12 Oca 2010

Sahaf? I ıh...

Asla sahaflardan birşey alamıyorum ben.

Neden derseniz, en önemlisi, Türk milleti pistir, şimdi doğruya doğru. El yıkamaya bile domuz gribi sonrası başladık -ki tam yapıyor muyuz şüpheliyim.
O adam kitabı okurken burnunu mu karıştırdı da sayfaları çevirdi, ya da parmağını tükürüğüyle mi ıslattı ne bileyim?
Hem erkeklerin % kaçı tuvalet sonrası ellerini yıkıyor hım, Allah aşkına?.. Kadın da olsa farketmez gerçi, ıyyyy hayatta elimi süremem o pis kitaba ben...

İkincisi de, büyü müyü yapmışlardır eve dadanırlar şimdi Allah korusun... Üç kuruş tasarruf edeceğiz diye başımıza bela almayalım...

Hani vardır ya, 'o kitaplardaki yaşanmışlık hissini seviyorum ben. Sayfa aralarından notlar çıkıyor, kurutulmuş çiçekler dökülüyor' falan laga lugaları. Hadi len! Bildiğin cimrisin işte, bir kitap olmuş en aşağı 15-20 lira arası. Okumak istesen para dayanmıyor (bknz. ben), sahaftan gidip almakla kar ediyorsun ama şöyle düşün, notlarla, solmuş çiçeklerle birlikte kaç tane mikrop dökülüyor acaba? Bir dur ya, adam kıçını kaşıdı belki sonra da sayfayı çevirdi. Ne o? İki roman okuyacağım diye türlü tevir hastalığa mı yakalanayım?

Takıntılı mıyım? Evet.

Ya her yazımın sonunu birşeye bağlamak zorunda mıyım? Bir defalık olsun mükemmeliyetçiliğimden vazgeçmek istiyorum :p

24 yorum:

puck-robin dedi ki...

ıyk iğrenç betimlemeler yapmışsın cadı yaa :D
ben sahaflardan kitap almayı seviyorum, çünküüüüüüü eski kitap havası seviyorum evet,çünküüü artık basımı olmayan kitapları bulabiliyorum, çünküüü isteidğim kitapların ilk baskılarını ve- veya sadeleştirilmemiş yeniden elden geçirilmemiş edisyonalırnı bulabiliyorum, sanki D&R daki kitaplar el değmeden satılıyor, ne malum senden önce gelip kitabı şöyle bir karıştıran adamın 2 dk önce parmağını beynine kadar sokup karıştırmadığını:D

Somethin'Special dedi ki...

Sendenim Laliş' im =)
Zaten alerjim var, bi milyon kere hapşırırım o kitaplarda ben, demek ki pisler ve beni hapşırtıyorlar =)

kara kitap dedi ki...

o kadar ince düşünürsek dışarda falan hiç yemek yemememiz lazım.vücudun mikroba da ihtiyacı var değil mi ama? :)))

uyuz cadı dedi ki...

puck, iğrenç betimlemeler yaptım evet, çünkü aklıma onlar geliyo her defasında. iğreniyorum yaa. d&r'daki kiatplara da şöyle bi bakarsan sayfaların açılıp açılmadığı belli oluyo, ciltten anlaşılıyo. çok istersen bigün sana öğretirim tekniğini :) tabi bi de arkalardan seçiceksin.
hem ellenmişte olsa, diğerinden daha temiz olduğu kesin bence.

niyan, evet canım. senin harika bi alerjin var hep söylüyorum, ev bile süpüremiyosun. değerini bil :)

uyuz cadı dedi ki...

kara kitap, ben dışarıda da pek yemek yiyemem zaten. hele erkeklerin yemek yaptığı lokantalar vardır ya, işte oralardan hızla uzaklaşmak adetimdir.
hem mikrobu alıyoruz zaten heryerden, sloganım şu, mikroba eve elalemin sümüğüne hayır! :)

Büşra dedi ki...

Valla o kadar iğrenç anlatmışsın ki ben de tiksindim okurken :) ama büyü ne alaka onu anlamadım? Kitaba mı büyü yapacaklar?

uyuz cadı dedi ki...

büşra, evde cinli minli biri vardır bana musallat olurlar diye düşündüm :)

AsYa dedi ki...

konuyla alakasız:)
tam da benim olmasını istediğim türden bir blogun varmış...aylardır şöyle uyuz olduğum şeyleri yazsam bi yerlere diye söylenip duruyordum.artık seni okuyacağım.

uyuz cadı dedi ki...

asya, :) teşekkür ederim.
ama sen de yazsana, ben de gelir seni okurum :)

MASAL dedi ki...

YA BEİM KADAR UYUS Bİ SENİ GÖRDÜM HAYATTA AYNEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM VE YANLIZ OLMADIĞIM İÇİN ÇOK SEVİNİYORUM :)))

uyuz cadı dedi ki...

masal, uyuzuz muyuzuz ama doğru olan biziz bence :p
çok teşşekür ederim, yalnız olmamak güzel gerçekten de..

zişniko dedi ki...

naptın uyuz cadı eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdün alacağım varsa da alamayacağım :)

meltem dedi ki...

ııyyyhhkkkk hiç böyle düşünmemiştim:)))

uyuz cadı dedi ki...

zişniko, alma ya boşver :) temiz temiz okuyalım daha iyi.

meltem'cim hehe ne gıcığım di mi :)

Hamarat hanım dedi ki...

Sübhanallah sanki bu yazıyı ben yazmışım gibi:) noktasına, virgülünü varıncaya kadar altına imzamı atıyorum.
Ayy ben şimdi iki kız yetiştiriyorum. Ve malesef sanırım onları da takıntılı yapıyorum. Uyuzlar çoğalıyor :D

zişniko dedi ki...

haklısın :)

uyuz cadı dedi ki...

hamarat hanım, benim de kızım olsa (ya da oğlum) kendim gibi takıntılı yetiştiririm kesin. pis olmaktansa takıntılı olsun daha iyi :)

zişniko, :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ahaha kıçını kaşıdı belki demiş ibiş, kimisi anıları sever ama sen ben gibi titiz manyaklar böyleyiz kanka :))

uyuz cadı dedi ki...

hehe yapmadıkları şey mi ya di mi? :) bi de ben hiç okunmamış kitap seviyorum zaten, benimki de aldığım kitaba bakmayacak. bir iki kere bakiim dedi ben daha açmadım sayfasını falan dedim -ki saçma kabul ediyorum :) takıntı işte.
kitaba takıntı zaten edoş, zor çıkardın ya beni dükkandan. gel sana kitap vericem evde bi sürü var diye :)

tatlisubaligi dedi ki...

simdiye kadar sahaflardean kitap almadım hic, ikinci el dukkanlarından da bir sey alıp giymişliğim yoktur..

nedenini bilmiyordum ama yazıyı okuyunca farkettim ki ben de boyle seylerin basıma gelmesinden korkuyomusum :)))

POLLYANNA dedi ki...

cok dogrusun vallahi...

uyuz cadı dedi ki...

tatlı su balığı, bilinçaltı :)

polyanna, bence de yaw :)

inehk dedi ki...

ben de pis insanları gördükçe her defasında şaşırıyorum nasıl oluyo da pis oluyor diye çünkü bi yandan düşünüyorum biz ki kaç yıldır müslüman olan bi toplumuz sonuçta bizim peygamberimiz en ince ayrıntısına kadar temizliği öğretmiş bize kaç yıldır bu kurallarla yetişmişiz değ mi yani nasıl olmuş da o pis insanlara aktarılamamış bunlar ona şaşıyorum yahu.

bu yorum da tebliğ içerdi sanki amma valla içimden geçeni söyledim

ha bi de başka başka memleketlerin insanlarına bakınca, ne kadr da olsa türkler temiz diyorum.

belki biraz polyanyayım ama herkesi de yakamam yahu

uyuz cadı dedi ki...

inehk, bence temizliğin peygamberle falan ilgisi yok. insanın içinden gelecek o, pis milletiz yani. ne bileyim kendimize mi saygımız yok nedir, heryer pislik içinde.
sokağa çıkınca sürekli bastığım yere bakarak yürüyorum bigün kamburum çıkacak. tüküreni var ıyy her türlü pislik var yani.
ben de başka millete bakınca çok temiziz diyorum, mesela araplar :)