7 Oca 2010

Hayırlara Vesile

Gece rüyamda Tayyip'i gördüm. Nasıl kavga ediyoruz tarif edemem, üzerinde yine en şekilsizinden bir siyah takım elbise (önü iliklenmiş), karşımda yumruğunu masalara vuruyor. Ben delirmişim, 'emekliye yaptın 20 lira zam, elektirik, su, köprü zamları nedir? bıktık senden' diye carlıyorum, 'adın ne senin adın?!' diye üstüme yürüyor.
Söylemedim adımı, kovacak zahar. Elinde de benim kredi kartım vardı, okusa üstünü görecek akıllı. Ancak bağırmayı bilsin zaten!

Neyse uyanıyorum, 'üff ne biçim rüya be' diyip tekrar yatıyorum yine Tayyip. İki-üç seans kavga ettik kendisiyle, en son kanka olduk, birlikte Şaşkınbakkal Starbucks'a kahve içmeye gidiyorduk. O kullandı, son model siyah bir mercedes, arabanın heryeri poşetle kaplı. Nedenini sordum yeni aldık dedi, cevabım 'hımmm istersen ben kullanayım' oldu.

Yuh diyorum kendime yuh! Herkesin arabasına sulanılır mı ya? Gerçek hayatta da sürekli 'ben kullanayım isterseniz' şeklindeyim, rüyamda bile aynı moddan çıkamamışım...

Hem Tayyip'le kanka niye oluyorsun kızım? Onca kavga gürültü boşuna mıydı yani? Kendimden utandım...

33 yorum:

BeD@rdeM dedi ki...

hayra yorsam yorulmaz, yormasam olmaz... Allah kurtarmış kardeşim :)

bokbocesii dedi ki...

Tayyip mi?? :))) yok muydu sekerim bi baskasi .Hayır olsun:)

uyuz cadı dedi ki...

bed@ardem, hehe sağol, Allah cümlemizi kurtarsın :)

bokbocesi, canım dün o kadar sinirlendim ki. zamlar vs çok söylendim, bütün gün kızdım gece de rüyama girdi. keşke başkası olsaymış :)

merbe dedi ki...

ben bugün kendi rüyamı yazmıştım, ona garip demiştim ama seninki daha bi garipmiş lale :) hayır olsun da kahve içecek başka kimse yok muydu yahu :))

uyuz cadı dedi ki...

merbecim rüyalara söz geçse keşke.. haa bu arada giderken kahveye de zam yapmış olabilir, belki de içememişizdir. sonunu göremedim çünkü :)

aylin dedi ki...

çok güldüm ya süperdi ama kanka olmadan önce iyice bağrsaydın ne olcak bu ülkenin hali diye:)

uyuz cadı dedi ki...

aylin, çok bağırdım merak etme. hepimizin hıncını aldım :) yanlız ne kadar karaktersiz bi insanım ki kanka oldum.. çok saçmaydı gerçekten.

yeşim dedi ki...

:)))))))))))) ay çok güldüm!!

guguk kuşu dedi ki...

valla tayyibi görmüşsen rüyanda, bundan tek çıkarılacak sonuç: biyerlerin açık kalmıştır:D

Burcu dedi ki...

hahahaa böyle bir rüya olamaz, çok komikmiş neyse allahtan rüyadan ibaretmiş ilişkiniz :))

Imge dedi ki...

Paparalarken iyiymiş de gıcır mercedes'te yanına oturunca kabusa dönüşmüş güzelim rüya!! :) Hayırlısı diyelim.. :))

uyuz cadı dedi ki...

yeşim, gülme komşuna gelir başına :)

guguk, büyük ihtimalle :)

burcu, ay evet ya. sabahta tvde gördüm, dedim birbirimizi yedik saatlerce bi de şimdi mi dinlicem?

imge, mercedes güzeldi ama tek başıma olsaydım daha hoş olurdu :)

Somethin'Special dedi ki...

İşte senin rüyan bile böyle komik olur =)
Sana bir bilir kişi edasıyla rüya yorumluyorum Laliş'im:Rüyada devlet büyüğü görmek hayra delalettir =)(annem hep böyle söyler ama asla şu demektir demez, sadece hep hayır var :)
Hahaha =)

Merve dedi ki...

laliş, 2009 da tüm enteresan şeyler senin başına gelmişti kuzum :) 2010 da da rüyalarında başladı :) ne garip rüya çook da komik! Tayyip'in navigasyonu varmıydı bari?

uyuz cadı dedi ki...

niyan'cım, o rüyayı yorumlayanlar var ya kitap mitap yazıyolar hani. bence bizimkinden önce ve sonra olarak ikiye bölsünler zira Tayyip'i görmek nasıl bir hayıra vesile olur düşünemiyorum bile. büyük ihtimalle tanımıyolardır :)

merve'cim, evet ya nerde bi cinslik beni buluyo. mıknatıs mıyım neyim? navigasyonuna dikkat edemedim heralde, hiç hatırlamıyorum :) alemsin ya minik kuş seni :))

zeynep dedi ki...

şaşkınbakkal starbucks'ta kahve mi içtinizz beraber:))))

Syhn dedi ki...

ahahaha :)))))
kopardın beni gerçek mi bu!
azcık kavganın arkasında duramadın mı :))
ayy poşetli arabaya koptumm :))

Bulunur Hint Kumaşı dedi ki...

Alemsin ya, bi de kanka olmuşsunuz:))

ferulago dedi ki...

Bir tarafın açıkta kalmış herhalde uyuzcuğum. Sipariş alıyorsan eğer bu akşam da benim yerime Gökçek'e carlar mısın? Şu son otobüs zamları sinir etti beni :)

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

okadar çok sinirlenip kızmışsın ki bilinç altı olmuş rüyanda kavga etmişsin:)) ama kanka olmak arabaya sulanmak bilemiyorum neysee:))

zizim bizim dedi ki...

kabus olmuş bu :))
benim rüyaya yorumum şöyle: burada mercedes iktidarı temsil etmekte :) arkadaşça yaklaşıp kurtarmaya çalışmışsın ama olmamış :))

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

hemen rüyanı yorumluyayım. gün itibariyle köprüleri özellştirecekler.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Çok daraldın sen bebem, işlerden annem ahahah yarıldım kız ne desem bilemedim ki :)

uyuz cadı dedi ki...

zeynap, yok içemedik. yani en son arabayı ben kullaniim dedim uyandım çok şükür. bi de kullandırtsa yanlış bişey yapsam nasıl azarlardı düşünsene. ehliyetini de al git falan. ne me lazım, uyandım bitti.

syhn, duramadım yaa üf. çok dönek bi insanmışım demek ki temelimde :)

bulunur hint kumaşı, olduk valla. aslında şu anda ülke şartlarına bakacak olursan en çok kanka olunası insan ama bende kafa yok ki.

ferulago, ayy etme eyleme. iki gece üst üste bunlarla başbaşa koyma beni :)

funda, o da döneklik hehe :))

zizim bizim, haha doğru olabilir, iyilik yaramadı ama :))

sürüden ayrılan koyun, anaaaa ben bugün bakmadım hiçbişeye, gerçek mi?

edoş, anam ne desen olmaz zaten, hem kabus, hem komedi, hem saçmalık. tam beni temsil ediyo yani :))

meltem dedi ki...

ahahaahaaa allah canını almasın çok güldüm hani şu reklamlarda bi kadın varya birazdan arabanızı çizicem diyooo o geldi aklıma keşke sen kullansaydında şöylee boydan boya bi çizseydin arabasını ne güzel olurdu

töbe töbee riya deil bu kabus kabus

uyuz cadı dedi ki...

meltemcim yazım olurdu yepyeni arabaya :)

ben sen ve o dedi ki...

rüyaa süppermiş ama tayyiple kanka oldunuz demek üstelikl o kadar kavga sonunda

uyuz cadı dedi ki...

ben sen ve o, olduk valla. utanamadım kanka oldum.

seda dedi ki...

yazılmış mı okumadan yazıyorum bu yorumu: stockholm sendromuna benziyor:))

Müge dedi ki...

Hahaha, acayip komikmiş. Nasıl bir rüyadır yav bu?! :D

uyuz cadı dedi ki...

seda, tayyip sendromu :)

müge, hiç bilmiyorum ki ya. psikolojim pek iyi değil şu sıralar :)

Gül dedi ki...

5 gündür gülmeyen suratımı, bu rüya güldürdü. helal ya, ben olsam kahkahalarla uyanırdım. süpermiş!!

uyuz cadı dedi ki...

gül, sen sıkıldıkca bana mail at ben rüyalarımı yazayım :) öyle saçmalıklar görüyorum ki hergün gülersin ne güzel :))