28 Eki 2009

Bi Yere Kadar Canım

Kedi milletinden fenalık geldi bana. Evde birdiler iki oldular ondan mıdır, şu sıralar zaten gerginim ondan mıdır nedir bilemeyeceğim ama evde sürekli 'Allah Allaaaaaaaaah!' şeklinde dolaşıyorum.

Ayağımı attığım yerde, kolumu kaldırdığım yerde, kafamı koyacağım yerde, çekmece açtığımda içinde, duvara dayamak için var gücümle ittiğim kütüphanenin arkasında çığlık çığlığa (!), oturacağım yerde, her kapının arkasında, yemek yiyeceğim yerde, dinleneceğim yerde, banyo yaptığım yerde, yemek yaptığım yerde, saçımı tarayacağım yerde, çamaşır yıkacayacağım yerde, bulaşık makinesinin içinde, açtığım her kutunun içinde, açık her camın önünde, gece uykuda üstümde, yorganın altında ayak parmaklarım dişlerinin arasında, en münasebetsiz zamanda oyun oynamakta, en olmayacak şeyi sehpadan aşağıya yuvarlayıp patiyle tak tak yuvarlamakta, en uygunsuz zamanda saçma sapan şeyleri yapmakta...

Aaaaaaaaaaaaaaa heryerde heryerde! Off!

Ne meraklı milletsiniz kardeşim!

Gece uykumda tepemdesiniz, ne o canınız sevgi ister, gündüz elimi sürerim 'hırrrrrrrrrr' diye bir sesle beni defedersiniz. Yemek yiyeceğim daha tabağa koymadan ayağımın dibinde bitersiniz, 'gel kızım şunu ye' dediğimde aptal aptal havalara bakarsınız. Ayağımı uzatır iki satır birşey okumak isterim mutlaka kitapla gözlerim arasındaki en uygunsuz yeri bulur oraya kıvrılır uyumak istersiniz. Haa mis kokulu gazlarınız da cabası!

Herşeyin içindesiniz, herşeyin yanındasınız, ben neredeysem oradasınız. Arada oldu ya gözden kayboldum, hemen içerinden 'miyavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv' diye bir ağıt yakar 'gel kızım buradayım' dedirtmek zorunda bırakırsınız, ben yine yerimi ele veririm.

Tamam anladık beni seviyorsunuz, o pek kıymetli canınız sıkılıyor meraktan geberiyorsunuz ama azıcık rahat verin kardeşim.

Ben de sizi seviyorum, hadi şimdi arka odaya gidin güzellerim yüzünüz eskimesin...

37 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

sevgili cadıcım, artık bebek yapma zamanı geldi:)

Merve dedi ki...

yerim onları been :) naapsınlar yeni mekan,yeni düzen bol bol saklanıcak yer çıldırmışlardır! :)

Leah dedi ki...

Aboww ben deli oldum burda okurken! Allah sabır versin cadıcım :)

Damlo dedi ki...

aayy aynı benimkilerrr

heidi dedi ki...

Arada bir bezdirseler de her halleri öyle tatlı ve şirin ki. Ben geçen gün bizim cadıyı annemlerde 6.katın penceresinde aşağıya doğru merakla bakarken yakaladım. Hele şu son günlerdeki gece uykudayken ısırma huyuna hastayız ailecek.

Haydins dedi ki...

Aynen benimkide o dediğin yerlerde sürekli :)
Akşam koccim koltuğun bir tarafına yığılmış ,tedi diğer tarafına ben ortada kaldım kıvrılamadım.Tedinin üzerine doğru yattım belki rahatsız olur kalkar diye ama nerdeeeee...Yarım saat sonra keyfi geldi de öyle kalktı..

Bu arada bizimki hiç gaz çıkarmıyor, oleyyy!!

uyuz cadı dedi ki...

sevgili guguk'cum, bu teşhisini hamile psikolojisine yoruyorum ve hiç üstüme alınmıyorum :)

merviş, ay çıldırdılar evet. o gün de konuştuk ya, bi kutuda bi poşette bi de çekmece içlerindeler. özellikle de baloş öyle çok komik. hiç olmadık yerden çıkıveriyo insna korkuyo da :)

leah, çok tatlılar aslında ama delirttiler bugünlerde beni :)

damlo, al birini vur ötekine zaten :)

heidi, ay benimki de bigün penceredeydi açık unutmuşum. hatta yazmıştım da bloğa ne korkmuştuuum. sineklik yaptırmak lazım, eski evde vardı da burda henüz yok. çok dikkat etmeli, eniştemin bi arkadaşının kedisi kuşun peşinden uçmuştu aşağıya. trajikomik bi durum sanki :)

serpil'cim ay yok kalkmaz anacım rahatlarına nasıl düşkünler. gittim çalıştım maaşımla kendime bi koltuk aldım benim bal hanım tahtı etti onu. bazen kaldırıyorum bi ton laf ediyo biliyo musun? artık ne küfür sayıyosa. hayır ben çalıştım kardeşim alnımın teriyle almışım sana noluyo :)
diğeri de kuma zaten, kocama hasta manyak. her gece uyanıyorum bunun boynuna kıvrılmış uyuyo, atıyorum geri geliyo benim yüzüme de hiç bakmıyo. bunca aydır gece yanıma uğradığını bilmem. ne zamanki benim adam işe gidiyo peşimde dolansın ikiyüzlü şey :) güya benim hediyem olucak!

guguk kuşu dedi ki...

he he, ama naapalım beraber hamile muhabeti yaparız diye düşünmüştüm.

uyuz cadı dedi ki...

haha ay benimle de ne yapılır ya. kız guguk doğunca şöyle güzel evire çevire döveriz biz bunları di mi dermişim :p

puck-robin dedi ki...

ben benim iti göndereyim de ev şenlensin azcık :D

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ya ben gaz konusunda takıldım.Bir kedinin nasıl pis kokular yaydığına geçen sene tanık olmuştum ilk.
Yine bu aylardı.
Hatta kedi daha sonra hamile kaldı.Çok düşünmüştük hamileliktenmiydi diye.

JuVeNiL dedi ki...

cadı,en son kedim deliydi,babam kemoterapi görünce verecek yer de bulamadık çok üzülerek kapıya koyduk,bu deli karnım ağrıdığında filan gelir karnımın üstüne oturur,pati masajı yapardı...
Dün hastalandım ve belim o kadar ağrıyor ki "pati masajına" ihtiyacım var,çok bıktıysan bana bırakabilirsin bir kaç gün:)

Somethin'Special dedi ki...

Güzel bişiler yazacaktım sonra bu kapıya koyduk olayına takıldım. Çok üzüldüm bu yoruma :-(

uyuz cadı dedi ki...

puck, tabi bi nancymiz eksikti :) karşılıklı dalarlar birbirlerine heralde :)

güdük fare, ufak olan gaz çıkarıyo bazen. üşütüyo heralde taşlarda uyumaktan. büyüğünün öyle bi sorunu yok çok şükür, cüsse olarakta epey gelişmiş olduğundan gazı bizi boğar heralde :)

juve, ay çok üzüldüm yazık :( inşallah yaşamıştır o kedicik, eve alışanlar sonra sokakta yapamıyolar :(
babana da çok geçmiş olsun, iyi mi şimdi?

nihan'cım ben de üzüldüm. ama sen yaz yine de güzel şeyler bana olmaz mı?

JuVeNiL dedi ki...

cadım babam iyi;ama kemoterapide değil kedi babamı ziyarete gelen misafirlere bile çıkarmadık.e v kedileri dediğin gibi dışarda yaşayamıyorlar;ama bizim sitede ve etraf sitelerde o kadar çok kedi ve hayvan sever var ki, burası ayvalık sokakları gibi,kedi populasyonu maksimum derecede.. benim mırmıra benzeyen o kadar sarı kedi var ki boynundaki boncuk çıktığı için tanıyamaz oldum,kapıya koyulduğu için küstü tabii, gelmedi yanımıza. şimdi de anlayamıyorum hangisi hangisi..

something special, dediğim gibi bizim kedişimizi kimse almadı ve sağlık söz konusu olduğu için de yapabilecek çok bir şeyim yoktu..
şu anda da kapıda yaklaşık 6-7 kediye bakıyorum... doğrusu çoğu zaman havanları insanlardan daha çok seviyorum... Bakamayacakları hayvanları alanlara ve onu kapıya koyanlara en çok karşı çıkanlardan biriyim;ama sağlık olunca mecbur kaldık..
Sevgiler.. J.

uyuz cadı dedi ki...

çok geçmiş olsun tekrar ya babalar, anneler hep iyi olsun. inan çok sevindim...

kedi için üzüldüm tabi ama insanın babası söz konusu olunca böyle yapması çok normal. çok zor olsa da aynı şeyi yapmak zorunda kalırdım heralde. keşke alan biri çıksaydı, belki geçici bi süre için bakarlardı en azından ama olmamış.. inşallah sizin bahçededir şimdi.

meltem dedi ki...

ahahahaaa delisin sen ya:):) çok datlu yazmışsın ben hiç hayvan beslemedim ama kedileri acaip seviyoom seni okuyunca accık tırsdım:P
ama ne tatlılar di mi yaaa??

cakiltasi dedi ki...

haha uyuz cadı çok güzel tarif etmişsin. aynı böyle bir yaşam içindeyiz biz de. her köfteye maydonoz diyorum ben benimkilere.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ay kızma annesi ya garipler yerlerine alışmaya çalışıyorlar balım ya, Behlülün videosunu ekledim demin bak seni görünce de üzüldüm :( Özledim zaten seni de canları da evini de hayırlı olsuna gelicem, misafirim var 6dan 16sına kadar sonra gelicem balım

zuzu dedi ki...

ne kadar da rahat söyleniyor "kapıya koyduk". sağlık söz konusu evet ve kedinin evden gitmesi gerekmiş gerçekten de ama zavallıyı sahiplendirmek için ne kadar çaba harcandı acaba. "kapıya koyduk" sözcüğünden pek de ekstrem bir çaba harcanmadığı belli oluyor. masaja ihtiyaç olunca anımsanmış zavallı, bir de kedilere nankör derler...

uyuz cadı dedi ki...

meltem'cim tırsma tırsma :) biraz manyaklar ama yine de çok tatlılar :)

çakıltaşı, aynen her b.ka maydonoz diyorum ben de :))

edoş, baktım behlül'e manyak hayvan :) senin misafirin var da Gizoş gelicek arada görüşmices mi?

zuzu, ya ben de çok üzüldüm ama insan o durumda olmayınca anlayamayabilir. mesela ben de 9 ay gözüm gibi baktığım köpeğimi vermek zorunda kalmıştım. aylarca ağladım, hala bile çok üzgünüm. ama mecbur kalınca yapmak zorunda kalınıyo.. hele de sağlık söz konusuysa..
yine de en güzeli kimseler hasta olmasaymış kedicikte evinde kalsaymış.. amaaan zor durumlar anacım.

JuVeNiL dedi ki...

sevgili uyuz cadı, bu maalesef 3.yorumum bu yazına.. şu kapıya koydum ya kediyi , ondan ya bütün çırlamalar.. ne kadar uğraşmışım acaba da ne kadar rahat söyleyebiliyormuşum.. kime hayvanları ne kadar sevdiğimi anlatmak değil amacım, kimseye de böyle birşey anlatmak derdinde değilim.. eve aldığım o kedi sokak kedisi olduğu için , kimse almak istemedi.. her sorduğum "ne cins" dedi,ben de "sarman sokak kedisi cılız" dedim.. insan olarak böyle bir soru soramıyosun "sen ne cinssin,anlaşabilcek misiniz " diye..
bu kadar rahat eleştirilebiliyor ya ben de çok rahat bir şekilde inşallah hiç bir yakınınız ağır bir hastalık geçirmez ve düşündüğünüz son şey ancak kedinizi vermek olur diyorum.. başka da bir şey demiyorum..
içimde ki cadıyı uyandıran hareketler bunlar,neyse..

cicada dedi ki...

aaaaa ama canım bi yere kadar bu araya bi son vermek lazımç....ne olduu sana bi ses ver çok özlettin bu sefer...

a. gizem dedi ki...

görüşcezzzzz görüşcezzzz :)
hazırlanın kıslar :) sizi ikinizi, kedilerinizi çoook sefiyorummm

uyuz cadı dedi ki...

juve, ay ben de çok rahatsız oldum uzamasından. kendimi garip hissettim valla...
dediğim gibi çok üzücü bi durum tabiki de, kimse kedisinden ayrımak istemez ama sağlık işte. naparsın... dediğin gibi inşallah kimseler hasta olmaz da böyle sorunlar çıkmaz.. öptüm çok

cicada, ya pek keyfim yok biliyo musun? eve alışamadım falan, hala da yerleşemedik tabi. canım hiç yazmak istemiyo ondan.. ama buralardayım, teşekkür ederim halimi sorduğun için :)

gizom, gel gel biz de seni seviyorusss :)

Syhn dedi ki...

aa kedi seven böyle derse diğerleri neler demez:))

geveze baykuş dedi ki...

ayyyy kıyamam ben onlara yaaa! tüm dertleri ve güzellikleriyle kedili hayatı özledim :(

uyuz cadı dedi ki...

syhn, söylediklerimin arkasındayım :) hala tam gaz aynı şekil bunlar yaaa gerçi büyük kızım balım sakin de öbür şeytan var yaaa her haltın içinde delirticek beni valla.

geveze, hehe vereyim sana. ama ufak kediyi veririm anca diğeri aşkımm benim :)

geveze baykuş dedi ki...

oy yerim ben onun duvara toslamış surat ifadesiniiiii! ver annesi ver, sen evi yerleştirene kadar bile olsa bakarım ben, ısırırım patilerinin uçlarını :)

Müge dedi ki...

Hahahaha, ay ne güldüm, aynen benimkiler de böyle! Hele o içerden "bövvvv..." diye miyavlamaları yok mu? Ya çağırıyorum gel işte, ne miyavlıyorsun? :)

uyuz cadı dedi ki...

geveze baykuş, sana münasip gördüğüm chinchilla. pek duvara toslamış gibi değil ufak olan ama bu yaramazlıkla onu da yapar yakında, bekleyelim, sonra sana yollicam :)

müge, ay bi de derler ki kedilerin dünyası kokulardan oluşur. hani nerde anacım? 120 m2 evde beni bile bulamayan kedinin koku duyusundan şüphe duyarım ben. kediye kedi demem evde beni bulamadıkca :p

zeynep dedi ki...

Yeni ev seni yuttu galiba hiç sesin soluğun çıkmıyor yorumlar dışında....:(

uyuz cadı dedi ki...

zeynep'cim keşke taşınmak o kadar kolay olsa.. zart diye yazılarıma dönerdim, bir de can çekmesi var tabi. şu sıralar hiç yazmak istemiyorum ne yazık ki..
yakınlarda dönerim ama...

cachymyn dedi ki...

hiç sevmiyorum bu kedi milletini okurken sinir bastı yolasım geldi tüylerini falan.. Ay benden uzak aman...

uyuz cadı dedi ki...

aa şaştım kaldım :) hiç şimdiye kadar bu kadar sevgisiz garip bi yorum gelmemişti bana, enteresan tabi insanlar çeşit çeşit.
benim kedilerime dokunma da sen.. ne ayıp. hayret bişe

Müge dedi ki...

Hahaha, yav ben bu son 2 yorumun absürtlüğüne çok güldüm. Biriniz garip bir samimiyet, dürüstlük; diğeriniz naif bir şaşkınlık, kibarlık sergilemiş aslında.
Bu arada Cachymyn'nin blogunda kedi resmi var; kedileri gerçekten mi sevmiyor, emin olamadım.

uyuz cadı dedi ki...

müge bi de bana diyolar ki sen nasıl bu kadar yazı yazıyosun? çekiyorum anacım mıknatıs gibi, gelip gelip beni buluyolar bak.
ben yazmayayım da kimler yazsın?
Allah böylelerine akıl fikir versin, gerçek hayatta da blogda da benden uzak olsunlar da başka bi dileğim yok.