19 Kas 2009

Ayşegül İki Kedisiyle

Bir kedi günün kaç saatini kapalı kalarak geçirebilir? Cevap veriyorum, eğer söz konusu şapsişirik bizim Mumu ise, 10!

Şaka değil, kedim bugün toplamda 10 saat hapis hayatı yaşadı. Sabah evden çıkarken havaya bakmak için balkon kapısını açmış bulundum, işte bu büyük bir hata. Kaşla göz arası sen ne zaman kaçtın be hayvan?
Eve döndüğümde Mumuuuu Mumuuuu dedim çıkmadı, ki kapıda karşılar.
- 'Baloş'um Mumu nerde kızım?'
- Mırrrr!
- Hımm o zaman sorun yok?!

En son balkona baktım kapıyı açar açmaz son sürat söylenerek mama kabının başına koştu.
Mırr mır mıııııııır!
Kıtırt kıtırt (mama sesi).
Üşümüş yazık, azıcık ısıtıttım sonra yine azmaya başladı.

Akşam da 'kızlar nerede yaaa?' diyorduk benimkiyle, nerede olacak büyük kraliçe uyuyor yine, diğeri hani?
Tanıdık geldi mi?

Mumuuuuu Mumu kızım neredesiiiiin?
- Baloş'um Mumu nerde kızım?
- Horrrrrrr!

Dolabın kapalı kapısının derinliklerinden bir ses, Mırrrrr?!.
- Kız Allah seni kahretmesin e mi! Ne ara saklandın elbiselerin içine?
- Mırr mır mıııııııır! Kıtırt kıtırt (mama sesi).

İşte bizim evde kedili günler hep birbirinin devamı niteliğinde... Allah herkese nasib etsin, Amin.

21 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ah annesi ah Ömimize dokunmasaydı bizim Behlülde hala bizle olurdu be cano :( Aman üşümesin hasta olmasın kuzum, yalnız geldiğimde senden çok onları yiycem bil emi aşkım

Ayşe dedi ki...

alem kedi valla. acaba dile gelse ni der?

ferulago dedi ki...

Nihayet geldin :) Mumu daha çok saklansın da sen daha çok yaz olur mu?

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Bence kediler köpeklerden daha tatlı ya :) Onların öyle kafalarına göre takılmalarını çok seviyorum.

JuVeNiL dedi ki...

benim mırmır da dolabın içine saklanıp,ne kadar seslensek de çıkmıyordu,bir de oturduğumuz yerin üstünde ki örtünün altına kendini güzelce yerleştiriyordu, kaç kere üstüne oturmaktan son anda kurtuldu;çünkü örtü kıvrılmış sanıyorum sadece,öyle bir yerleştirmek ki koltukla bütünleşiyor.. deli bu kediler deli..

bokbocesii dedi ki...

Taşınma telaşı bitmis sanırım Cadıcım:) Benim Nanem de aynı.Buzdolabının içine oturur,çamaşır makinesine girer ve süzme olduğu için asla akıllanmaz, aynı şeyi 10 dk sonra yine yapar.Geçen sene 3 gün kadar bulamadık kendisini.Kaçtı zannettik.Ağlaya ağlaya sokak çocuklarına bulsunlar diye rüşvet falan verdik.Hanfendi tatilden dönen yan komşunun havlu dolabından çıktı.Gerizekalı gebericekti oralarda aç susuz.

heidi dedi ki...

Amin amin...Bizim cadı şu sıra sokak kızı olma yolunda ilerliyor. Kapı ne zaman açılsa pırr merdivenlere, kızım gel dediğinde de koşturarak kaçıyor. Neyse ki bizim ki gayet şapşal olduğundan yukarı kaçıyor. Büyümesi ile ilgili sanırım cam, kapı, balkon sevdalısı oldu.Dolapta kıyafetlerin içine gömülüp kendini saatlerce aratması konusuna hiç girmiyorum bile.

uyuz cadı dedi ki...

edoşum gel gel, büyük burnundan kıl aldırmaz da küçük çok yalaka. seni çok sever kesin, her zaman ne derim ben Edoşu sevmeyen ölsün :) şeytan tüylü kuzusun sen.. muckkko

ayşe, ay o kadar çok merak ediyorum ki... hep düşünüyorum ama bulamıyorum tabi :)

ferulago, hehe mumu her kaçtığında yazsam ooo :)

ceyda'cım, çok alemler ya. kendi karakterleri var ya acayip gülüyorum.

juve, anaam kedi ezmesi olacak aayyyy :) deli bunlar ya valla deli

bokbocesi, eh bitti sayılır da evde daha çok iş var. ben odaları sırayla düzenlemeye aldım. kabaca yerleşti ama eşya yenileme, atma, tutma, perde halı, tablo vs derken daha epey iş var. insan aynı eşyaları 4 sne kullanınca sıkılıyo ya.
ayyy sizin kedi niye öyle yaptı şapşal aaa. iyi ki başına bişe gelmemiş ya üzüldüm çok. Gizemlerin kedisi de yan apartmanın balkonunda kalmıştı çok komikti :)
şu linktreki fotoğrafa bak ve kop :)
http://gizemlidnya.blogspot.com/2008/11/korkun-bir-olay.html

heidi, ay sizinki de mi? bizim bal da öyle her defasında dışarı fırlıyo nereye yetişiyo çok merak ediyorum. sanki otobüse yetişecek :) kaç kere kayboldu öyle..
hele geçen gün klimacı mı ne geldi biri işte eşim de dikkat etmemiş kızlar nerde diyorum içerde diyo. kapıyı bi açtım ikisi de apartmanın içinde turluyolar deli bunlar ya.

bokbocesii dedi ki...

:))) ayy cok salaklar yaaa :))

puck-robin dedi ki...

itler iki mama veya ödül için çok keko davranıyor kendilerini rezil rüsva ediyor ama kediler öyle mi, tavizsiz kıl yumakları:D benim 5 kedim 1 boxer cinsi itim vardı ne güzel günlerdi, şimdi itim nensi kedi düşmanı:( sen böyle anlatınca canım çekiyor ama :(

uyuz cadı dedi ki...

bokboesi, bence de :)

puck, ooo çiftlik varmış sende ne güzel. bayılıyorum hayvanlara yaa ne tatlılar di mi? nancy'i de öptm çokk ben de ona özeniyorum naparsn kimde ne yoksa ona özeniyo :)

Haydins dedi ki...

Lalecim Tedi de geçen ben çöpü kapıya koyadum kapayı kapattım ki dışarıda kalmış..Hangi arada çıktı anlamadım..Kapıcı geldi kapıyı çaldı sizin kedi dışarıda diye..Neeee dedim aşağıya inmiş kapıcıyı görünce hemen kaptım geldim oğluşumu :) Arada derede kaçıveriyorlar :)Kapıcı gelip haber vermese epey zaman kalırdı bende odada bir yerlere saklandı sanıyorum çünkü :)

uyuz cadı dedi ki...

serpil'cim bizde de çok oldu. hatta eski apartmanımızda bi teyze vardı tutturdu sizin kedi hep evden kaçıyo üst kattakinde kalmış bi gece cep telefonunda fotoğrafı var diye. ilk başlarda karşı çıktım kedim hiç gece dışarıda kalmadı falan diye ama baktım kadın çatlak he he teyze diyodum kalmıştır doğrudur..

bu arada naaptınız eminönünde? güzel şeyler var mıydı çok merak ediyorum :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Kurban olurum kız sana ver bakim bir gıdı :) ham yaparım annem seni ben ya

uyuz cadı dedi ki...

uzattım gıdı :)
muhabbete bak :)))

Haydins dedi ki...

Vardı vardı , Şark Han'ı öğrendim..Aldım bir şeyler, takı malzemesi değil ama evde vardı zaten onları tüketmeden almayacağım :)Ivır zıvır doldurduk işte, güzel bir gündü :)

uyuz cadı dedi ki...

ooh ne güzel.. zaten ıvır zıvır alma aşkımız hiç bitmez ki bizim di mi :)
güle güle kullan aldıklarını bakalım ne ciciler çıkacak yeni yeni..

aytül dedi ki...

Bayılıyorum kedilere ve kedi sevenlere.Hepinizi öptüm çok çok:))

uyuz cadı dedi ki...

aytül ben de aynı profilin hastasıyım :) kendi adıma öpüyorum diğerlerini de bilemem :p
sevgiler..

meltem dedi ki...

banadaaaa amin :)

uyuz cadı dedi ki...

meltem bizimkiler tam gaz ayakaltı operasyonuna devam ediyolar. bi daha düşün istersen :) hala istiyorum dersen bi amiiiin de benden gelsin senin için :)