23 Kas 2009

Öyle

- 'Aşkım biz bayramda napıcaaaaaz?'
- 'Bilmem, annenlere gideriz herhalde'
Rın rın rını rın rı rın rını rın rırırırııııın.

Bir, o adam amma kılıbık öyle.

İki, o karı amma yalaka öyle. Senin anan baban yok mu kızım?

Üç, o mahalle sakinleri amma terbiyesiz öyle.
Başkalarının konuşmalarını dinlemek çok ayıptır.
Ayrıca ne kadar ikiyüzlüsünüz öyle, kadın illa da canının içi olan kaynanasına gitmek isteyince biriniz çocuğa şeker kakalıyorsunuz biriniz evire çevire kıyafet satmaya çalışıyorsunuz. Madem bayram diye sevindiniz verin şu ağzı süt kokan bebeye harçlık, ya da 'al evladım bu da benden sana bayram hediyesi' diye bir avuç şeker.. Nerdeeee? Bizdeki esnafta çakal olmuş anacım...

Ananın da zaten maşallahı var çocuk nerde haberi yok düşmüş kaynanasının derdine.

Son madde dört, reklamlardan nefret ediyorum!

11 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

hay allah reklam olduğunu en sonunda anlayabildim:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çakal olmayan mı var kanka

Somethin'Special dedi ki...

Laliş teşekkür ederim,bugünkü ağlamalarıma tercüman oldun...
Bende bu işi nasıl çözücem diye düşünürken anladım ki, çözümsüz...

uyuz cadı dedi ki...

gugukcum, güldürürken düşündüren bi blog bu :p

edoş, yok anam yok... kalmadı ne yazık ki..

niyan'ım, anladığım şeyse çözümsüz canım.. ne yazık ki.. ben sana yenileri anlatsam ağzın böööle açık kalır. görüşelim de anlatayım :) üzülme sen...

Siu dedi ki...

Hahhaha ne güzel yazmış öyle :))

uyuz cadı dedi ki...

:))

cicada dedi ki...

cadıcım bayramın kutlu olsun canım :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

bebem perş cuma devreler yanmış bende, bu hafta topla beni ehühü :)

uyuz cadı dedi ki...

edoş evet senin devreler yanmış yorgunluktan :) bayramda dinlendirdin kafayı iyi oldu. bu hafta toparlananzi :) muck

cicada, ah canım bana bayram diil ne yazık ki. nefret ediyorum şu kurban olayından midemde kramplarla geçiriyorum yılın bu dönemini :( yine de teşekkür ederim çok naziksin..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aynen bebem yapanzi coşanzi heyooooooo

uyuz cadı dedi ki...

efett :)