26 Kas 2009

Ne Ola Ki?

Offf çok sıkıldım senden blog!
Böyle yüzüne yüzüne söyleyipte kırmak istemezdim ama içimden seninle ilgili hiçbir şey yapmak gelmiyor. Sayende hayatıma giren tatlı arkadaşlarımla günümü gün etmek sonra da dönüp bunları saymak çok büyük bir terbiyesizlik biliyorum ama ne yapabilirim ki? Durum bu.

Kontrol bile etmiyorum seni, günde bir kere açıp 'hey nasılsın?' diye sormak bile gelmiyor içimden. Bana göre en güzel tarafın şu sağda duran Atatürk'üm. Her baktığımda tatlı tatlı gülümsüyor, ne şeker adam. Daha da bir albenin yok yani.

Ne kadar zamandır varsın hayatımda? Bir buçuk seneyi geçti, hiç bu kadar ara vermemiştim galiba...

O ara uzadıkça uzuyor, içimden bir ses artık yazmak istemediğini kendine itiraf et diyor. Sıkılganın tekisin sen bunca zaman devam etmen bile mucize diyor, hiç susmuyor. Dırdırcı ne olacak?

Ara desen ara değil, bırakmak desen bu bir son değil, kaç aydır içinde olduğum durum neyse o işte. Adı da yok...

Geçer... Geçer di mi?

17 yorum:

puck-robin dedi ki...

Geçer geçer yaa, bana ne, benim de canım pek yazmak istemiyodu çemkirmeye başlayınca bir baktım yazmışım. Senin de öyle olur.

a. gizem dedi ki...

işte bu doğallıgını bu direk soyleyişlerini seviyorum :)
tabi ki olabilir... sıkılabilir, yazmayabilir, umursamayabilirisin şeker. cünkü burası senin yerindir :)
belki de seni hayatımda her zaman göreceğim için boyle soylüyorum, ama ben de diğer okuyucularına- sıkı takipçilerine ayıp ediyorum!

ama şu var: her yazında kendimizden bi parça buluyoruz laleciğim. o işi ne yapacagız?

sen marketteki, otobüsteki, grafik tasarım şirketlerindeki, yoldaki saçmasapan insanlara uyuz olup da bunu yazmaz bizimle paylaşmazsan ne olacak ?

cevap: içimizde cok büyük bi boşluk olmayacak mı; olacak!!!!


ama bencilce düşünmemiz lazım değil mi?

en güzel karar senin kararındır :)
seni çok seviyorum!

stuven dedi ki...

bak geçmiş bile:)

zeynep dedi ki...

kesinlikle geçici! umuyorum inşallah:)

bokbocesii dedi ki...

Buna cinlerinin tepende olmasi deniyor cadıcım.Gecer, gider, merak etme ;) Muck

Crafty Engineer dedi ki...

Geçer canım benim, hem geçmesi de lazım zaten! Yoksa benim gibi blog okumaya ilk seninkiyle başlayıp, en sonunda da kendininkini açmaya karar veren yeni bloggerlar nasıl çıkacak :P
Bak hem ne çok sevenin var :D

Syhn dedi ki...

ara ara bana da geliyor böyle üstelik ne kdr zmn oldu ki diyorumm ama zorluyorum kendimi. ne biliyim niye zorluyorum aslında :))
kapatırsam pişman olurum diye heralde..
sende istediğin zmn yaz ama kapama ;)

cicada dedi ki...

:(( ne yani yine mi yok olucaksın cadıcım ya geçer bence bu ruh hali...ne yani sen bizleri hiç merak etmicek misin :((

cicada dedi ki...

:(( ne yani yine mi yok olucaksın cadıcım ya geçer bence bu ruh hali...ne yani sen bizleri hiç merak etmicek misin :((

geveze baykuş dedi ki...

geçer geçer.
arada kısa molalar da iyidir hem, malzeme birikir, özlersin falan.
geçer :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Geçsin hemen bebem sakın ha, benim kız gelmedi bugün perşembe gelecek Cuma gelsem sana da şöyle bir diyin totosunu çıkarsak neşen geri gelir mi bebem

bedardem dedi ki...

aynı moddayım, geçerse nasıl geçtiğini bana da anlatır mısın???
:( nolur..!

meltem dedi ki...

obereeeeeeeey bu da nesi şimdi
umarım geçer valla oluyo öyle bazen insana bi süre sallama bakalım belki soraa ilham neyim gelir:):)
ayrıca bu kararı kendi başına vermessin zira hayran kitleni de düşünmek zorundasın :)

sevgüüüler

uyuz cadı dedi ki...

puck, o çemkirmelerle bi-iki yazı yadım gerisi gelmeyoo ne edücük?

gizoşşş neler demiş neler bak seeeeen :) canım benim çok sağol... bakalım nolucak? bende boşluk olmuyo yazmayınca onu farkettim, azıcık beklicem belki ilhamiler gelir. şu sıralar kurban bayramıyla ilgili yazmak istiyorum mesela ama sonra diyorum şimdi hemen herkes bir numaralı müslüman kesilir başımıza bulaşma.. öyle işte yazıcam umarım en kısa zamanda bişeyler...

stuven, diyosuuun :) geçmedi kiiii hala burda :p

zeynep, ben de canım. öyle umdum bakalım..

bokbocesi, aynen hepsi tepemde. tövbeeee evlerden ırak kız :)

crafty enginieer, aa sen benden mi başlamıştın? nasıl hoşuma gitti, bilmiyodum bunu. teşekkür ederim :)

syhn, ay yok kapatmam zaten kesin pişman olurum çünkü :) dönücem yakında gidişim suskun olmuştu ama dönüşüm muhteşeeem olacaaaak diye bi şarkı vardı hatırlar mısın?
ay ben bişey de içmedim ama bi saatten sonra cıvıyorum demek ki :)

cicada, ben sizleri okuyorum ki.. ne kadar bencilim di mi? :)

geveze baykuş, bende malzeme çooook anacım. bu sinir katsayısı varken :) malzeme çokta yazasım yok..

edoş, haha lafa bak diyin totosuymuş :D haftaya çıkarak kuzu o dediğini e mi? ay gerçi konuştuk niye bi daha buraya yazıyosam?

bedardem, anlatırım canım.. geçsin bakalım formülü paylaşırım.

meltem, valla ben de anlamadım ki nesi şimdi bu? geldi başıma çöktü körolasıca bıkkınlık. hayranlarım ki uyuzcadıyı varettiler onları bensiz bırakmam :p

kara kitap dedi ki...

bayram yazını yoruma kapatmışsın,ama ben de buraya yazarım.aynen sana katılıyorum.bence de bir canlıyı öldürerek bayram yapılmaz.kurbanın her türüne uyuzum.

bokbocesii dedi ki...

ben de buraya yazıcam iste.ben de uyuzum bayram durumlarına, hem de feci uyuzum.ayrıca yorum yapmam engellenemez.

uyuz cadı dedi ki...

kara kitap, vahşet yani başka bişey değil. o daha güçsüz diye al kafasını kopar etini ye sonra da beni köprüden geçiricek. hadi ya?! sinir oluyorum sinir!

bokböcesi, yorum olayında sınır tanımam diyosun yani :) kan gölü olmuş heryer, kaç tane hayvan öldürüldü acaba? bunun nesi ibadetse şaşıp kalıyorum. onu da Allah yaratmamış sanki, ikimizi de yaratmış. ben güçsüzün kafasını kopartayım adı da tapınma olsun. hangi akıl mantık işiyse artık.