11 Eki 2009

Yoktum, Varım.

'Geçer di mi?' demişim, ooo çoktan geçti arkadaşlar.. Kaç gündür yazı girmedim, farkında bile değilim zaten, totom yer görse yazardım elbet.

Merak edilmek güzel şeymiş, soranlara kocaman teşekkür ediyorum tekrardan. 269 izleyici var sağda, neyinize izliyorsunuz be kardeşim?. İnsan bi öldün mü kaldın mı der. Daha az mail aldım, bu da bana şunu hatırlattı; 'bilmem kaçıncı izleyicime hediye vereceğim' furyasının ne kadar gereksiz olduğunu.

269'dan kaçı arayıp sordu da, hediye dağıtacağım bir de. Peeeh!

Ne varsa eskilerde var diye boşuna dememişler, ne yollacayacağım yok 200. ye bilmem neye? Açın kardeşim ilk 10'a yollayın mesela ya da 1. ye falan. Asıl hak eden o, yanılıyor muyum?

Neyse, belki de hiç böyle '100. izleyicimsin tebrikler' diye bir mail ardından da hediye almadığım için kıskanıyorumdur.
Ben de bundan sonra tesadüfen bile girmiş olsam 99 izleyici gördüğüm an 100 olmak ve hediyeyi kapmak amacıyla izlemeye almazsam ne olayım? Sonra da çıkarım zaten, maksat hediye almak.

Neden yazmadım, 1 annem hastalandı. Çarşamba akşamı bayılmış. Manyaklığıma manyaklık kattı kendisi, çünkü ben zaten hale hazırda ruh hastasıyımdır. Şöyle ki, telefon 3 kere çalar 4. de acaba annemler gazdan mı zehirlendi, başlarına birşey mi geldi, trafik kazası mı geçirdiler diye düşüncelere dalarım. Bir de 'bayılma' sendromu eklendi, hoş oldu. Tanımdan yenmem artık.
Şimdi iyi çok şükür. Annelerinize babalarınıza dikkat edin (biraz yaşlı nasihati gibi oldu ama). En kötü gününüzde yine yanınızda onlar olur çünkü, karşılıksız bir sevgi o. Şahsen ben fakettiğiniz gibi biraz manyağım bu konuda, siz de olun pek bir zararını görmedim.

2, ev arıyorum.
Evet 'yine' ev arıyorum, eşim bugün 'sen de kendini fbı ajanı gibi hissediyor musun?' dedi, 'o niye?', 'hani iz bırakmamak için sürekli ev değiştirirler ya'. Hımm mantıklı aslında.

Demek ki neymiş, cadde üstünde oturmayacakmışsın. Niyeymiş? Cam açınca kulaklık takma ihtiyacı doğarmış.
Demek ki neymiş? Gecenin 4ünde bile polisler megafondan ayı gibi bağırırlarmış.
Demek ki neymiş? Merkezi sistemli bir daire de oturacaksan yakıt parasını iyicene araştıracakmışsın. Nedemiş? Kışın 500 lira doğalgaz parası vermek insanda intahar eğilimi doğurabiliyormuş.
Demek ki neymiş? 2 kişiysen 140 m2 ev senin neyineymiş? Nedenmiş? Çünkü temizlemesi, toplaması çok zormuş.
Demek ki neymiş? Bu şekilde para biriktirilemiyormuş. Nedenmiş? Paran ev sahibini zengin ediyormuşta ondanmış.

Liste böylece uzar gider.

Az evvel emlakçı bizi tam karşısında mezarlık olan bir daireye götürdü, 'ayy istemem ben burayı' dedim, 'aaa yalnız öyle sıradan insanlar değil, özel kişiler yatıyor burada' dedi.
Gülsem mi, ağlasam mı? Ben ikinci şıkkı tercih ettim, kahkaham bütün Göztepe'yi çınlatmış olmalı. Sonra devam etti, 'apartmanda 2 tane Jaguar marka araba var', 'ay ne yapayım?' dedim, 'sanki ortak kullanımda'.
Hımm 3 tane de doktor varmış 'iyi kazanıyorlar ya' dedi, nasıl güldüm anlatamam, sanki parayı kırışıyoruz, ne saçma.

Ev aramalara devam, fırsat buldukca yazarım...

35 yorum:

n@zo dedi ki...

Cadıcım çok geçmiş olsun annene :( Ben de aşırı paranoyak oldum. Annemler yanımda da değil zaten. Sürekli bişey oldu da bana söylemediler gibi geliyor :(

Emlakçı komşuları mı pazarlıyor evimi anlamadım :)) Umarım istediğiniz gibi bir yer bulursunuz.

иαℓαи dedi ki...

cadı haklısın ama belki bazılarınında sorunları vardır o sebeple, örneğin ben şuaralar çok morelsizim :(

zeynep dedi ki...

ev aramalrından haberdar olmak istiyorum:))
bu arada 2 kişiye 140 m2 hakkaten çok..temizlemek için saatler gidiyodur..

Merve dedi ki...

kuzum çook geçmiş olsun annişe...
bende pek girmedim internete bu aralar kendi derdime düştüm :(

iyidir umarım annişin şeker neyse ki yakınsın sık sık gidersin canım..

ev konusuda çok zor valla bizde çok sık ev değiştirirdik neyseki son 10 kusur senedir aynı evdeyiz..bir de çok toz oluyordu di mi laliş?

hadi bakalım hayırlısı inşallah gönlüne göre bir yer bulursun lalecanım!

uyuz cadı dedi ki...

nazo'cum çok sağol.. daha iyi annem şimdi. yakın olmak çok güzel gerçekten de, hemen gidebiliyosun ama yine de insanın aklı kalıyo di mi? inşallah sen de kısa zamanda annenlere yakın oturursun..
emlakçı da her türlü pazarlıyo işte, tutarsa :)

nalan, ay ben de çok moralsizim. yine de halimize şükretmek lazım..

zeynep, ay inan ben hiç haberdar etmek istemiyorum :) yazasım yok, geçen senekileri okumuş muydun sen? 2008 ekim'in arşivine tıkla ooo neler çıkar karşına :)

mervişim, sağol.. evet çok kirleniyo, sen iyi bilirsin. napıyosun laliş? ev temizliyorum :) her dakika aynı cevap. mesela demin yine evi temizledim, hep aynı şeyi yapıyorum ben galiba :)

JustMakeup dedi ki...

Öncelikle anacığına geçmiş olsun Cadı'cım. Aynı sendrom bende de var bilirim. Aileden biri cebimi falan arayınca panik halde "nooldu" diyerek açıyorum telefonu. Dalga geçiyorlar benimle utanmadan bir de.. Boşuna bu hale gelmedim tabii ben neysee.

Vallahi ben laf olsun diye 269 kişinin içinde değilim, ciddi ciddi okuyorum seni, bana çemkirme yani:P Ama itiraf ediyorum readerda bakıyorum birçok kişi yeni yazı eklemiş olsa bile tıklamıyorum, Allah'ın bildiği kuldan saklanmaz;) Birçok blogun yanında 60-70 sayısı falan yazıyor parantez içinde ehueuheuhe.

Özel kişiler yatıyor burada lafına da koptum, hey yarebbim ne cins insanlar var di mi.

Aman neyse ben daha fazla geyik yapmadan kaçayım, haydi öpüldün!!

иαℓαи dedi ki...

anneneye geçmiş olsun demeyi unutmuşum...

JuVeNiL dedi ki...

cadı çok geçmiş olsun, o telefon çalarken ki delirmeleri filan çok iyi anlıyorum.. Ben de öyleyim çünkü.. Umarım önemli bir problem yoktur..
Ve "acıbadem" e gelsenize:D

uyuz cadı dedi ki...

just make up, amaaan diyene bak desene bana :) aynı yaptıkların bende de mevcut hehe :) bazı zamanlar 1000+ oluyo readerdaki okunmamış yazı sayısı, hoş yabancı bloglar da var içinde ama.. blog yazmaktaaaa okumakta zor zanaat kardeş.
iyi dileklerin için de teşekkür ederim ayrıca.. haaa bu arada ben de seni okuyorum valla, gidip gigip bişeyler alıyorum senin yüzünden cık cık cık :)

nalan, sağol canım..

juve, şu an bi problem yok canım sağol. dinleniyo bol bol, ablamla biz kakılmış olduk tabi o ayrı :)

ay acıbadem'e gelsek, aslında bakındık biraz ama ben o kadar bıkmışım ki ev meselelerinden ayyy. bulsana şöyle güzel bi ev gelelim komşu olalım, akşamları tabu oynarız :)

beetlejuice dedi ki...

Lalecim, annene çok geçmiş olsun. Aynı paranoya bende de var maalesef. Bende bir de cep telefonunu hala kullanamayan bir anne mevcut. Ararım açmaz, telefon çantasında açılır, pazar sesleri duyarım. Kafamdan kesin pazarda bayıldı, başkası açtı söyleyemiyorlar bana diye kurarım. Sonra elleri kolları poşet dolu belirir kapıda. Derim böyle böyle aradım seni, "Ayy evet sürekli telefon çaldı etrafımda, ben de niye açmıyorlar dedim" cevabını alırım:))

Pinky dedi ki...

geçmiş olsun annene Uyuzcum. Mühim birşey değildir ve şimdi iyidir umarım. bende de var aynı manyaklık. telefon açılasıya kadar aklıma türlü senaryolar gelir. panik atağımda var. iyice coşarım o ara.

Leah dedi ki...

Ya şu emlakçılar kadar işgüzar insanlar yok. Götürürler, yürütürler metrelerce "Size gösterceğim evin yanında mezarlık var" demezler. Kolay gelsin diyorum sadece. Benim de 1 ay boyunca Mecidiyeköy'de satılık ev aramışlığım var, neyse ki bulduk. İnş siz de çabucak bulursunuz.

Ayrıcana da uyuz cadı lütfen ödül verirken duyur herkeslere. De ki "Size ödül vercem, beni blogunuzda tanıtcaksınız, benim blogumun adresini yazcaksınız, sayenizde prim yapcam, izleyici sayımı arttırcam nihahaha" dkfjskldfj :D Katiyen bu olayların reklam kokan hareketler olduğunu düşünüyorum. Gerenk yok cadı. Öperi mucuks :*

defne dedi ki...

biz izliyoruz da di mi diye sorunca cevap vereceğimizi düşünememişiz:p affet

annene çook geçmiş olsun :(

a. gizem dedi ki...

kuzummm hoşgeldin :)
inşallah güzel bi ev bulucaz şeker sana ... ama dediğim gibi mortgage lara, satılıklara da bakın şeker:)
keşke kendi evinizde otursanız ya lalecim; halledrsiniz gibi geliyo bana, canım benim öpüyorum yarın konusuruz!

uyuz cadı dedi ki...

çillicim, sağol..
ay annen çok fenaymış ama ya, benimki de yapıyo bazen onu. hatta geçenlerde ne oldu biliyo musun? bizimkiler çok gezer, hiç evde durmazlar. ablam aradı dedi ki annemler sizde mi? yoo. e arıyorum sabahtan beri kimse açmıyo. ay bi tutuştum ben. ara ara kimse çıkmaz, cepler kapalı ikisinin de. hazırlandım çıkıyorum ben ama beynimden şunlar geçiyo, kombiden gaz sızdı annemler bayıldı kaldı o kadar uzun zaman oldu ki ikisinin de telefon şarjı bitti. salak kafa daha konuşmuşsun gece şimdi de saat sabahın 10 buçuğu. ne kadar uzun zaman olabilir? ben tabi benimkini arıyorum bi telaşta oraya yayıyorum falan. tam çıkıcam telefon babam, aaaa biz çınarcığa gidiyoruz aziz nesinlere (babamın bi arkadaşı aziz nesine çok benziyo da :)) deniz otobüsündeyiz, kapatmıştık telefonları.
Allaaaah dedim sizi bildiği gibi yapsın, elim ayapım titriyo ben bayılıcam bana diyo ki aziz nesin! gıcık ya :)

pinky, teşekkür canım.. iyi şimdi. ay panik atak mı var sende? galiba bende de :) burhan gibi bizde, sosyete hastalığı ooo diye :)

leah, ay doğru aslında. bazen diyorum ki niye herkes aynı blogdan bahsediyo bi tıklıyorum hediye :) kötü şeyler değil aslında eğlencelik ama bana niye denk gelmiyo anlamadım ona bozuluyorum :)

defne, yok canım soruya cevap istememiştim zaten affettim :p
canım şımarıklık yapmak istiyo bazen yaa. evde sürekli yapıyorum da, arada bloğa da sataşıyorum işte :)
teşekkür ederim bu arada..

oytunla hayat dedi ki...

annene çok çok geçmiş olsun. Yaş ilerledikçe daha da kıymatlerini anlıyoruz galiba...

Emlakçıya bayıldım yalnız. Seni ikna etmek için bayağı çabalamış:))
Mezarlıkta yatan kimler diye sorsan secerelerini verecekti galiba:))) Potansiyel araştırıcı ruhlu gördüm arkadaşı :)

Flame dedi ki...

Ahhh anneler...
Aman onlara bir şey olmasın, çok çok geçmiş olsun..

Emlakçıya da çok güldüm, sabırrr diliyorum sana..

puck-robin dedi ki...

Ahahah böyle emlakçı mı olur be, ben olsam şüpheye düşerim, benim mesleğimden de pay çıkartır kendine diye. Geçmiş olsun bu arada.

cicada dedi ki...

annene geçmiş olsun uyuz cadı...aile konusunda yazdıklarına katılıyorum ben babamı 1 yıl önce kaybettim çok büyük acı atlatabilmiş değilim annem artık herşeyim o kadar değerliler ki annene tekrar geçmiş olsun...istediğin gibi bi evi de inşallah kısa zamanda bulursun...

uyuz cadı dedi ki...

oytunla hayat, teşekkür ederim.. geçti şimdilik, iyi yani. sana aynen katılıyorum, insan yaşı ilerleyince daha bi anlıyo. ben hep psikopattım gerçi ama evlenip ayrılınca daha anlar oldum. emlakçı da manyak ya :)
cv isteseydim yatanlardan tövbe tövbe :)

flame, sağol canım.. ay bana bu ara çok sabır lazım...

puck, sağol canım.. haha diyo ki manzara çok güzel ama aşağılara bakmazsın üstlere bak çamlar var. ay dedim yazılar bile okunuyo al sana bilmem ne ailesi. gülüyo :)

uyuz cadı dedi ki...

cicada, ayy canım benim ya... nasıl üzüldüm :( Allah rahmet eylesin babacığına... Sizlere de sabırlar versin... Anneciğine de uzun sağlıklı ömürler nasip etsin.
Çok teşekkür ederim..

a. gizem dedi ki...

anammm benim yorumum nerde lalecan :P

a. gizem dedi ki...

ben anladım bu blogger ın senle benim dostluğumuza kastı var :)))
hehehe ne yazdıgımı da unutmuşum; ama evinizi kendiniz alın mortgage olayına girin gibi bi tavsiyelerde bulunmuştum hehe işkolik bankacıyım :P

Haydins dedi ki...

Geçmiş olsun anneciğine , ben normalde pek evhamlı degılımdır ama suphelı durumlarda abartırım bıraz..
Kolay gelsın ev için umarım keyfine göre bulursun..

ferulago dedi ki...

Uyuzcum, öncelikle annene geçmiş olsun. Umarım önemli birşey değildir. Yoktun ortalarda ama vardır bir uyuzluk nasıl olsa diye endişe etmemiştim, affet :) Meğer önemlibir bahanen varmış.

Mezarlık karşısındaki eve çok güldüm. Emlakçıya da pes doğrusu.

uyuz cadı dedi ki...

gizoşummm kontrol panelinde takılmış kalmış yorum :) şimdi aldım ordan, pis blogger :)
evet canım, biz de istiyoruz ama 1-2 senesi daha var. işte çıkalım buradan ki para biriktirelim, ev sahibimiz zengin nasılsa biraz da kendimizi zengin edelim di mi :)
öptüm muccckk

serpil'cim sağol.. inşallah buluruz ev.. pek umutsuzum ama..

ferulago, sağol canım.. yii şimdi annem, daha iyi yani.. evimiz mezarlık manzaralıydı canım :) hem de içi dökük hem de 1100 lira kirası :)) o kadar para vericem mezara bakıcam.
adama diyorum ki o ne öyle şişlideki cami gibi her can ölümü tadacaktır! ay sinir bozucu yaa. gerçi mesela kavga edersin kocanla, sonra üfffleyip cam açarsın, dersin ki ulan ölümlü dünya bee gel barışalım :) o da olabilir yani.

a. gizem dedi ki...

efet yaa :)
inşallah lalişko :P o zaman sneye öbür seneye birlikte bakarız hem de bizim bankayla çalışırsınız belki :PPP

uyuz cadı dedi ki...

inşallah Gizoşum :)

habibe dedi ki...

Annene çok üzüldüm..çok geçmiş olsun.. ev için de pazarlama taktikleri bir o kadar komik. ama tutuyor demek ki.. adamcağız çekinmeden söylediğine göre:) ev alma komşu al deniyor ya ilacımız bitince eczacı teyzeye, şekerimiz biterse bakkalın karısına gidiyoruz sanki :))

cicada dedi ki...

çok sağol cadıcım...bu arada annen nasıl oldu iyidir inşallah...

uyuz cadı dedi ki...

habibe, sağol canım..
emlakçılar alem ya, sorma.. kitap yazılır onlardan. her türlü yolu deniyolar :)

cicada, sağol canım iyi annem. tam düzelmedi ama ayaklandı bayaa.

cicada dedi ki...

çok sevindim inşallah en kısa zamanda tamamen iyileşir...

uyuz cadı dedi ki...

ay ne tatlısın :) sağol tekrardan :)

gazel vakti dedi ki...

Oturduğum evi satarken bende sevmediğim hiç bir ilintim bağlantım olmayan komşularımıda pazarladım. Nasıl müstesnalar dedim yalan , ses yok seda yok dedim, bir komşuluk hakim dedim küliyen yalan. Yatacak yerim yok ama sattım evi çok şükür.

uyuz cadı dedi ki...

ee napıcan şekerim, sallamak bedava :)
belki de evini satın alanlar komşularla çok iyi anlaşmışlardır belli mi olur? :)