21 Kas 2009

Yoromsız


O araba 'boyosız' sa ben de yorumsuzum arkadaş!

11 yorum:

Merve dedi ki...

:)) nerede bu??

allımorlu dedi ki...

orjinal gibi hakkaten:)))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ahaha o yüzden yoromsız desene :) Orada ne işin olduğunu bilmek güzel balım, aradığın aşkı söyle buldun mu :) Ders başı yapıcam sana havalar azmadan balım

desperately-in-love dedi ki...

ben de bir servisin kapısında "otomotik" yazısı okumuştım. o geldi aklıma:))

Ayşe dedi ki...

Allah akil fikir versin... Turkiye'ye geldigimde kendimi imla mufettisi gibi hissediyorum, butun tabelalari etiketleri, menuleri degistirmek istiyorum.

Mesela ankara'da Haci Arif bey kebapcisi vardir. Oradaki menude soyle yaziyor.
Adana Kebap- ingilizcesi: Adana Kebab
Urfa Kebap- ing: Not hot Adana

Ayse'nin tepkisi: !@#$%&*>? error mesaji, mavi ekran seklinde...

uyuz cadı dedi ki...

mervecim minübüs yolunca, ziverbey tarafıydı galiba.

allı morlu, evet süperdi :))

edoşş, evettt aradığım aşkı buldum hem de seninle konuştuktan yarım saat sonra. kapatırken en güzelleri olsun dedin ya tuttu valla :) temiz kalp ayrı bişeyy yahuu :))

desperately in love, yazarlar anacım yazarlar. burası türkiye. insanlar ana dilini bile konuşamıyoken biz nelere takılıyoruz... böylelerine diyorum ki sanki 10 tane dil biliyosun da karıştırdın! cins işte.

ayşe, ay o ne ya? kimse de uyarmamış mı? ne diyim ben utanıyorum ayıp yani...

Syhn dedi ki...

oyy boyosız!!
euhuehe..
hüç gülezeim yoktu :))

Menelmacar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uyuz cadı dedi ki...

seyhan, ay manyak bunlar di mi? :)

menelmacar, ben pek anlamam arabadan ama doğrudur dediğin de :)

Menelmacar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uyuz cadı dedi ki...

sen blog ahaylimden özür dile ben onu ahalime çeviririm :)