23 Eyl 2009

Yani?

Eee, ne yapayım?
Uzaylılar varmış. Varsa var totoma kına mı yakacağım yani?! Olsa ne işime yarar olmasa ne işime?

Taksim'de ufo müzesi adı altında çeşitli gazete küpürlerinin sergilendiği müthiş 'müze'nin sahibi bilmem ne bey çıkmış Saba'nın programına. Saçlar uzamış, ha bire geriye atıp duruyor. Baba parası yiyerek ufoların b.klarını bile araştırırım ben, iş mi yani?

Gelmişsin kaç yaşına hala ufo da ufo. Demezler mi kardeşim ne canını dişine taktın sen? Amacın nedir? Ne yapmaya çalışıyorsun? Hadi tut ki ufo var, eee? Ne işimize yarayacak? Dünyayı mı kurtaracaklar? Bize ne faydası var?
Tutturmuş illa da uzaylı uzaylı. Yok mu bir tane uzaylımız zaten? Neydi adamın adı? Şarkıcı hani... Birinin aklına gelir elbet, işte o adam uzaylı abicim. Daha ne uğraşıyorsunuz?

Bence uzaylı muzaylı yok, olsa da çok totomda! Düşmüşüm kendi derdime, başımıza bela ufololar eksikti.

Bu arada o şapşalak müzenin önünde uzaylı kıyafetiyle dolanan yaratıktan öyle çok korkardım ki... Yolun karşısından, olabilecek en uzak noktadan beni görmemesine özen göstererek ve üç buçuk şekilde geçmeye çalışırdım... Eminim varsa da gerçeği o kadar korkunç değildir.

Ağzına sağlık mail atan kişi, demiş ki 'yıllar içinde teknoloji gelişti, herşey değişti bu ufolar neden hep aynı?' Kurban olayım sana be.
Ama cevap nedir? 'Bu arkadaş herhalde çok fazla bilgiye sahip değil'.

Ayyy kusura bakma canııım, ekonomik kriz almış yürümüş, 3. dünya ülkesi memleketimde seller kaç can almış, okul kayıtları için bilmem kaç milyon para isteniyor, insanlar emekli maaşıyla sadece ev kirasını bile ödeyemiyor biz ufo şekillerini ezbere bilemiyormuşuz. Vah vaaah! Cahil milletiz arkadaş, tüüü bizim suratımıza. Adam olmayız benden söylemesi.

Bu arada varsanız da hakkınızda atıp tuttum diye gece mece gelip beni basmayın, çok fena dalarım haa! Uzaya nasıl kaçacağınızı bilemezsiniz. Hele ki ayağımın ucuna kıvrılıp uyuyan 'bizim uzaylı'nın hırıltısıyla karşılaşırsanız seke seke kaçarsınız demedi demeyin.

Aaaa bıktım be, uzaylıymış! Hadi bakayım hadi herkes kendi gezegenine, kış kışşş!

12 yorum:

Damlo dedi ki...

öle dime ama yaa ben ufo hikayelerine bayılırım. varlarsa da -ki varlar ben bildim :), hep muallakta kalsınlar böle rivayetler dinleyelim yok şöle yok bölee. kesin var die bilgi verirlerse tadı tuzu kalmaz ben sana söliim en azından benim tikkatimi çekmez artıkın.

puck-robin dedi ki...

Mustafa Topalğolu :D

Merve dedi ki...

:)) oldum olası inanmadım bende şu uzaylılara..
ama bizim milletimize gereksiz mevzu lazım konuşacak.. ne yapsınlar!

pride dedi ki...

Süpersin ya:) Sabah sabah beni kırdın geçirdin yine:) Dimi ya totomuza mı sürücez ufoları,selülite iyi mi geliyo:PPPP

Boogie dedi ki...

Valla ben uzaylılara inanıyorum ama dünyayı uzaylı istila etse bir tek bizim ülkeye gelmezler heralde. Gelselerde yerler kafaya taşı nasıl kaçacaklarını bilemezler :)...

uyuz cadı dedi ki...

damlo, sen de heyecan arıyosun kendine galiba. uzaylılar yerine vampirlere falan sarsak mesela.. en azından hem yakışıklılar hem karizmatikler.. ne bileyim elle tutulur aşk hikayeleri falan yazılabiliyo, uzaylılar neymiş? yeşil, koca kafalı, incecik kollu abuk subuk bi tip. bu güne kadar kaç tane güzel hikaye yazılmış ki haklarında? hiç tutumuyorum şahsen..

puck, hah işte o :) oğllu da var onun di mi? dişlek :)

merviş, aynen ya. canları sıkılıyo işte boş boş..

pride, :) hehe cidden bak gelse ya selülite iyi.. valla öyle bişey uydursunlar, bak kadın milleti hergün kulağından tuttuğu gibi bikaç uzaylı yakalar. ciddiyim :)

boogie, ay evet kafalarına taş atmışlardı di mi?

Demet dedi ki...

sevgili uyuz cadı ben yeni keşfettim blogunu uyuz olmaya devam et olur mu :))
uzaylılarla bildiğim en son bir kadın popçu ugraşıyordu kafayı sıyırdı herhalde dedim birisi daha çıkmış.. işleri güçleri yok can sıkıntısındalar sanırım,
uzaylılar olsa da kurtarsa bizi bu güzel memleketteki uyuzlardan.. gidişatı görünce ugramadan kaçarlar bence ya

uyuz cadı dedi ki...

demet oldu mu şimdi ama? sen uzaylılar gelsin uyuzlardan kurtarsın diyosun, bana da uyuz olmaya devam et diyosun.
yeşil uzaylılar beni de alır götürürse ne olacak? :P

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ahahah kız oraya salak gibi bende gittim biliyormusun ve korktum varmı böyle salak :) Bu arada gelinlik yazımdaki Tuğçeyi s kesin tanır bizim okuldan o da bebek mucx

uyuz cadı dedi ki...

ya çok korkunç diil mi edoş? valla bak o adamdan çok korkardım, bir de yazıyı yazdım ya gece hafif tırsak uyudum. gelir ders mers verirler bana, ulen sen misin atıp tutan diye ne me lazım :)
dur bakiim gösteriim arkadaşını hatırlar kesin. hatta o dönemki saç rengini de bilmezsem ne olayım :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Uzaylıları yerim sana bişi olmasın guzum, yavrum, vışş terledim ha.
Aahah kesin bilir kızım allah canımı alsın enişte süper efendiydi, bak özoşda anımsadı özgesiz olmazın ablası ne efendi çocuktu kendi halinde dedi kız selamı var ilet emi özge de özlem de evlendiler sultan teyzenin kızları dersin hehe :)

uyuz cadı dedi ki...

edoş dur bakiim siz yanlış kişiyi hatırlıyosunuz galiba :)
özgeleri de sordum, hani kınanda fotoğrafı olanı da.. hatırlamadı valla :S