9 Ara 2009

Mevsim Dağılımı

Yazları hava sıcak, heryer ışıl ışıl, hem de günler çok uzun güneş geç batıyor. Peki kış? O hain kış nasıl? Hava buz, bulutlar üstümüzde ve 4-4 buçuk arası güneş yatağına çekiliyor.
Ne kadar adaletsiz öyle değil mi?
Hadi soğuk havayı anladım ama bari uzun günler kışta olsaymış, belki ruhumuz bu kadar daralmazdı.

Ayrıca yazın güzel giyinmekte ne kadar da kolay. Pazarı geçtim güzel mağazalarda bile en pahalı yazlık kıyafetler 30-40 lira arası oluyor. Tak sırtına incencik bir tunik, ya da pembe bir etek, altına renk renk sandaletler. Yok yağmur yapdığında su çekmesin, yok karda kaymasın, aman ayaklarım üşümesin derdi de yok nasılsa. Hatta ne kadar üşürse o kadar iyi, serin serin oooh mis.
Kışın ise kalın kazaklar, montlar, botlar, atkılar, bereler, atletler, eldivenler ayyyy yazarken daraldım, üstüne bir de çorap! En nefret ettiğim şeylerden biridir çorap, kefene sokuyorlar sanki beni o çorapları giyince.

Üf kış, senden nefret ediyorum söylemiş miydim? Azıcık adaletli mevsim dağılımı istiyorum yaa böyle de olmaz ki...

33 yorum:

Syhn dedi ki...

kış insanıyım ben karşı çıkıyorum söylediklerinee:))
yeri geldiğinde uzun gecelerin, soğuk günlerin tadı başka olur ya.. deme öyle :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ayol beyaz papilerimi giyer çıkarım çok da fifi be cicim ruhum her daim gökkuşağı modunda gel bana takıl annem bu arada deli oldum totom dondu yarın sabah 7de yine pasaportu uzatmak için yollara düşeceğim, kim bilir belki yine görürsün beni diycem ama 7de pireler uçuyordur eminim ahah :)

uyuz cadı dedi ki...

syhn, eskiden ben de kışı severdim şimdi nasıl nefret kusuyorum anlatamam. sonbaharı severim ben, kış çok karanlık,pis,soğuk, yağmur,çamur oyyyy pek fena..

edoş, ay beyaz papini giy anam da havanın kararmasını ne edücük? 4 te zifiri oluyo kız nasıl sıkılıyorum bilemezsin. sen napıcan bakim pasaportu? bi yere mi gidiyosun yine kurtlu :) sabah 7 de sırf seni görmek için çıkıcam valla, siyah araba, fönlü sarı saç aaa edoş :) öptüm tatlımm özledim bu arada.

Merve dedi ki...

al benden de o kadar! :)

meltem dedi ki...

ben de kışı sevenlerdenim ama istanbulda zevkle beraber eziyete dönüştüğü zamanlarda oluyor tabi
yine de kış bi başka güzel be uyuz cadııım :)

a. gizem dedi ki...

senin bu yaorumlarına bayılıyorum :) neden aklıma gelmez ki böyle şeyler :)

guguk kuşu dedi ki...

Yapma be cadıcım. Kışın patlatılan mısırlar, kestaneler.........
sıcacık evimizde camdan seyredilen karlar, yağurlar.
Heleki o kara bulutların arasından güneşin yüzünü birazcık göstermesi umudu, en güzeli de o umut ve bekleyiş değil mi?
bide kışları hayat daha düzenli oluyor, akşam gezmeleri de cabası.
ikna ettim mi?

Deniz dedi ki...

Yaz'ın annesi olarak ben de tarafım bu konuda:)

uyuz cadı dedi ki...

merviş, biliyorum canım biz yine başlarız üç-beş güne kadar hadi yaz gelsiiin diye :)

meltem, ay çok sıkılıyorum ya ruhum sıkılıyo kışın. aramız çok kötü kışla :)

gizo, sende benim kadar boş vakit yokta ondan tatlım :)

guguk, ı ıh ikna olmadım. o günleri 4 buçukta karartmayı bıraksın sevicem kışı da söz :)

deniz, hah işte bi tane daha benim gibi :)

zizim bizim dedi ki...

Evet her şeye katılıyorum, kırk saat giyin kırk saat soyun. Ayrıca iğrenç puslu, kokulu bir hava oluyor, en azından kozyatağı civarında...

pride dedi ki...

Yaaaa kışa bişi olmasın,yoksa nasıl kayıcaaz bizzzzz:((((

guguk kuşu dedi ki...

:) deli kız, birara senin için konuşurum onunla.

uyuz cadı dedi ki...

zizim bizim, en çok kat kat giyinmek sıkıyo insanı di mi? püff.

pride, sen çok tikisin anacım :) ben henüz o dertlere sahip değilim, hayatımda hiç kaymadım ki :)

guguk, hehe konuş konuş :)

pride dedi ki...

Tiki dedi bana yaaaa:) Hahahahah
Bacım benim de tek lüksüm o walla.Eşşek gibi çalışıyoz kışın da bey gibi kayıyoz:))

uyuz cadı dedi ki...

efet tikisin ama :p
ya zevkli bişe galiba, hiç denemedim ama türk filmlerinde falan görüyorum hep hehe :)

pride dedi ki...

Hahahahah Türk filmi hhahah:) Çok güldürdün beni yine seviyorum seni:)
Çok zevkli valla ne stres kalıyo ne dert.Biniyon tahtanın üzerine Allah'a emanet aşağı doğru salıyon kendini:) Hahahaha artık önüne taş mı çıkar,ağaç mı,ayı mı bilmem:) Herşey olası:)

uyuz cadı dedi ki...

ay nasıl stres kalmıyo anacım? ayı çıkabülüüür, ağaca toslayabülüür. ay insan bunları düşünmekten bi hal olur, bereyi bi çıkardın saçlar olmuş bembeyaz. hani yine türk filmlerinde görürüz ya üzüntüden beyazlar bi anda işte ondan. dikkat et kendine kardeş :)

pride dedi ki...

Hahahahahha deli hatun ya:) Yarıldım burda gülmekten:) Walla en son bir arkadaşımız ortadan ağaca girdi siste:) Gül gül altımıza ettik:) Aslında diyorum ya deli cesareti lazım,azcık kırık olcan benim gibi:)

uyuz cadı dedi ki...

haha güldüğünüz şeye bak ay ne fenasınız :) yine türk filmlerindeki zengin ve kötü arkadaş topluluğu gibi aranıza alıp dalga mı geçtiniz ayol? yazıktır :)
siz 1970lerde takılı kalmışsınız kuzum :))
ay ne zırvaladım sabah sabah hehe

pride dedi ki...

Karşılıklı zırvaladık ama çok eğlendim ben burda:)
Nayır nolamaz:) Fakir ama gururlu gençti o ağaca toslayan:)
Puhahahahah

uyuz cadı dedi ki...

ahahah deli :) fakir ama gururluysa kayakta ne işi var :P
ben de çok güldüm valla iyi oldu :)

pride dedi ki...

Biz kötü ve zengin çocuklar olarak orada ezikleyeceğimiz biri olsun diye masrafını çekip götürüyoruz onu yanımızda:)Hahahahaha
İğrencimmmmm:P

uyuz cadı dedi ki...

efet çok kötüsünüz :)

a. gizem dedi ki...

:))))) prideeee, uyuzzzz çok şekersinizzz :)
ama siste ağaca giren cocuga ben de güldüm :)))inşallah basıma bişi gelmez :P

uyuz cadı dedi ki...

nasıl saçmalamışız dimi gizo :)

Deniz dedi ki...

yok ayol, Yaz'dan tarafım demek istedim;-P

pride dedi ki...

Daha bizde ne hikayeler var bir bilsen. Geçen kış Kartalkaya'da deli bir arkadaşımızın peşine takılan ekip kaybolmuş.Bizim haberimiz yok. Taaaa derenin oraya inmişler kar adam boyu kalmışlar tıkanıp.Tel çekmiyo,telsiz yok: 3 saat sonra geldiler manyaklar:) Gebermişler susuzluktan kar yemişler. Bizim öncü olan deli arkadaşın da umrunda değil bişi yokmuş gibi,oturmuş fotoğraflarını çekmiş onların.Ay ne resimler gül gül öldük:)

uyuz cadı dedi ki...

deniz, ben de öyle dedim zaten..

pride, anam ne komiksiniz siz :) kendinize dikkat edin bak gerçekten tehlikeli sularda yüzüyosunuz :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ehehe canısım yes yeni yıla dışarda girelim dedik kısmetse 5 senelik uzattım bu kez, ay bir havalanmış emniyet sorma :) Yatıya gitmiş gibiydim uyudum kız sıra beklerken :) Ehehe çık yolları bebem, ama hep fön yok valla ben kendim önlerini düzelt arkaları mıncıkla yapıyorum o kadar :) Bit pazarı geçsin gelicem bu hafta bebem bende çokkk ösledim

Anne ve kızları dedi ki...

Valla ben kış mevsimi sevenlerdenin cicim!Ohhh giy sıcacık polarları,çek battaniyeyi üstüne,al eline kitabını,çayını/kahveni,otur misler gibi sıcacık evinde keyif yap!Boşver yazın o yapış yapış sıcağını:))

uyuz cadı dedi ki...

edoş, oooh gez ne güzel :) bana da hediye getir ama hehe :P

anne ve kızları, bak anlattıkların güzel ama hava aydınlık olsa daha iyi değil mi ya?

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

kış çok kalın geçiriyor bize, yok yakıt parası, yok bot parası, yok kazak parası... olayın tamamen maddiyatındayım evet artık bu konuda isyan ettim. varımı yoğumu annem ve kardeşime harcadım, deliyorum.

uyuz cadı dedi ki...

sürüden ayrılan koyun, haklısın valla ne diyim..