1 Eki 2009

Ne Kahvaltıymış Be

Allah'tan bolcana sabır diliyorum...
Artık arkadaşlarınızla buluşmaya da gelmiyor anacım, her hareketiniz facebook'ta. Hay içine ettiğimin sitesi neymiş be?

Osuruktan bir yere gideriz, herkesin yanında fotoğraf makineleri, olmadı cep telefonları çat çat pat flaşlar şunlar bunlar.

Ne o? Lale limon yedi. Vay be, yarınki gazete manşetleri hazır, 'Flaş Flaş! Uyuzcadı olarakta tanınan Lale Hanım bir pazar sabahı arkadaşlarıyla kahvaltı ederken limon yedi!'
Muhabirlerimizin 'hamile misiniz Lale Hanım? Galiba limon aşerdiniz, erkek mi bekliyoruz? İsim düşündünüz mü? Kardeş ne zaman gelecek acaba?' sorularına kızgın kızgın bakarak hızla yanımızdan uzaklaştı.

Ne oluyor be? Ünlü müyüz anam biz? Her halim facebookta. Limon yemişim, çay içmişim, aa arada ekmeğime tereyağı da sürmüşüm. Bunları kesinlikle belgelemeliyiz, haydi çekelim. Şimdi de facebook'a koyalım da cümle alem görsün.

Ben fotoğraf çektirmeyi hiç sevmem, çok çirkin çıkarım zaten. Üstüne üstlük poz vermeden, üstüme başıma bakmadan çekilmesinden nefret ederim, hem de izin almadan. Yaptın, ne diye siteye koyuyorsun ben adam?

Haydi koydun, ses etmedik. Ama nedir bu pazartesiden beri kah etiketle, kah yorum yaz, kah albüm ismi değiştir gibi farklı yaklaşımlarla sürekli o albümün peşindesin?

Zorla kahvaltıya götürdün mü? Götürdün. İzinsiz abuk subuk pozlar çektin mi? Çektin. Facebook'a koydun cümle aleme gösterdin mi? Gösterdin.
E bir yerde dur artık di mi? Elini çek şu albümden be!

Çocuk yapmayın, asosyal oluyorsunuz. En ufak bir etkinlik sizi en az bir hafta oyalıyor, şahit oldum gördüm, benden söylemesi.

11 yorum:

Syhn dedi ki...

off fena kızdırmışlar seni :)
bzan bi yorum yazsaydın bi daha senin fotografını koymazdı kimse:))

facebook olayı fena ya 'oh oh bakın ne eğlendik' fotografları yarışıyor. ha diyceksin ki sen farklı mısın? ben facebook hesabını kapalı çok oluyor :) o yüzden atıp tutuyorumya:))

Prima Rima dedi ki...

:)))
Facebookun her şeyine gıcığım...etiketlemesinede mesajlarınada FARM vİLLESİNEDE:)

Benim Hayatim dedi ki...

Lale sen yine sabırlıymışsın.
1.Asla fotoğrafımın çekilmesine izin vermezdim.
2.Eh çektiyse de kesinlikle paylaşım sitesine koymasına izin vermezdim. Bu konularda acayip tepki gösteriyorum.

Gözteriyorum da ne oluyor. En yakın arkadaşım benim bikinili (yüzüm belli olmasa da ortak arkadaşlar kesin tanır) fotoğrafımı haberim olmadan ablası gibi taglemiş. Tabi ordan burdan bi baktım benim toto benim ipli bikini. Nefes alamadım bi kaç saniye. Sakinleşip aradım. Ama yüzün belli olmuyor dedi kocasını kıskandırmak için benim fotoyu koymuşlar. Ben hala bu mantığı çözemiyorum. Yani hem benim vücüdum teşhir ediliyor kocası bunu niye kıskansın ???? Hemen kaldırdı ama çok incindim. Bir süre içimden konuşmak bile gelmedi.

defne dedi ki...

uff hakkaten ya :P bu ay iki arkadaşımın düğünü var, bambaşka arkadaşlar, harika bir elbise aldım, ikisine de giyemiyorum, neden? çünkü ilk düğünden sonra biri(leri) kesin facebook'a koyacak fotoğraflarımı!

JuVeNiL dedi ki...

çocukla alakası yok bak diyim ben sana, bazı insanların sosyal alanı maalesef sanal alemle kısıtlı:) yoksa çocuklu ve benden aktif yaşantıya sahip olan tanıdıklarım var; ama sen illede çocuğa bağlarım uyuzum diyorsan problem yok:D:D

guguk kuşu dedi ki...

bence en iyisini ben yapıyorum facebokkum yok ve olmayacak

uyuz cadı dedi ki...

syhn, yoo öyle çok fena kızmadım. normal halim :) yazmadım yorum da ya ne biliim felek vurmuş sillesini zaten bir de ben üzmeyeyim dedim :)

ebruş, ayy o farm ville ne ya? herkes onu oynuyo fenalık geldi, eklemedim ben ne o öküz inek tavşan.. alla allaaaa..

benim hayatım, ya sabırlıyım şekerim valla. çok sinir oluyorum yaa ne biliim ben hemen siteye koyacağını. hayır kime ne ben kahvaltıda ne yedim? di mi ama?
yanlız seninkine de yuhhh demek istiyorum çok ayıp ya. bikinili falan, yüzün belli olmuyo ama toto ortada hayret bişey. iyi yapmışsın kaldırmakla..

defne, haha çok güldüm sana :) valla haklısın, teknolojinin ettiğine bak hele :)

juvenil, anam bunlarınki direk çocukla alakalı. 8 ayda bi kere sinemaya gitmişler, bir de arada kızın anneannesine gidiyolarmış. öyle diyim sana sen anla :)

guguk, haaa en iyisi valla. zaten hamilesin, sinirlisindir bir de facebook'a kızma anam sen :) öperim...

Damlo dedi ki...

face verdik bokunu çıkarttın desene :):):)

stuven dedi ki...

ne yalan söyliyim ben de istemem izin almadan resmimin face ye vs eklenmesini. başıma bir kere gelmişti arkadaşlarla bi etkinlikte çekilen resimleri eklemişlerdi de kaldırtmıştım:)

Merve dedi ki...

Hiç ama hiç sevmiyorum facebook'u iyiki hiç açmamışım diyorum!

Blog gibisi yok anacım :)

Müge dedi ki...

Hahaha, ne güzel yazmışsın valla.