5 Oca 2010

Kıl

'Burnundan kıl aldırmaz' deyimi ne ya?
Sanki insanların burunlarındaki her kıl birer velinimetmişte, kimseyle paylaşmaz o der gibi. Pislik içerisinde yapış yapış bir kıl işte. Kılın temizi bile iğrençken (misal saçımızdan düşen bir parça) üstüne üstlük burnumuzun içinden çıkan pislik ötesi iğrenç nesne neden böyle bir atasözüne malzeme olmuş anlayamıyorum.

Aldırmıyorum tabi.
Hayır aldırsam ne olacak sanki? Kim ne yapacak? Ne işine yarayacak? Müzeye mi kaldıracak? Altın değerine mi satacak? Ününe ün, servetine servet mi katacak? Ne olacak?

Hadi buyurun ben burnumdan kıl aldırıyorum arkadaş, var mı talip?
Iyyyy, kendimden iğrendim.

11 yorum:

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

ben almim alanada mani olmayım:))

Somethin'Special dedi ki...

Hahahah ne alemsin Laliş' im ya =)

puck-robin dedi ki...

öyle deme cadı, ben çocukken neden böyle diyorlar diye cımbızla çekmeye çalıştım, o kadar acıdı ki gözümden yaş geldi :D boru dğeil kıl aldırmak :D:D

BeD@rdeM dedi ki...

daha niceleri var uyuzcum, çok iğrenç gerçekten... burun kılları artık erkek kuaförlerinde bile itinayla alınıyor zaten.. dolayısıyla bu söz kendi kendini yok etmiş yıllar önce :))

JuVeNiL dedi ki...

cadı kafan mı güzel :D

uyuz cadı dedi ki...

funda, istesen de vermem zaten :p

niyan, öyleyim üstünüze afiyet :)

puck, anaaa kız ne komiksin :))

bed@rdem, çok saçma yani di mi? bi manası yok karşılığı yok kullanıyoruz biz de.

juve, yoo iyiyim valla

Haydins dedi ki...

Puck-robin'in yazdıklarına katılıyorum canım kolaysa aldır bakalım :)

puck-robin dedi ki...

haydins ÇAK! :D

uyuz cadı dedi ki...

siz anlaşın kendi aranızda bakiim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

var bacım ben varım maymun gözünü açtı canımı sıkanın canını yakarım artık

uyuz cadı dedi ki...

edoşum aynen. bak sana nirvanadan mail attım şimdi oku :)

altuğ, haha denemiş :) ya erkek olmakta amma sıkıcı kardeşim. gerçi biz sizden daha çok kıllarla uğralıyoruz ama...