12 Ara 2009

Ortaya Karışık Dedikodu

Şu sıralar kendimden geçmiş durumdayım, hala ev yerleştiriyorum. Birşeyleri değiştiriyorum, eksikleri alıyorum, yenilerini yapmaya çalışıyorum, nasıl olsa nasıl bitse diye kafa patlatıyorum. Sonuç; sabahtan beri belim ağarıyor. Çok hoş...

Araba kullanmaya başladım, zaten yaptığım birşeydi ama en son babamın arabasını kullandım öyle diyeyim. O da tee kaç sene olmuş. Eşimle birlikte alıştırmalar yapıyoruz, çok mutluyum vs vs. Ama yanımda oturup olur olmadık yerde 'duuuur!' 'hadi şimdi bas bassana kızım hadiiii!' diye konuşmaları yok mu delireceğim. Bir de ne yaptığımızı anlasam daha iyi olacak.

Geçen akşam ışıklarda durmuşum, buyurdu ki sola dönmeliymişim. Üç şeritli yolun iki şeridini kestirtti bana yanlamasına durdum. Araba gelecek gömecek diyorum, 'yok yok iyi burası'. Hayır kendi irademle böyle bir abukluk yapsam kesin kızar tehlike yaratıyorsun der. Sonra ışıklar yandı arkadan arabalar tam gaz gelmeye başladı, hava karanlık falan.
Dedim düzelteyim azıcık, 'direksiyonu bana bırak' (hayır deme şansım var mı acaba?)
'bas gaza biraz'
'şimdi dur'
'bas'
'dur'
'şuraya gidelim'.
Eeee?
Üç saniye dur tekrar bas gaza, 'kızım bassanaaaa durulacak yerde basıyorsun basacakken de duruyorsun hayretsin yani'.
Hı? Ne? Ay ne yaptık şimdi ben anlamadım bile? Trafiği katlettik anca onu çözebildim.

Beni benimle bıraksa daha güzel kullanacağım sanki, içimde öyle kuvvetli bir his var.

Şöförler de ayrı bir ayılık örneği zaten, her b.ka zooooooort korna. Zıkkım! Zıkkımın kökü! Noluyo be? Hepiniz ananızın karnından arabayla mı doğdunuz acaba? Yeni öğreniyoruz heralde. Üstelik öyle trafik canavarı falan da değilim yani, dört yollarda falan yavaşlıyorum, şerit değiştirirken dikkat etmeye çalışıyorum. Sen cehennemin dibine iki dakika daha erken gideceksin diye ben kaza yapamam kusura bakma. Ben o arabayı ne kadar aradım sen biliyor musun? Gözümün nuru şu an kendisi, büyük aşk yaşıyoruz. Hele bir çizin, hele bir dokunun bakın adamı kaç parça yapıyorum. Yolun ortasında saçınızı başınızı yolarım demedi demeyin, aha da buraya yazıyorum!

Bir de küfür etmeye başladım (üst satırlarda da sayasım geldi ama kendimi tuttum), benden duyacağınız en fena şey gerizekalı eşşek gibi çok ayıp (!) olan sözcüklerken ağzımdan neler kaçıyor neler. Zaten hiç yakışmıyor çok komik oluyorum ben kiiiim küfür kim? 'Babanların yanında da söylesene bunları nihohahaha' şeklinde kahkalar içerisinde konsantrasyonumu bozmadan araba kullanmaya çalışıyorum sayın okuyucular, zor zanaat.
'Camını açsana'
'Radyo kanalını değiştir bakiim yapabilicek misin?'
'Önüne bak önüne'

Noluyo be? Sanırsın Nasa'ya astronot olacağım da testten geçiyorum. Bi rahat bırak canım hadi, bir dahakine de kapıyı açarken dikkat et duvara çarpma.

Bir de şikayeti var beyefendinin, O sağda solda beğendiği arabaları gösterirken ben önemsemiyormuşum, bir kere bir araba almışım ve sevmişim ya artık gözüm başkasını görmüyorumuş daha iyilerine hiç bakmıyormuşum. Amannn ne kadar kötü bir özelliiiiik Allah düşmanımın başına vermesin a dostlar!
Ay deli mi ne ayol? Ne güzel işte, elimdekiyle mutlu olmasını bilen kendi halimde bir insanım ben. Her saniye daha iyisini, daha pahalısını tuttursaydım hayatımız nasıl olurdu acaba? Bu türden bir kişi her ailede yeterli bence, en azından ben denge unsuruyum. Ne komik kocam var ya.

Son olarakta 'blog yazısı gibi bir insansın ya ne komiksin' dedi bana, a be aklıllıcım, zaten okuduğun tek blog uyuzcadı, e onu da ben yazdığıma göre çok normal değil mi acaba?

Ne çok çekiştirdim be! İyi oldu rahatladım.

23 yorum:

Merve dedi ki...

:)) valla çook benzerlerini yaşadım laliş!

ilk başlarda acayip tedirgindim şimdi olmadık yollara,sokaklara girer oldum :) zamanla hem çok rahatlıyorsun, hem de simdi seni geren olaylar kolayına geliyor..

annem de aynen böyle deli ediyor beni..dur dur!

çok yaklaştın,sağdan araba geliyoor! :) sanki aynasız bir arabadayız, sanki ben görmüyorum!

farkında değiller böyle yaptıkça insanın daha çok eli ayağına dolaşıyor kaza yapma riski daha çok artıyor!

stuven dedi ki...

:)) keyifli bir yazıydı. direksiyonda ben olsam dayanamazdım:)

n@zo dedi ki...

Lalişşş aldın mı sonundaaa :) çok sevindimmmm!!
Diyalogları bir yerden hatırlıyorum sanki ;)

puck-robin dedi ki...

aman karışmasalar daha iyi olacak bence. ben ehliyet sınavındayken kaza yaptım, kamyon çarptı bana yine de 90 alarak geçtim heheh çünkü ayı kamyon şoförü suçluydu. valla ben araba kullanmazken bile ne küfürler ediyorum minibüs şoförlerine, otobüs şoförlerine ve bilimum ayılara. ama içimden, bi gün dışımdan olsa rahatlayacağım bence.

a. gizem dedi ki...

:))))))))))))))))))))))))))))
koptummm yaaa....
demek lalecıgım kufür de etmeye başlamış trafikte yerim seni ben :)
Ama gecen adamı katil ederler; bir şahin gecernlerde beni özellikle solladı; sonra önümden kırıp sağa döndü ve küt diye sağda kırdı.
abs olmasa gömmüştüm o arabayı
çok sinir oldum ama oyle hareket olmaz yaaa lalecim; insan bu kadarını yapmaz... pis kıro...

Somethin'Special dedi ki...

Hahahah, Laliş gel bakiim sen benim yamacıma :-)
Biz beraber kullanalım, beraber küfür edelim güzel güzel :-)

uyuz cadı dedi ki...

mervecan ooo sen güzel kullanıyosun canım. anneye söyle endişe etmesin :) benim de biraz rahatlamam lazım sadece, ama bu şartlarda zor :)

stuven, dayanıyoruz işte. araba aşkına, naparsın...

nazocan, aldım aldım :) teşekkür ederim canım. bu diyalogları herkes yaşıyo galiba, babam da anneme kızardı hep :)

puck, anaa kaza mı yaptın? ne kadar talihsiz bi durum. ben de 90 almıştım direksiyondan ama bu şu an yaşadığım acıları engellemiyo tabi :) off çok sıkıldım gerçekten.

gizo, hehe evet küfür ediyorum çok acayip. sonra da ne ayıp falan diyorum kendime hiç yakıştıramıyorum ya olmuyo bende :) ay o kıro şahinler zaten hayret bişe yaa can var o arabaların içinde sanki ps oyunu hayret bişe. gitsin kendi çarpsın arabasını başkasına ne bulaşıyolarsa.

niyan, hehe bak sende de küfür olmaz komik durur :)

İLug@ dedi ki...

ben de ehliyet kursuna gidiyorum inşallah alabilicem ehliyetimi de..iki hafta önce çok yakın bir arkadaşım biraz göstermeye çalıştı bana,hatta sürdüm mürdüm ama yooook..çok zor ve de strsli walla..hele ki istanbul trafiğinde debriyajdı frendi yok efendim debriyajdan ayağımı yavaşça çekerken aynı zamanda da gaza basmalıymışım..durmadan önce debriyaja tam basıp frene de yavaşca basmalıymısım..dıydı da dıydıy..sanırsam belli bi süre arabam olduğunda camın önüne post itler yapıştırmalıyım.. yoksa bi anda ne yapmam gerektiğine karar veremiyorum..Aniden biri çıksa önüme maazallah..cıkcıkcık..Belki de çok yeniyim,ondan mı acaba...=)
keyifli bi yazı olmuş ama,beğendim..=)

meltem dedi ki...

bas gaza, bas gazaaaa bas gaza yavrum bas gaza:))
canım ben erkeklerin huyunu bildiğim için 18 yaşını doldurduğum gün gittim babamın arkadaşının kursuna girdim sınava aldım ehliyetimi:)
yaşımı doldurmayı günü gününe bekledim inan araba hastası olduğum için
sonrada babamın arabasına kaçıra kaçıra tecrübelendim:):)
şimdide çok iyi şöfer olduğumu söylerler
istersen çalıştırırım ehehheee
darısı başına canım, direksiyonda yaptıkları en iyi iş gibi acaip havaya giriyor nedense erkekler

Haydins dedi ki...

Hayırlı olsun Lalecim, kazasız belasız kullanasın inşallah yeni arabanı..
Kan bağın olan birinden özellikle kocadan şoförlük öğrenilmez canım , mazallah aile faciasına davetiye çıkabilir :)
Ben iyi ki evlenmeden ehliyet almışım ve tembellik yapmayıp aktif bir şekilde kullanıyormuşum arabayı diyorum.. Her şeye karışıyor bu kocalar yauw..

geveze baykuş dedi ki...

kocadan hoca olmaaaaaaaz!
her boka cak cak konuşur, insana zorla kaza yaptırırlar. sen at onu arabadan, sakin bi arkadaşını al çık trafiğe. ben yeni kullanmaya başladığımda, her akşam kuzuş'la çıkar turlardık. hey gidi günler...

guguk kuşu dedi ki...

canım, güle güle, keyifle kullan yeni arabanı. sen beğendiysen kime ne. beğenmesen birtürlü, o da suç olurdu zaten.
ben ehliyet aldıktan sonra trafikte özel kurs aldım. kocayla arabaya bile binilmez.

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Bizde de direksiyon hocası konumundaki kişi ben oluyorum çünkü benim denizci eşim gemi kullanabiliyor ama araba nanay :) Benim tavsiyem özel ders alman olacak. Kocadan hoca olmaz kesinlikle. Tanımadığın profesyonel birinde nders al gerekirse annemin yaptığı gibi bir minibüs şöföründen bile rica edebilirsin :) Sevgiler...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ahahah sonunda deli kankam benim ya en kısa zamanda yardıra yardıra gezeriz bebem, sana tokmak da alırız bak ben led yaptırcam pembiş pembiş ahah :) Bu arada oh sefan olsun aramıza hoşgeldin sinirlerine sahip olmak için belli saatlerde çık yollara :)

uyuz cadı dedi ki...

ilug@, canım dediğin gibi o debriyaj mebriyaj zor iş ya. şu ehliyeti alana kdar azıcık sabrette arabanı alırken otomatik seçersin. öyle kolay ki sadece gaza ya da frene basıyosun o kadar. benimkini ararken ne manuel vitesler gördüm çok güzeller ama inat ettim otomatik olucak diye. şimdi çok memnunum. istanbulda bi bayan olarak araba kullanmak zaten zor bir de debriyajla vitesle falan uğraşma boşver, sevgiler :)

meltem, haha rüyamda hep gaza basıyorum araba gitmiyo iyi mi :) ya ben de aldım ehliyetimi kullanıyodum da araba gayet güzel. hatta babamın manuel arbasıyla tek başıma bile çıkıp duruyodum ama benim bey arbaya alışman lazım diye tutturdu anadım. dün de gelmiş diyo ki sen beni bloğuna bile şikayet ettin ya inanamıyorum çok güzel kullanıyosun kızım niye abartıyosun. acaba ben mi abartıyorum hayret bişe :)

serpil'ci sağol.. ya bizim kan bağlarında hiç problem yok babamla kullandım geçenlerde bostancıdan tuzlaya gittim bi kere bişey demedi uyarmadı yani. koca kısmı car car car ayyy :)

geveze baykuş, ay ben kocayla çalıştım bi de uzun bi zaman sen düşün. araba yine kolay geliyo bana işten sonra.

guguk, sağol canım daha iyileri senin olsun. hehe arabaya bile binilmez diyosun yani :) benimki o kadar diil de çok konuşuyo yaa. üf accık sussa rahat edicez :)

esin, haha annen naapmış öyle :)) benim annem de minübüs şöförleriyle yarışıyo bi görsen nasıl kullandığını. onu solla bunun yolunu kes, ters yoldan gir falan. ssnırsın ki 18 yaşında babasının arabasını çalmış :) ama özeniyorum valla kimseye ezdirmiyo kendini. benim de derse ihtiyacım yok kanımca, kullanıyorum sanki ama pratik yapıcakmışız. offf yani.

edoş, kız senden öğrenicem haa. benim bu koca sinir edii beni. git gel de bana öğret kız pazara mazara gidek :)

papatyaninguncesi dedi ki...

keyifli bir yazıydı.ben 5 sene sürücü kursunda çalıştım ve bize gelen adaylara dediğimiz şey sakın kocanızla direksiyon dersi çalışmayın.Kocadan hoca olmaz derdik :))çünki çok fena kapışıyorlardı

aylin dedi ki...

yazdıkların çok eğlenceli yeni keşfettim blogunu takipteyim.araba konusundada haklısın herşeyi onlar biliyor bizdede şöyle oluyor dur !!!!dur! dur!!!! dedimmm.. viraja böle girilmezz tabi ben o sırada kopmuş oluyorum elim ayağım birbirine giriyor sanırsın anadan doğam araba tepesinde:)

aylin dedi ki...

yazdıkların çok eğlenceli yeni keşfettim blogunu takipteyim.araba konusundada haklısın herşeyi onlar biliyor bizdede şöyle oluyor dur !!!!dur! dur!!!! dedimmm.. viraja böle girilmezz tabi ben o sırada kopmuş oluyorum elim ayağım birbirine giriyor sanırsın anadan doğam araba tepesinde:)

uyuz cadı dedi ki...

papatyanın güncesi, ay çok doğru diyomuşsunuz gerçekten. biz bile didişiyoruz yani, tanıdığım her çift araba konusunda tartışmıştır. kocalar, size sesleniyorum! karışmayın :)

aylin, sağol teşekkür ederim. ne kadar doğru yazmışsın ama ya benimki de abuk subuk hareketler yapıyo bişey diyince de hiç kaza yaptığımı gördün mü oluyo. saçma ama napıcaksın kaç yaşında adam değişmiyo da, denedim yani :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ah bebem sen iyileş seve seve yolların kraliçesi yaparım senü dermüşüm :)

uyuz cadı dedi ki...

:) yap yap kuzu

defne dedi ki...

oh, sen rahatladın, ben de azcık güldüm, bana da ii geldi yani yazdığın ;)
erkeklerin hepsi mi böyle ki? illa başka araba alacaklar, illa değişecek o araba :)

uyuz cadı dedi ki...

defne, bu yazıyı yazdıktan sonra anladım ki hepsi öyleymiş. en iyisi dediğin bile söz konusu araba olunca şarlıyo anacım, sinir şeyler.
ben de napıyorum? haber vermeden kafama göre çıkıp çıkıp geziyorum. dün kimseye söylemedim teee nerelere gittim kayboldum vs ama kullandım yani. daha rahat ediyorum tek başımayken, almicam benimkini bundan sonra yanıma :)