15 Eki 2009

Önemli!

Şimdi sizlerden yardım isteyeceğim (z), yazımın devamını okuyun lütfen olur mu?

Nazo'yu biliyorsunuz değil mi? Geçen gün bloğunda öğretmenlik yaptığı okuldaki çocuklarla ilgili bir yazı yazmıştı. Tamamen içinden gelerek, herhangi birşey talep etmeden sadece anlatmıştı.

Sonra blog dünyasının kanatlı melekleri yorumlarda bir bir çıkmış ortaya. Ben birkaç gün geç gördüm ama hemen birşeyler yapmam gerektiğine karar verdim. Nazo'cum cici öğretmenle bikaç mail yolladık birbirimize, yanlış anlaşılır mıyız, kanunsal problemler yaşar mıyız, ne yapsak ne etsek diye düşündük. Nazo da hemen okulun müdürüyle konuşmuş ve kolları sıvıyoruz.

Olay şudur, Nazo'nun öğretmenlik yaptığı okulda çok zor durumda olan minik çocuklar var. Bizler onlara yardımcı olmak istedik. Kırtasiye vs ikinci planda demiş müdür, öncelikli ihtiyacımız 7-14 yaş arası kız ve erkek çocuklar için kışlık mont ve ayakkabı.

Yazık onlara değil mi? Bizler kışın montsuz kalmıyoruz, hatta derdimiz çok çeşit olsun modaya uysun vs iken onlar orada üşüyorlar. Kendimize de yapalım, yoksa bunalıma gireriz ama :) elimizden geldiğince miniklere de destek olsak diyorum.

Nazo'nun ilgili yazısına bir göz atabilirsiniz, ben dedim ki (İstanbul'da oturanlar için özellikle) çok ucuz, ihracat fazlası ürünler satan yerler var. Biz '99 depreminde böyle birşey yapmıştık çocuklar için. Oralardan uygun fiyata kıyafetler alabiliriz. 1 tane belki 2, gücümüz neye yetiyorsa artık...

Tek bir çocuk bu kışı üşümeden geçirecek, az mı?

Hatta çocuğu, yeğeni, tanıdığı vs si olanlar küçülmüş kıyafetlerden de yollayabilir. Nasılsa hiç eskimeden hemen küçülüveriyorlar.

Eşimle konuştum, şirketinde herkesten bir miktar para toparlanacak (yani yaparız tabi dedi, yüzümü kara çıkartmaz artık) ben o parayla kıyafet alacağım. Sonra PTT ile kargolayacağım, çünkü fiyatları çok uygun.

Bu konuyu elimizden geldiğince yayarsak, bloglarda dolanırsa çok güzel olmaz mı?

Hadi tutalım şu işin ucundan, hı?

not: adres bilgileri ve ayrıntılar için Nazo'ya danışabilirsiniz. Mail adresi şu;
nazoyla@gmail.com

20 yorum:

puck-robin dedi ki...

Ben de, hemen ayakkabı ve mont ve- veya hırka gibi sıcak tutacak bir şeyler bakınıyorum.

n@zo dedi ki...

Lalişim benim hasta halinle çabalayıp duruyorsun.. Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum sana, eşine..
Çıktık bir yola sayenizde.. umuyorum güzel olacak :)
Kocaman kocaman öpücük sana..
İyileş bir an önce, bir de mailine bak :)

Flame dedi ki...

Nazocum yazınca bende ortak olmak istedim bu sevince. Eminim benim gibi bir dolu insan çıkacak. İnanıyorum tümm kalbimle..

Benim oğluşun yaş dönemi uymuyor uysa ne çok şey var elimde ama onları da belediyeye veriyorum. Elinde kıyafet olanlar yakındaki belediyelere bırakabilir yeri gelmişken konu ile alakalı değil belki ama söyleyeyim ben. Aklınızda olsun. Yıkayıp, ütüleyip hatta tamir edip ihtiyacı olanlara veriyorlar. Hem ıvır zıvır aldığım bir dolu kıtafet işe yarıyor hemde içim bir nebze olsun rahatlıyor.

Nazocuğumun öğrencileri üşümesin, bizim de çorbada tuzumuz olsun. Hadi bloggerlar..

meltem dedi ki...

adres lütfen !!

uyuz cadı dedi ki...

puck, süpersin canım...

nazo'cum olsun ne var ki oturduğum yerden yazıp çiziyorum işte.. mailime baktım ölüyodum gülmekten şimdi düzelticem :)
öptüm ben de kocaman

flame, sen de o kanatsız meleklerdensin zaten. belediyeye vermekte aklımızda olsun, hiç duymamıltım daha evvel.
teşekkürler sana da...

meltem'cim nazo'ya sorucaz adresi, olur mu?

Somethin'Special dedi ki...

Aslan Laliş'im...Herkes "vah vah" deyip, gerçekten de üzülürken, sen kolları sıvıyorsun ya, bayılıyorum sana...
Hadi hep birlikte bu işi becerelim :-)

uyuz cadı dedi ki...

nişan'cım, hadi hep beraber :)
öpüyorum kocamannn

cicada dedi ki...

ok ben de hemen ilgilenicem...nasıl ulaştırcaz lalecim...

Prima Rima dedi ki...

Laliş hemen ayarlamak için kolları sıvıyor ve sonra mail atıyorum sana canım...

Suicide dedi ki...

adres nedir?

JuVeNiL dedi ki...

biz de annem ve arkadaşları çok organize ediyorlar.. hemen yayacağım cadım:)

oytunla hayat dedi ki...

uyuz cadıcım harikasın vallahi. Hemen nazoya ulaşalım tabi elimizden geldiğince...

Hamarat hanım dedi ki...

Allah yardımcınız olsun. Destek veren arkadaşları tebrik ediyorum. Ben bizzat gördüğüm için birinci elden yardım ediyorum. Ama büyük şehirlerde yaşayanlar için bence önemli fırsat.

Damlo dedi ki...

hemen koyuyorum biloğuma linki

uyuz cadı dedi ki...

ay çok tatlısınız yaa :) hepinizi ayrı ayrı kucaklıyorum öncelikle. sonra;

cicada, canım nazo'ya mail atarsan sana adres bilgilerini vericek. şu; nazoyla@gmail.com

ebruş'um aldım mailini. meleksin sen, melek rimoşun melek annesi :) çok öpüyorum

suicide, canım nazo'ya mail atarsan adresi yazar sana.
şu; nazoyla@gmail.com
bloglarda vermeyelim dedik, belki bi sorun olur. kanunen vs, çokta anlamıyoruz ya bu işlerden...

juve, süpersiniz, sağol canım...

oytunla hayat, siz süpersiniz yaa.. şuraya bak kaç kişi çıktı.. çok mutluyum :)

hamarat hanım, çok tatlısınız teşekkürler..

damlo, koy tatlım. sağolasın, muck

n@zo dedi ki...

Ben de teşekkür ediyorum. Bugün teşekkür etmekten helak oldum zaten. Öyle iyisiniz ki.. Adres bilgileri için mail atabilirsiniz bana. Lalişin de dediği gibi blogdan okul adresi vermek istemedik, kanuni açıdan bir sorun olur mu olmaz mu bilmediğimizden. Çünkü çok amatör birşey yaptığımız.
Kocaman sevgilerimi gönderiyorum herkese..

Syhn dedi ki...

bende katılmak istiyorum.

bu sefer kendim için değil bu ufaklıklar için alış verişe çıkmak çok daha doyurucu olacak!

Merve dedi ki...

Ben yokken neler olmuş neler!

Bende tabii ki elimden geldiğince yardımcı olmak istiyorum!

du bir nazo'ya mail atayım teşekkürler lalecanım

muck ;)

beetlejuice dedi ki...

Ama sen nerelerdesin yine? Hastalık devam mı ediyor, bir ses ver cicim:)

uyuz cadı dedi ki...

çillicim, bknz. bir üst yazı :(
hala hastayım ve yarın taşınıyorum. üstüne bunalımdayım...

Allah beterinden saklasın mı desem ne yapsam?