8 Oca 2010

Yok Senlen

Bugün annemi bir yerden almaya gittim. Masuz arabadan inmedim, biraz yabaniyimdir de üstünüze afiyet, 'tanımadığım insanların evinde ne işim var' bakış açısıyla anamı bekliyorum. İçerideki yaşlı teyze benim gördü çıktı dışarı. Yanıma gelirken 'maşşşşşşşallaaaaaaaaaaaaah!' diye bağırdı, tü tü tü.
Hani Tarzan 'a aaaaaaa' diye yırtınırken ellerini göğsüne vurur, ya da Bülent Ersoy şarkı söylerken böğrünü dağlar, işte o şekilde geldi, beni öptü. Sonra dedi ki;
- Gaynanan var mı?
- Hıı
- Senlen mi?
- ?
- Amaaan gaynanaları da kimse sevmir.

O ne ya şimdi? Teyze sen manyak mısın acaba? Derdin ne ki? Sana ne var mı yok mu, nerde falan?
Belli bir yaş grubu üstündekiler amma salaklaşabiliyorlar ya. Camı kapattım kaçtım, yoksa eviniz sizin mi, sobalı mı, kaç oda, çocuğun niye yok, olmuyor mu, gocandan mı senden mi diye devam edecekti.

Allah'ım sen bana sabır ver. Neden saçma sapan şeyler hep benim başıma geliyor?

17 yorum:

kirazzade dedi ki...

Al benden de o kadar. Bu saçma teyze grubuna "SANANEEEE!" de diyemiyorsun. Ki dersen huysuz geline çıkıyor adın :S

defne dedi ki...

masuz mu:D söylenir de yazılınca bi hoş oluyomuş :)

Haydins dedi ki...

deeyzenin bir yarası var anlaşılan :)Ya gaynanası yanında ya da gelinle başı belada :)

Somethin'Special dedi ki...

Lalecim şu an işyerindeyim ve herkes bana bakıyor. Güldürme yaaa =)

uyuz cadı dedi ki...

kirazzade, tabi canım denmez ki ters bişey. onlar ıncığını cıncığını sorarlar da sen sana ne diyemezsin. bigün dicem ama..

defne, söylediğimize göre yazabiliriz de di mi :)

haydins, teyze geliniyle oturuyomuş ondan dertli. geline sorsam kim bilir ne kadar bıkmıştır.

niyan, ösür dilerim :)

meltem dedi ki...

puahahhahaaa:))))))))

zeynep dedi ki...

en iyisi hıı diyip geçmek galiba, yoksa durmazdı o devam ederdi sorulara:)

uyuz cadı dedi ki...

zeynep, hıı dedikce sorulara devam etti. manyak karı

Hamarat hanım dedi ki...

Kız yok ya öyle deme:) Ben neden korkuyorum biliyor musun? Acaba şimdi 5-6 yaşında olanlara zamanı gelince bizde bu kadar absürd görünecek miyiz?

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Sadece sana mı kanka boşuna mı konuşuyoruz o kadar işte yaşlılar diye hürmet+sabır ediyoruz ama çüşşş demek geliyor içimden sıkça :P

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

:))
Canım blogumda sana bir ödül var!

uyuz cadı dedi ki...

hamarat hanım, kaynanalarını sormadığımız sürece bi sorun olmaz heralde :)

edoş, aynen ya. saygı da bi yere kadar yani. gıcığın teki kadın, neyine saygı gösteriyim şimdi?

kitap kurdu, baktım canım çok sağol :)

İLug@ dedi ki...

eheheh..seni gözüne kestirmiş falan da olabilir aslında oğlu neyin varsa eğer..=) komikmiş ama:)

ben sen ve o dedi ki...

hakketen haa sanane teyzecim varsa var yoksa yok.hem kaynana ne alaka:)

Crafty Engineer dedi ki...

Resmen koptum Lale yaaa :D Yurdum teyzesi kendimden geçirdi beni :P

uyuz cadı dedi ki...

ilug@, beni alan bir almayan bin pişman :)

ben sen ve o, kendi de kaynanaymış teyzenin. geliniyle kavga mı ne ediyolarmış, dertlendi garibim :)

crafty, hehe sen bi de beni düşün anacım :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

içi çimento vita yağ tenekesi ve en yakın rıhtım ikilisiyle bu teyzeden kurtulmak lazım.