24 Ara 2009

Maaşımla Kulaklık Alıcam

Çalıştığım bir yer var, kız arada telefon açıyor, muhabbet aynen şöyle;
Rın rın rınınırınınnn
- Efendim Ayça,
- Heöövhannınn ööhöhöhöhöhöhhh ığğğğyyykkkhhhh pöğğğkkkk ıhıöhöhöh!!!

Anasını satiim sanki kusmak için aramış karı! Lan kusacağın öksüreceğin varsa önce bir ne halt ediyosan et sonra ara. 10 dakika konuşuruz arada tıkanırsın anlarım da, daha alo diyemeden nedir bu sesler bi mana veremiyorum.

İçme şu zıkkımı Ayça, içme! İş yapacağız üç kuruş para kazanalım diye kulaklarım heba oldu be!

5 yorum:

defne dedi ki...

ay iğrençmiş. bu arada karlar düüüşer, düşer düşer ağlarım..güzel olmuş :)

a. gizem dedi ki...

hahhaaaaa :)
hakkaten yaaa alo demeden nıye oksuruyosa :)))

uyuz cadı dedi ki...

defne, çok iğrenç yaa sorma..
karlar pek şeker di mi? ben de çok seviyorum :)

gizo, ayı gibi sigara içerse olacağı bu. fos fos baca gibi mübarek.

MAYRI dedi ki...

(¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
¸. • '¸. • *' ¨) ¸. • * ¨) ¸. • '¸. • *' ¨)
(¸. • '(¸. • `* ¸. •' ¸. • * '¨)♥ ¸. • * ¨)
........|_ ♥_|...... ★ MERHABA
........| 000 | ...... 2010 YILININ
........| 000 |....... SEVGİ
........| 000 | ....... HUZUR
........| 000 | ........NEŞE
........ \ 00 /.........SAĞLIK
......... \ 0 /..........GETİRMESİNİ
...........||............ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE
...........||.............TEMENNİ EDİYORUM.
...........||....... (¸. • ♥ ♥ •¸.)
.........._||_.....SEVGİLERİMLE... ★...
♥ ¸. • *¨)¸. • * ¨)....¸. • * ¨)
(¸. • '♥ ♥. ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨) ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨)

★MUTLU YILLAR ★

<:))

özge dedi ki...

SÜPER ANLATMIŞSIN:)