12 Oca 2010

Niye?

Tamamen içimden geçenleri yazıyorum şimdi, kim alınır falan düşünmek istemiyorum, çünkü bakıyorum ki kimsenin de umurunda değil zaten.

Ne oldu blogculara? Niye herkes bu kadar sinirli, asabi, gergin, birbirine çatıyor? Birileri grup olmuş, kızgın kızgın konuşuyor. Niye ki?

Hırstan mı? Daha çok okunma hırsı mı? Okunacaksınız da ne olacak arkadaşlar? En fazla üç-beş tane firma size ya bir paket ped yolluyor, ya da zaten artık marketlerde bile 10 liraya satılan kozmetik ürünü hediye ediyor. Bunun için bir hırs mı?

Yoksa düşünülmeden yapılan birşey mi? Hani herkes bir gazlarda bir havalarda ben de olayım. Farkında olmadan mı?

Az kişi var bloğundan para kazanan, birşeyler satan vs. Ama onlar da ne kazanacak ki? Bir sürü emek verip iyi kötü üretiyorlar, üstüne ekledikleri azıcık bir kar payı, biliyorum. Çünkü zaten hak ettiği fiyata satmaya kalksalar kimse almıyor. Bunun için mi onca kavga, gürültü, patırtı, sinir, stres?

Çok üzülüyorum gerçekten... İçim sıkılıyor... Canım yazmakta istemiyor...
Nerde çokluuuuuuk...

Eskiden ne güzeldi herşey...

30 yorum:

seda dedi ki...

kim nerede ne zaman ne yapıyor, bilemedim, tek bildiğim haklı olduğun:)

ElfAna dedi ki...

Ne de olsa her cikisin bir inisi vardir.

zeynep dedi ki...

bahsettiklerine rastlamadım henüz ama hırs olduğu çok doğru..

Somethin'Special dedi ki...

Laliş' im biliyorsun bende geçenlerde yazdım bu konuda, sonra baktım hakkaten kavga var, aman ben bulaşmayım dedim ve sildim.
Bende çok çirkin buluyorum okuduklarımı ve bunu aynen şuna benzetiyorum, şöhreti kaldıramayan ünlü benzetmesi...

Haydins dedi ki...

Evet bende uzun zamandır farkındayım, yazılarının satır aralarında birbirlerine giydiriyorlar..Ne bileyim çocukça geliyor bana, bir derdin varsa mail at, bir şekilde özel yoldan ulaş ya da niye derdin oluyor kardeşim..O benim yaptığımı yapmış!!Yapana bir şey diyemiyorsun ki, patenti sana mı ait ..Yapar çünkü paylaşmak için bloguna koyuyorsun..Blogumdan yazı veya resim çalma çırpma olmadığı sürece ben sinir yapmam Lalecim :) Bol bol beni oku hiç sinir olma , üzülme :P

ferulago dedi ki...

Hiç haberim olmuyor benim bunlardan. Aman uzak olsun da zaten :) Üzülme sen

uyuz cadı dedi ki...

elfana, ne kadar doğru söyledin...

zeynep, ah anacım ben rastlamadan bi gün geçiremiyorum. çok can sıkıcı...

gizoşum, ne güzel yazmışsın. zaten bunlar ikimizin konuşup üzüldüğü şeyler. hani hep deriz ya eskiden ne güzeldi diye yazarken seni düşündüm. dediğin gibi bunu yapanlar dışarıdan kendilerine bir baksalar... keşke..

niyanım evet biliyorum canım. hatta yorum yazmıştım sen silince gitti :p benzetmen de çok doğru.. üzülüyorum ben çok ya..

haydins, ya sevmiyosan okuma, lafta sokma yani di mi? kendi kendilerine sinir yapıyolar. benim de var gıcık olduğum tipler, aramızda bişey geçmedi mesela ama kanım da kaynamamış. herkes herkesi sevemezki zaten, sataşmıyorum ama. arada bakarsam bloğuna bu da ne gıcık şey ya falan diyorum çıkıyorum sonra. bu kavga ne onu anlamış değilim.
ben en iyisi seni okumaya devam edeyim hehe :) komik seni

uyuz cadı dedi ki...

ferulago, olmasın canım zaten. boşver.. böylesi daha iyi.

pride dedi ki...

Keşke herkes senin kadar büyük düşünebilse hayatım,ufak hesaplar yapmasa... Ben hayatımdan çıkartıyorum bu tarzda tipleri,çünkü ben burada birşeyler paylaşmak için varım,benle hasedini paylaşanı da siler,geçerim:)

иαℓαи dedi ki...

bende rastlamadım ama doğru bi konuya değinmişsin.Birde şeyy var izleyici sayısı arttırmak için yapılan şeyler haa dur bir de aklıma geldi yorum sayısı ne kadar fazla olursa havalananlarda yok değil.Benim hiç tasam yok bu konularda ve de anlamıyorumda :)
sevgiler cadıcım..

uyuz cadı dedi ki...

pride, sağol canım ama ben onu büyük düşünebildiğimden değil de utandığımdan yapıyorum. kadına taarruza geçsem herkes aaa salağa bak amma kıskanmış der diye içime atıyorum :) o kendi çizsin, ben kendi kendime çizeyim. ya da gidip ellerini kesmem lazım :)

nalan, var canım hem de neler var. kendi kendine adsız yorum yazıp ortalığı kızıştıranlar bile mevcut, şu güzide blog dünyamız nelere şahit olmuş.. ee bir yerde ne kadar çok kadın varsa korkacaksın..
bende de sevgiler :)

seda dedi ki...

kendi kendine adsız yorum yazan mı?? aaahhhh! koptum burda bennn:))

pride dedi ki...

Hahahahahah
Çok seviyorum ben seni ya:)Bu dürüstlüğün var ya,bence millet birbirinin giydiğini,gezdiğini,yaptığını kıskanacağına azıcık senin açık sözlülüğünü ve dürüstlüğünü kıskansın:)

uyuz cadı dedi ki...

seda'cım biri sana kötü bi yorum mu yazıyo mesela? gidip adsız olarak kendini savunuyosun. olay budur, akıllıca aslında :)

seda dedi ki...

ah egolar ah! hiç törpülenmeyecek mi?

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Ben rastlamadım bunlara ama demekki her toplulukta olduğu gibi blogcular arasında da var böyleleri!Aman bize uzak olsunlar!

Merve dedi ki...

Laliş..Valla ben pek farkında değilim genelde bloglardayım ama rastlamıyorum pek bu tür şeylere...

Zaten kim kimin grubu, kime nereden ne hediye gelmiş,kim nereye çıkmış hiç beni ilgilendirmiyor..
burada olmamım tek nedeni keyif almam..

zaten uzun zamandır samimiyetini bilip sevdiklerim ve yeni kanımın ısındıkları bana yetiyor..
kıskanç ve fesatları da hiç sevmiyorum..soğuyuveriyorum...yazık valla blog da dahi fesatlık varsa yazık.. :(

laliş dediğin çook doğru ben ilk yazmaya başladığımda böyle değildi daha samimiydi sanki..eskiyi bende özlüyorum :) herkesin doğal olduğu günleri..

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Çalışma saatlerimden dolayı kimseyi takip edemeyip bloğuma da arada bir yazı girebildiğimden dolayı çok şey kaçırmışım galiba ama ilk kez bişeyleri kaçırdığıma sevindim açıkcası.Kavga gürültü ve hırs görmek istemem çünkü.Ne güzel yazmışsın Lale sağol valla :)

poh poh perisi dedi ki...

ya ben neler kaçırmışım!!! ama bu aralar en uyuz olduğum şey "beni izle, blogunda duyur, hediyeyi kap" etkinlikleri... bu duyurulardan başka yazı yok nerdeyse bloglarda...

uyuz cadı dedi ki...

pride, anaam laflara bak, çok teşekkür ederim :))

seda'cım, umarım bigün..

kitap kurdu, evet canım heryerde varlar. uzak olsun dediğin gibi.

mervecan, sen pudra pembesi bi insan olduğun için bunları görmemen çok normal. hayata bakışın öyle pembe şekerim :) gerçekten de eskiden ne güzeldi. bizim gibi sırf keyfine, canı istediği için yazan insan az kaldı sanki. herkes bi hırs içinde..

ceyda'cım, aman farketme zaten. bıktık hepsinden. işinde gücünde uğraşıyosun, bi de üstüne Rimoşum yeter zaten :) çok öptüm hepinizi

uyuz cadı dedi ki...

poh poh perisi, onlar ayrı bi gıcık zaten. ben yazmıştım sinir oluyorum diye, hala şöyle şeyler geliyo, meraba seni çok seviyorum. bıdı bıdı, bloğumda yarışma var beklerim.
nasıl sevmekse hiç okumadan bana bayılıvermiş. yazdık zaten, hele bi oku sonra sev di mi ama?

kirazzade dedi ki...

Nasıl yani yaa :S Ben daha yeniyim blog dünyasında, huu neler oluyor burada, ne kavgası ne yorumu ne yarışması? Aman benden uzak olsun, ne olursa olsun :D

uyuz cadı dedi ki...

seda'cım, bloglarda, maillerde. yapılıyo yani. keşke olmasa.

uyuz cadı dedi ki...

kirazzade, hehe canım sen gerçekten yenisin baksana hiç bişey bilmiyosun :) öğrenirsin zamanla, hatta öğrenme daha iyi boşver. ben de öyle yapıyorum.

a. gizem dedi ki...

efet yaaa inanamadım tanıdım bildiğim ve sevdiğim o kadar çok blogcuya ne olmuş böyle dedim

inanamadım

gerçekten...

nedir bu hırs?

tüm bu cümlelere içtenlikle katılıyorum lale...

ama asıl üzüldüğüm neydi biliyo musun konuşmaların bana ortaokuldaki acımasız ergenleri hatırlatması oldu :(

hani ortaokuldasındır bişi olur ve hemen bir grup toplanır, derken hepsi çete gibi laf sokar...

hobi mutluluk paylaşım alanı değil miydi burası?

eskiden nasıldı değil mi?

az kişiydik zaten, hepimiz hep beraberdik, herkes herkesi deli takip eder, begenmese bile emeğini taktir ederdi...

üzülüyorum ve inanamıyorum, tanıyamıyorum daha doğrusu..

ama eminim bunu yapanlar dışrdan kendilerine bakarlarsa eğer başka bir gözle kendilerini de tanıyamayacaklarını görecekler...

:(

bokbocesii dedi ki...

ben de denk gelmedim bu kavgalara henüz.denk gelmek de istemiyorum sanırım.işiniz mi yok yaw? günlük kavgalarımız yetmiyor da sinirinizi sanal alemde de yayıyorsunuz.valla anlamıyorum.

uyuz cadı dedi ki...

bokbocesi, aman gelme canım böyle daha iyi inan. dediğin gibi gerçek hayatımız bitti burası başladı.

öykücü, sana mail atacaktım ama göremedim adresini. bana yazar mısın? uyuzcadi@gmail.com

meltem dedi ki...

uyuzcuuum ne kavgası, kim kime ne demiş, neler olmuş yaf merak ettim bak şimdi:)
ama en çok gruplaşmalar kimlerin arasında onun da çok farkınyadım yaneee

uyuz cadı dedi ki...

meltem'cim boşver gel biz evlerimizi yerleştirelim :) herkes sinirli valla, sanki biz değil de onlar taşınmış yorulmuş. hayret bişey di mi ama :)

moda tasarım stil dedi ki...

cnm bayadır seni okumaya fırsat bulamıyordum..yine tespitler çok doğru ve yazıların çok güzel..