünelim, 4-5 i geçmez galiba...

Bodrum' a gider gitmez havuz-deniz olayına başlamadan nokta koymuş oldum... Sonra boynum tutuldu roboccop gibi gezdim.
İki-üç gün keyif yaptım bu defa yağmurlar başladı, havalar buz gibi oldu. Sonra da döndüm zaten... Neyse tatil tatildir diyoruz ve halimize şükrediyoruz.

Bu arada 3 metre boyundaki pitonla sarmaş dolaş fotoğraflar çektirdim desem inanır mısınız? Ben olsam kafayı yediğimi düşünürdüm, ama yemedim valla.
Canım sıkıldı, bir tanıdığımızın binicilik kulübüne gittik. Veterinerle sohbet ediyordum pitonu gösterip sevmek isteyip istemediğimizi sordu, ciddiye bile almadım ama annem çoktan kafese girmişti bile. Dur yapma dememe kalmadan hayvana pat pat vuruyordu 'oy çokta güzelmiş, ne de pürüzsüzmüş' diye. Eee anasına bak kızını al... Birkaç dakika sonra hayvanı cimciklerken doktora 'aa ben bunu dürtüyorum niye bana birşey yapmıyor ki?' diye soruyordum, yok yok cidden sıyırdım... Yeseydi beni rahat ederdim heralde. İşin ilginç kısmı hiç korkmadım, niyeyse gözüm kararıverdi.

Dönüşte uçakta çok fena oldum, basınç vertigoyu tetikliyor ama daha önce hiç böyle olmamıştım. Yanımdaki kocakarı da beni sinir etti, sanki kıtlıktan yeni çıkmış hayatı boyunca ne bi lokma ekmek ne de bir damla su içmiş. Zaten toplamda 40 dakikada gelmiş oluyorsun İstanbul'a, in git evinde zıkkımlan. Yoook bedava ya illa sonuna kadar değerlendirecek. Varsa yoksa yemek...

Bana portakal suyu ver
Yok yok domates suyu ver bakayım
Hadi ama çok susadım ya aaaaaa
Hadisene kızımmm

'Teyze' diyecektim, 'zaten üç beş güne kalmaz ölürsün, sen ne bu açlık...' Moral bozmak istememdim, sustum.
Manyak karı ikide bir de koltuğu tekmeleyip arkadakilere kızmasaydı daha hoş olacaktı tabi. Cadı kılıklı ne olacak...
İnerken de iki arada bir derede ruj sürüverdi, düşündüm acaba ben de o yaşlara kadar ölmezsem böyle süslü olur muyum diye... Yok yok olmam, zaten şimdi bile makyaja süse o kadar düşkün değilim.
Ay neyse, geldim işte... Görüşürüz...

22 yorum:

иαℓαи dedi ki...

hoşgeldin

Yılana elledin ve de resim çekindin?Bravo hayat da yapamam :)

uyuz cadı dedi ki...

hoşbulduk nalan.. ben de yapamam derdim ama valla dönüp bakmadı bile bana hayvan. tabi karnı toktu o yüzden olabilir :)

Pinky dedi ki...

hoşgeldin Uyuz Cadı :)
özlemişim senin uyuz olduklarını :)

uyuz cadı dedi ki...

pinky, hoşbulduk :)
bu ara pek uyuz olasım daha doğrusu yazasım yok ama idare ederim işte..

a. gizem dedi ki...

hoşgeldin şekerim
tatilin az çok nası gectiğini biliyordum da şu yılan olayından bahsetmemiştinnn bakk sennn :) yazık yaa, o da sevinmiştir lalecim yaa demiştir beni seviyorlar diye iyi yapmışsın ama kocakarıya sinir oldum otobüs yolculuklarında başımıza geliyorlar ama ucakta da böyleleriyle hiç karşılaşmamıştım

uyuz cadı dedi ki...

gizoş onu söylemeyi unutmuşum bak, o kadar çok konuşunca arada akıldan uçuveriyo tabi :)
sevindi yavrucak zavallı tek başına duruyodu öyle. sevilecekte nesi varsa hortum gibi bişey. ancak annem gibi vurucan şap şap öyle :)

Damlo dedi ki...

annem gazetenin üstünde yılan resmi var diye ve ben o gazeteyi all bak anne die uzattım die benimle 1 hafta küsmüştüü :D

oojgeldin beyaav

puck-robin dedi ki...

Oh be cadı hoşgeldin ^_^

uyuz cadı dedi ki...

damlo benim ablam da öyle. kafesin içinde yılan var diye tee arkalardan dolaşıyo yanından geçemezmiş. bize diyo ki arabaya binmeyin gelmeyin yanıma. hadi lenn dedim :) neyse ki küsmedi :)

puck hoşbuldukk :)

ezqi dedi ki...

hoşgeldin iyiki geldin:)

zeynep dedi ki...

hoşgeldin...

uyuz cadı dedi ki...

ezgi, zeynep, teşekkür ederim hoşbulduk :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Hahah bende börtü böcekden korkan insan, Singapur'da sardım dı boynuma, ama vücut ısımı aldı buz gibi kaldım. Bebeğim senin duru güzelliğini bilen biri olarak elbette ki makyaja süse püse gerek duymazsın. Kuzum ben de tatile gidicem apar topar işleri hallediyorum arayacağım gelince sarılmak dileğiyle, enişteme selam seni benim yerime öpsün sarsın kuzum

Seddosh dedi ki...

hoşgeldin:) gelir gelmez,hatta daha gelemeden uyuz etmişler yine:))
olsun biz özlemiştik:)

uyuz cadı dedi ki...

seddosh, hoşbulduk :)
ay sorma ya, yaşlı kadın çok gıcıktı. resmen koltuğu tekmeledi, ama arkadakilerin ruhu duymadı. olan bana oldu güzel sallandım bütün yol :)

uyuz cadı dedi ki...

edoş hiç soğuk diildi bizim pitoş :)
hatta dedim ki neden hep böyle derler acaba diye, şaşırdım da. normal bizim vücut ısımızdaydı, heralde bodrum sıcağından fenalaşmış yavrucak :)
canım benim sağol, ben allıksız rimelsiz pek güzel sayılmam da senin kaşına değen kirpikler bir numara :)
çok güzel tatiller size tatlım, güzelce dinlen gel buluşucizzz muckk

Prima Rima dedi ki...

Çok şükür:)
Hangi uçak firması ayol o öyle bedava dagıtım yapıyor ?Çok merak ettım bak şimdi :)
Uyuz pegasus varya suyu bıle 2 liradan satıyor :))

JustMakeup dedi ki...

Hoşgeldin Cadı'cım;)
Annene koptum yaaa, piton sevilir mi yahu töbe töbee ;)

uyuz cadı dedi ki...

ebru'cum atlas'la gittim geldim. parayla mı satıyolar diğerleri? valla bizde gani ganiydi iştahı bol olanlara tavsiye ederim :)

just make up, hoşbulduk :)
valla benim anam var ya, her türlü absürtlüğü bünyesinde barındıran bir insandır. hayvan boynundayken fotoğraf çektirtti bana, bir de güzel çıkmış şaştım kaldım. o şekilde bile poz veriyo hatun ya.
yalnız lütfen piton değil, pitoş :) isim taktı da :)

minikmimik dedi ki...

denizde yılan balıgı görüp girmemiştim bile piton :(

Merve dedi ki...

oh be sonunda...kaç gundur senın blog açılmadı bende biliyormusun laliş! çoook sinir olmaya başlamıştm yarın soracaktım sana neden böyle diye :)

İYİKİ DÖNDÜÜÜN BEN ÇOK ÖZLEDİM SENİ.!! ;)

uyuz cadı dedi ki...

minik mninik, ayy denize ben de giremem öyle.. gözüm dönüverdi, bi de zararsız falan denilince hiç korkmadım.. sevimliydi de kerata :)

mervecim hoşbulduk.. blogger da sorun var bikaç gündür, bloglar açılmıyo, yorum yazılmıyo vs. ne olduysa bilemiyorum..
ben de seni öslediiimmm :)