18 Eyl 2009

Yardım...

İstanbul'u sular seller götürdüğünde ben şehir dışındaydım, olanları şaşkınlıkla ve üzüntüyle izledim. Nasıl oluyor aklım almadı bir türlü...

Felaketten insanlar gibi zavallı hayvancıklar da etkilendi ne yazık ki... Bahçeşehir hayvan barınağı çok kötü etkilenmiş, fotoğrafları gördüm fakat buraya ekleyemedim... Bakmaya içim el vermedi, bakmak istemesem sayfadan çıksa(k)m da bunlar gerçek, işte link bir göz atın.

Biz elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştık, lütfen siz de ufak bir paket sütte olsa yollayın olmaz mı? Satıb alıyorsunuz kangurum sizin için kargo ücreti almadan barınağa teslim ediyor.

Yapamayanlar da bloglarında ya da mail yoluyla tanıdıklarıyla paylaşsınlar, olmaz mı?

İşte ihtiyaçların listelendiği link burası.
Açılmaz falan bir de böyle yazayım; http://www.kangurum.com.tr/kangurum3-web/donationProducts.do?donationinstituteid=3

3 yorum:

a. gizem dedi ki...

çok güzel birşey yazmışsın lalecim

Damlo dedi ki...

inanamıorum okumamıştım puckda bu postu. ayy içim ezildi ben de ilk fırsatta yazacağım biloğa.

uyuz cadı dedi ki...

gizo, sağol canım.

damlo, hadi yaz şeker.