30 Ara 2009

Duygu Yüklü Yeni Yıl Mesajım

En güzel ağaç mutlu olandır, en mutlu ağaç ise kesilmemiş olandır.

İnsanlık olarak niye her haltımızı birşeyleri katlederek yapıyoruz anlayamıyorum. Yeni yıl geldi ya, çakma noelciler olarak ağaç kesmekten geri kalmayız. Hayır hangi şeyden geri kalmışız ki bu güne kadar zaten? Nerede abidik gubidik birşey var onun başını çekeriz, adam akıllı bi halt olsa anında kaçarız.

Bayram de hayvanları katlet, yeni yıl de ağaçları katlet.

Kar yağsın, heryer renkli ışıklarla dolsun biz de seviyoruz ama ağaçları katletmesek olmaz mı? I ıh katiyen olmaz. Birşey kesmedikce nefes alamıyoruz biz, boğuluyoruz. Olmaz, olamaz!

Can alarak kutlayacağımıza, sevincimizi yeni hayatlara can vererek kutlasak olmaz mı?

Geçen yıl yazmıştım, hala aynı fikirdeyim. Yılbaşı da benim için değil dünya için özel bir gündür, o kutlasın!
Buyurun buradan okuyun.

Yarın fazla sapıtmayın, içkili araba kullanmayın e mi?

7 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Ben bu sene yalancı ağaç bile kurmadım nedense ...içim istemedi.Yarında tontiş anneannemin kollarında onun mamalarını yiyip bol bol keyif çatacağım inşallah mutlu yıllar lalişim sonuna kadar haklısın:)

Somethin'Special dedi ki...

Güzellerim, niye sevmiyorsunuz bu yılbaşını yahu?Ben bu geceyi güzel geçirip, iyi dileklerde bulunmayı seviyorum valla. Sizi de çok seviyorum, sizi bana getiren 2009 a teşekkür, hayat boyu dostluğumuz baki kalsın inşallah =)
iyi seneler...

alis dedi ki...

İki hıyar kaçak kaçak ağaç keserken yakalanmış, napıcaksınız bu ağaçları sorusuna da "neeel{noel} yapacaz" diye cevap vermişler. Böyle odunlar hangi ormanda yetişiyor vallahi bilmiyorum. Yabancıların da Noel'de gerçek ağaç alıp her Noel ertesi o canım ağaçları kapılarının önüne atıvermelerine kılım zaten.

Uyuzcum seni okumayı sevsem de yeni yılda umarım seni uyuz eden daha az şey, mutlu edip ilham veren daha çok güzellik olur hayatında. Sevgiler...

Syhn dedi ki...

hiç bişeyi dozunda yapamayız biz..
haberleri izleyince çileden ıktım bende..
yine de ii seneler diliyorum öyle umut ediyorum..

habibe dedi ki...

Laleciğim, ağaçların kesilmesine ben de çok kızıyorum, karşıyım ama kurban bayramını hayvanların katledilmesi olarak görmüyorum, dini bir boyutu var.. 2010 huzur getirsin hepimize..

uyuz cadı dedi ki...

ebru'cum öptüm seni kocamanından :)

niyan, sevmiyorum ya ne biliim.. süsler püsler güzel de pazarlama stratejisi yani. bi de neye sinir oluyorum yılbaşı bitiyo mağazalar indirime giriyo, bakınız zara, bershka, accessorize. mecbur alıcaksın hediye, bi gün sonra % 50 inicek. ay iyi ki kutlamıyorum valla gider vururdum mağaza sahiplerini :)

alis, ay evet yaa. tam odun bunlar, asıl onları kesip süslemek lazım ama kimsenin göz zevkine hitab etmez, oradan kaybediyolar.
canım teşekkür ederim, beni sinir eden şeyler bitmez ki anacım. kimin bitmiş benim bitsin. o yüzden merak etme, yazarım yine :)

syhn, aynen öyle. millet bi gaza gelmiş ki sorma. ne o? dünya turunu tamamladı! Allah akıl versin..

habibe, valla ben kurban bayramı kadar başka hiçbi kutlamaya sinir olmuyorum desem? katliamın ta kendisi bence, böyle bi ibadet nasıl oluyor aklım almıyo. inandığım Allah bu kadar vahşi olmamalı, kelebeği yaratan narin varlık nasıl O'na ibadet edilirken yine kendi yarattığı bunca canın alınmasını, heryerin kan gölü olmasını isteyebilir ki?
ben böyle düşünüyorum, herkesin kendi fikri tabi saygı duyarım yine de başkasına.

tenekemadam dedi ki...

Güzeldi :)