28 Eyl 2009

İşaret Değil, Tamamen Saçmalık

Geçen sabah okuldan bir arkadaşım aradı, gece rüyasında beni görmüş. Yok efendim çocuğum varmış, yok bir yaşındaymış, yok anneler gününde beni arayıp kutlamadığı için arkadaşıma kızıyormuşum. 'Ne iş?' dedi, ay ne iş olacak Allah Allaaaah! Güldük bolcana, geçti gitti.

Sonra dün benimkinin hiç sevmediğim arkadaşı ve eşiyle kahvaltı etmek zorunda kaldık, tabi ki 8 aylık oğullarıyla da... E tabi konu her saniye çocuğu etrafında döndü dolandı. Neymiş, bizi gaza getireceklermiş, ha ha ha ve bir daha 'yüksek sesle' HA!

Neyinden gaza geleceğim acaba?
Kız olmuş eskisinin 3 katı, saçındaki sarı boya inmiş teeee omuz boyuna, ayrıca yıkayamamışta galiba. Tepeden şöööyle bir tutturuvermiş, üst baş darmadağın. Çanta desen içinde sadece bez ve biberon var, o da Chico marka zaten (accessorize bile değil :)), yemek yerken bir kocası alıyor kucağına bir kendi. İki lokma zıkkımlanamıyorlar anlayacağınız.

Yok şu saatte yatar, yok günde şu kadar sıçar, yok çişi misler gibi bilmem ne.
Bana ne acaba?
O kadar sıkıldım ki sürekli esnedim, herhalde sabah mahmurluğuna yormuşlardır.

Gıcık olduğum kısım bunlar da değil, özendirme gaza getirme çabaları. Ulan salak mıyım ben 4 sene durmuşum bir sabah kahvaltısında fikir değiştireceğim. İki lafın biri 'gaz' 'özenmek' falan. O kadar mutlu mesutlar ve çocuklarına tapıyorlar ki çocuk sevmem de diyemedim.
Keşke 'ulan siz bize özenin asıl, şu tipinize bir bakın yamulmuşsunuz resmen' deseydim, acıdım sustum.
Peki onlar bize acıdı mı? Hayır.
Yok kardeş olsunlarmış, birlikte büyüsünlermiş. Buna da bir cevabım vardı ya neyse, onu da içime attım. Şöyle ki 'ulan ben size var ya çok pis uyuz oluyorum. (okuyucuya not; neden derseniz bknz. 1, 2 ) Yüzünüzü görmeyi o kadar istemiyorum ki çocuk 8 aylık oldu neredeyse düğününe kadar ekecektik sizi de, mecbur kaldık. Şimdi çocuk doğursam bile sizinkiyle nasıl büyüsün? Görüşmeyeceğiz ki, ne kardeş olması?'. Onu da içime attım.

Yok neymiş benimki aslında istermişte, benden korkusundan söyleyemezmiş. Niye? O kadar zavallı mı bu adam? Canının istediğini öyle de bir yaptırıyor ki bana, 14 sene sonra et yemişim onun çenesi sayesinde... Oooo sen arkadaşını hiç tanımamışsın diyecektim, ama beni tanımışsın. Helal. Çocuk yapmak öyle et yemeye benzemez, hayır 'benim rahmimin derdi sana mı düştü acaba?' diyecektim, onu da içime attım sustum.

Bütün bunları da yazmayacaktım aslında, sabah uyandım azıcık tv bakayım dedim, Hülya Avşar ve Beren Saat konuşuyorlar, çocuk dünyanın en harika şeyiymiş falan. 'Amaaan' dedim zap yaptım, bu defa da şarkıcı bir kızımız çocuk doğurmaktan bahsediyor.

'Edicem içine ulenn' diye sinirlendim kapatıp kalktım. Mailimde şöyle bir yorum, 'güzel dileklerin için teşekkür ederim, sen de hamileymişsin galiba tebrik ederim'.

Hönk! O ne ayol? Ne hamilesi, ne çocuğu, ne dileği, ne güzelliği?

Duyan duymayana söylesin, ben çocukları sevmem. Hatta bütün bunlar olduğu için, üstüste geldiği için şu an çocukları sevmemekle kalmayıp nefrette ediyorum. Herkesin dölü kendine be, bi işinize bakın aaaaa!

not: yorum olarak 'ayyy bak işaret bunlar' falan yazan ilk densize dalarım ona göre.

22 yorum:

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

"Çişi misler gibi" de ney yaa ben oraya takıldım :))

beetlejuice dedi ki...

Ayy bak işaret bunlar:))))
Şaka şaka dalma:) Biz sanırım tercihlere saygı duymayı hiç öğrenemeyeceğiz. İsteyen çocuk doğurmaz isteyen 11 tane doğurur takım kurar. Kime ne yahuuu!

uyuz cadı dedi ki...

güdük fare'cim o da bir anne&baba klasiği galiba. kuzenim amcamı aramış sonra telefon kapattı sanmış bebeğiyle konuşuyomuş 'oyy anne kakanı yesin' gibilerinden kendinden geçmiş. kaç sene oldu hala gülüyoruz, demek ki insan kendi doğurunca herbişeyi harika geliyo :)

çilli, bak son anda yırttın :p
di mi ama ya? hayır belki ben de çocuğum olsun isticem bi zaman sonra. hemen olması mı şart? zaten o arkadaş da 40 ına merdiven dayamış, kız da benim yaşımda. mecburen yaptılar yani. bi de çok komik sırf onlar istiyo diye çocuk mu doğurucam :)
şunu test ettim ki, çocuğu olan insanlar artık hep ondan konuşuyolar, insanın sıktı sıyrılıyo valla. bazıları hariç amaa mesela rima'm çok başka hehe :)

Damlo dedi ki...

zor yahu çocuk bakmak. geçen bi işim olduğu için (hayır hala işsizim, hastanede işim vardı :D) erken kalktım bi baktım kadıncağız yavrusuyla karnesi elinde bi sağa bi sola. amanın dedim yaa ben kendim için zor bela kalkıoruum bi de çoocuk. yoo yoooo

uyuz cadı dedi ki...

ay öyle valla. sanki dünyanın en kolay işiymiş gibi lanse ediyolar bi de.. ama çok seviyoruz.. dedim seversin tabi kızım 9 ay taşıdın karnında, sevmeyipte napıcan..

Zeynep A. dedi ki...

"herkesin dölü kendine be, bi isinize bakin aaaa!" :) valla tuttum bu lafi, izin verirsen zirt pirt konuyu "bebek yapmiyonuz mu dahaaa?" diyen mentalitelere cevap olarak kullanmak istiyorum:D

uyuz cadı dedi ki...

zeynep, izin ne demek tabi ki kullanabilirsin. yeter ki şunlar bi sussun yettiler ayol aaaaa :)

su dedi ki...

böyledir bu tipler, kimse keyif yapamasın, kimse rahat yemek yiyemesin, kimse uyku uyumasın istiyorlar çocuk sahibi olunca, çocuksuz olanları kıskanıyorlar galiba, o yüzden herkesi kandırmaya çalışıyorlar bi şekilde, ya tutarsa :))
tebrikler bu arada :P

ferulago dedi ki...

Bunlar o kedili manyaklar mı? bence bu sefer de çocuğu size bırakıp geceleri oraya bıraya gitme derdindeler. Ferulago söylemişti dersin :)

madammoda dedi ki...

Valla ben de su "Mis gibi kokan cis"e takildim hee, ne yediriyorlarmis, toobe tobeee :)))

иαℓαи dedi ki...

inanmıyorum ya bu kadarmı olur cadıcım, şuan yolda homurdana homurdana geldim .Gençleri, terbiyesiz çoçukları gördükçe ulan iyi ki yaş 34 olmuş dedim, benden ana mana olmaz zaten Allahın gücüne gitmesin Yeti bebe istemese hiç sorun değil :)

puck-robin dedi ki...

çocuğun nesi güzel yahu! maddi manevi sömürgeci, sonra tanımam etmem hayatımın ortasına koyuyorum. hiç şimdi öyle çocuk budalaları "anne olunca anlarsın, bend e aynı bu cümleleri kuruyodum, aynı seningibiydim" falan demesin. çocuk sevmem.
çok nadir olur sevdiğim çocuklar ama en fazla bir kaç saat severim onları da. benim olsun istemem.

Seddosh dedi ki...

Çok hoşlarına gidiyor galiba gecenin köründe kalkıp hoppidi hoppidi cocuk avutup,sabah mal gib kalkıp işe gitmek... Sözüm doğurganlığı bi haltmış gibi gösterip sana bana yukardn bakanlara... Benim karşı komşumda bana '' senin olmuyo galiba '' diyor... Ona neyse... yatak sırrımı da ona vercem heralde,manyak :))

AssoRTieK dedi ki...

gerçekten bak çocuk çişi bile mis gelebilir amaaaa o patatesleşme varyaa,en acıdığım ve korktugum olay,abi kendilerini bi salıolar bi salıolar varya adam yanına yatmaya korkar,işte bende şimdiden öle olmiim die korkuormmmmmm!

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

uyuz cadi'm bir tanesin sen! icimden gecenler aynen bunlar..

bizim evlilik 4,5 seneyi gecti, daha anneler-babalar bile torun diye tutturmazken etrafimdakilerin ne zaman cocuk dusunuyorsunuz diye sormalarina kil oluyorum. Hele bir de bu ozendirme cabalari yok mu hepten komedi! cocuk severim, bir gun yavrulamaya baslayacagimi hatta seri uretime gececegimi biliyorum ama bunu baskasi doguruyor bende dogurayim diye yapmam. Saf miyim ben ayol ? :)

uyuz cadı dedi ki...

su, hah işte aynen öyle. kendileri 8 ayda sadece bi kere sinemaya gidebilmişler, gösterimde bilmem ne var galiba dedim de şaşkın şaşkın baktılar bana. biz bilmeyiz falan diyolar, neyi bilirsiniz anacım? bez fiyatlarını sor ezberlerinde mesela :) öyle olmak zorunda mıyım acaba? neyine özeniceksem :)
tebrikler için de ayrı bir post yazıcam oraya lütfen hehe :P benim bile haberim yok bak, blog dünyası nelere kadir :))

ferulago, ay o manyaklar yaa. üff kurtulamadık. yanlız çocuğu asla vermezler gibime geliyo, çokta kesin konuşmamak lazım tabi :)

madammoda, kendi sütünden yaptığı yoğurdu yediriyomuş :) öyle diyince bi kaldım tabi, sonra kız biraz ineğimsi oldu diyince güldüm kocası çok kızdı. ne alakası varmış?
yani kendi sütümüzden yoğrut yapıp yersek bizim de çişimiz mis kokabilir :)

nalan, al benden de o kadar anacım. bana kalsa hiç istemem yani,-ki böyle bi konuda bana kalması taraftarıyım :)

puck, ahahah ya sen çok komiksin. tanımam etmem demiş ya haha ne kadar doğru ama, garantisi mi var bu işin? her türlü şeye hazırlıklı olucan di mi? gözün öyle bi kararıcak ki, ne çıksa kabulüm dicen ömür boyu bakıcan. ayy ne acayip şey.
kız yemek yediğimiz yerde çocuğunu emzirdi mesela, düşünsene hangi normal insan durduk yere toplum içinde göğsünü açar? nasıl garipsedim... üstüne örtü mörtü kapattı ama yine de çok saçma. karşısında da eşim oturuyo mesela tek göğüs açık bunun :) hormonlar lafım size, yaptırdıklarınız çok ayıp çoook.

seddosh, ay benim babama demiş malın teki. olmuyo mu diye. dedim sana diil bana dicekti o bak neler oluyo. tam moron bunlar ya. diceksin rahmimin derdi seni mi gerdi teyze?..

serpil ayy sen hiç konuşma anaç insan :) bi evlen nasıl doğurucan ben biliyorum :) ama o şişme mevzusu çok fena, gerçi hak veriyorum vakit kalmıyo diyolar ama her anne de öyle değil canım. insan bi allık mallık bişey sürer ayol di mi ama?

banu'cum sende de o potansiyel var ama hehe :) bizim de aileden kimse bişey demiyo, millete noluyosa di mi? onların gazıyla birinin çocuğu olursa bi ferahlama mı hissedicekler nedir anlamadım :)

alis dedi ki...

Sokakta öyle güzel, öyle bakımlı anneler görüyorum ki nasıl yapıyorlar şaşırıyorum, içimden takdir ediyorum hepsini. Çocuğun olmuyo mu diyenler, anneliğin ruhaniliğinden çocuğunun bokunun şiirselliğinden bahsedenlerse ıyyyyk ıyk ıyk, çok sinirler! Hani bir de ünlüler "hayatta yaptığım en iyi şey çocuğum" derler ya, bu da nasıl narsistçe birşeydir. Dünyaya yaptığı iyilik kıymetli dölünü saçmakmış, hıh. Kendi sütünden yoğurt yapmak da tamam sağlıklı olabilir ama çok tuhaf ya. Uhu gibi çişini koklayan bir annesi olsa hafiften ruh hastası olmaz mı insan? O kedi olayından sonra nasıl gene bu manyakların ağına düştün merak ettim doğrusu. Hani derler ya uyuşturucu bağımlıları hep arkadaşlarını alıştırmaya çalışırlarmış, bir ortak isterlermiş, bu çocuklular da da öyle galiba. Köy gibi biryerde yaşayacaksın, herkes birbirinin çocuğuna göz kulak olacak ama aslında çocukları sokağa salıcan onlar birbirlerine göz kulak olacak, eğlenerek birlikte büyüyecekler, çocuk büyütmenin en güzel yolu bu olabilir bence.

kara kitap dedi ki...

merhaba uyuzcuğum seni okudukça diyorum ki yaşasın tek uyuz ben değilmişim.ben de evliliğimin 2.yılında anne oldum ve çok haklısın çocuk olunca herşey rafa kalkıyor.yaşamın tamamen ona endeksleniyor.tamam sevgi ayrı birşey.ama sosyal hayat diye birşey kalmıyor.bir tane doğurunca da insanların çenesi durmuyor.ay bu çocuğa bir kardeş lazımlar falan.bak bilmem kim ikinciyi doğurdu sen daha bekleler.sanki kendileri büyütecek.sen keyfine bak valla.hı de geç.benim gibi olma.

ipex dedi ki...

"bana kalsa hiç yapmam" cümlesini yıllarca söyledim. istemezsem kocam kabul eder ama içinde bir burukluk kalır bunu da biliyorum. Yalnız beni değiştiren bir şey oldu. Çok sevdiğim bir aile dostumuz vardı, karı-koca nasıl tatlı bir çift. yaşları da 60 civarı en fazla, çok yaşlı değiller yani. bir gün adamcağızı kaybettik, cenazeye gittik. 1 tane oğulları vardı 35 yaşlarında falan. cenazede baktım, kadın canından cok sevdiği hayat arkadasını topraga verirken ne arkadasları, ne komsuları ne diger akrabaları, bir tek oglunun elini tutuyor! içime çok dokundu. biliyorum çok bencilce ama o yaşlarda yalnız kalırsam ya da eşim yalnız kalırsa birbirimizi hatırlayacağımız en güzel hatıra cocuk olacak gibi geldi o gün. yani şimdiden 30-40 yıl sonrası için yatırım yapıyorum. yoksa bu dünyaya çocuk doğurasım hiiiççç yok!! her yaşından her döneminden de ayrı ayrı korkuyorum! çetin bilmece vesselam :))

a. gizem dedi ki...

bizim müdür duymasın, inanılmaz hoş bir adam :) ama eşi barbie-ama kumral olanından öyle çiğ sarı sanmayın ama çok hoş-alımlı bi kere, adam da ken zaten :)
neyse ikisi de bizim bankada çalışıyolar; gecen yıl bebek yaptılar, bebeği görmeye gittik annesine mi benzese daha güzel olur babasına mı benzese daha güzel karar veremiyoruz neyse bebeğe bir baktım bizim müdürün fotokopi :))) direkman almış küçütmüşler, klon zannedebilirsin yani :P

derken eşi yani barbie olan kadın bankaya döndü, yemin ederim lale doğumdan önceki kilosundan daha zayıftı, o kadar şık ve bakımlıydı kiii... yemin ederim kadını nazardan öldürebilirdik :D töbe töbeee :)

neyse bebek de büyümüş bizim birime geldi 1 yaşında falan bu sefer de direk anneye benzemiş ... ah ah dedim, valla Allah isteyen herkese nasip etsin. ama bilemiyorum yani o kadın yaptıysa ben de yapacagım lale /eğer bebek yaparsam tabi/ yani o bakım o zayıflık o şıklık hayal değilmiş gözlerimle gördüm...

tek kişilik bi karar olsa yapmam diye düşünenlerdenim bu arada bebekle ilgili düşüncemi sorarsan lalecimmm :)

ay bu gece coook yazdım ya neyse :) optum şeker!

JuVeNiL dedi ki...

cadı:) 4 yaşındaki yeğenimle size gelcem bu hsonu hazırlanın kaffaltıya:D hahaha:D:D:D

uyuz cadı dedi ki...

alis, o güzel anneler hamileyken dikkat ediyolar da ondan. arkadaşımın ablası vardı, hamileyken eve gelir ağlardı doktoru bu hafta fazladan 1 kilo almışsın demişte yemek az yicekmiş diye. öyle hamileyim canım ister diye homini gırtlak yaparlarsa olacağı budur tabi.
doğunca da bakıcıya vericen çocuğu yine işine gücüne dönüceksin ister istemez bakımlı oluyosun.
bir de sen çok komiksin :) kıymetli dölü diyo haha, valla doğru yazmışsın :))

kara kitap, ya di mi? daha istediklerini yapamadan çocuğun olursa demez misin ki şu da vardı bu da vardı, tüh keşke sonra olsaymış falan.. gerçi seviliyo da keratalar :)

ipex, ay dur ayol daha 40 sene sonrasını düşünüyo :) yanlız bişey diyim mi? garantisi yok biliyosun, doğur büyüt o kadar emek ver bakmayabilir de sana. oğlan diyelim, elin paçoz gelini gelecek seni eve sokturtmayacak. kız oldu, kocası istemezse bakamayacak vs. ikisinin ortası güzelcene b cins yok mu yav :p

gizooo ay o sizin ken döndü mü ankara'ya? istanbul istanbul olalı böyle ken görmedi demek isterdim, görmedim ki :) güzelcim bazı kadın kendine bakıyo öyle zayıf kalıyo. biraz da genlerle alakalı tabi, şans..

juvenil, haha gel hadi :))