29 Eyl 2009

Ferah?

Bugün kaldırımda arkadaşımla konuşurken biri omuzu, kollarımı okşamaya başladı. Bir dönsem ki mavi döpyesi ve bakımlı saçı başıyla 75-80 yaşlarında minnacık boylu bir teyze.
'Ah kızıııım ne güzel yanmışsın sen öyle, bana gençliğimi hatırlattın pek güzelsin maşallah' diyerek şefkate boğdu beni.
Hem şaşırdım hem teyzeyi çok sevdim, teşekkür ederek gülümsemeye başladım.

Sonra arkadaşıma dönüp onun da tatile gidip gitmediğini sordu, evet yanıtını alınca da 'ah belli belli ferahlamışsın zaten' dedi.

Ah benim minik sevecen teyzem kız zırıl zırıl ağlıyordu o sırada ya. Bu nasıl ferahlamaktır?

Olsun, sen bize öyle cici yaklaştın, tatlı tatlı sevdin ki şahsen ben ferahladım...

12 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ay mırr be kanka :( ay arkadaşına da üzüldüm, o değil mi konuştuğumuz hatun, bitmedi onun da çilesi be ama kızıyorum senin enerjini tüketti ha bu kadar olur!Kanka ya caddeye inince Boynerde ki kıza uğrasak mı hani sokakta ağladıydı da 2 saat vaaz verdiydik

puck-robin dedi ki...

burada ferahlamayı belki dalga geçme anlamında kullanmıştır teyze :D

uyuz cadı dedi ki...

edoşşş kız bi şaşırt beni beee :)) biliyodum var ya gidelim diceğini :)
aslında ne yalan diyim ben de gitsem mi dedim bigün önünden geçerken ama sendeki insan sevgisi ve ikna kabiliyeti bende olmadığından kızı görsem de hayatında hiçbir değişiklik yapamicağımdan gitmedim, seninle uğrarız kesin.

uyuz cadı dedi ki...

puck, yok kız minnoş teyze kesin anlamadı. ayy çok tatlıydı :)

Pinky dedi ki...

ağla ağla açılırsın ferahlarsın derlerya, onu gördü belki teyze arkadaşında. yada arkadaşın tez zamanda feraha çıkacak, teyzenin içine doğdu. umarım ferahlar.

Nazlı'ya mektuplar... dedi ki...

aaa teyzeye uyuz olmamışsın ilginç olmuş bu yazı bu blogta....

uyuz cadı dedi ki...

pinky, eh bakalım görücez.. umarım öyle olur...

nazlıya mektuplar, evet konsept dışı oldu biraz :)

Damlo dedi ki...

uyuz olmanı bekliodum yeminlen yazının sonuna doğru. nasıl bi kabullenişse bu :)

uyuz cadı dedi ki...

heheh böyle kalırsın işte :p

a. gizem dedi ki...

ehuehuuee kadın haklı şeker, pek bi güzelsiiiiinnn :)

Prima Rima dedi ki...

AAYY TONTON BANA NENEMİ HATIRLATTI İYİMİ?
GÖZUMUN ÖNUNE ÖYLE BİRİNİ GETIRDIM ŞİMDİ:)

uyuz cadı dedi ki...

gizoş aman nerdeeee? o eski halimdeeeen eser yok şimdi :p
sağol şekerimmm

ebruş, ay evet senin nineni hatırladım ben fotoğrafını koymuştun di mi? tontoş hakkaten :)