2 Mar 2010

Uyku Bana Haram

Gece yatakta laptop kucağımda uyuyakalmışım, öyle yorucu bi gündü ki... Sonra yine bir Lale klasiği olan, babasını rüyada hasta ya da kötü görmek durumu yaşadım. Ağlamaklı uyandım, hoca ezan okuyor. Hayatımda beni en çok korkutan şeylerden biri de bu, geceleri o sessizlikte titriyorum resmen. Eski evin orada köpekler de havlamaya başlıyordu, ben 'Allah'm sana geliyorum' diye kıvrılıyordum yatağa.

Neyse işte, hem babamı gördüm, hem ezan, hem karanlık. Kalktım koltukta uyuyakalmış olan eşimi kaldırmaya gittim (süper aileyiz yanlız, nereyi buluyorsak oraya kıvrılıp uyumaya başlıyoruz). Gelsin yanıma da daha rahat uyuyayım diye, O da telefonunu kaybetmiş, benimkinin şarjı bitmiş kapanmış. Uyku sersemi adaptörü bulamadım sinirlendim de çekmecede yok diye. Dedim ev telefonundan çaldırayım buluruz. Mumu tepemize çıktı, bi posta da hayvancağızı azarladım, 'git Bal gibi ayağımın ucuna kıvrıl, uslu uslu uyu' dedim, 'bi gece de beni rahat bırak' dedim.
Bütün bu saçmalıkları üst üste yaşadıktan sonra saati kurduk, zıbardık uyuduk.

Bugün annem+ablam, tekrar annem, tekrar ablam arayınca ancak anlayabildim.
Sabahın beş buçuğunda ablamı aramışım, sonra açtığında suratına kapatmışım. Üstüne cep telefonumda kapalı, kızcağız ölmüş korkudan. Mesaj atmış, aramış... Açan yok. Öküz kardeş o sırada kaçıncı rüyasını görüyordu acaba? Zavallı ablam, çok kahrımı çekiyor gerçekten, neler neler yapıyorum.

Düşündüm taşındım babamı aradım, O'na kızdım, 'hep senin yüzünden' dedim. İyi yapmış mıyım? Aferin bana!

uyku sersemi mallıklarımdan biri de burada.

13 yorum:

n@zo dedi ki...

Olur bazen Laliş :) sen ablanı aramışsın yine sonuçta ablan :) ben kayınpederimi aradım; yalnız o hiç merak etmemiş. Yanlışlıkla aradığımı düşünüp, devam etmiş gecesine.. Gıcık olmuştum, başıma bişey gelse aranmayacaklar listesinde artık.. Ne de olsa iplemiyor beni :p

bokbocesii dedi ki...

Uykunda bile alemsin Lale yaw :)) Ruyasında babasını kotu gorup sonra aglaya aglaya uyanma durumu bende de var malesef.Kucukken yanlarına gidip kıvrılıveriyordum da artık kendi evi olan kocaman bir kız olarak kendi kendimi telkin edip yeniden uykuya dalma yontemini seciyorum.

uyuz cadı dedi ki...

nazo, aaa kayınpedere bak hele. sinir!

bokbocesii, bi cinsim valla di mi? :) babamı çok görüyorum ya, nasıl bi sinir bozuntusu, çok fena :( eskiden kalkar nefesini kontrol ederdim. şimdi evlendim gittim çok korkuyorum böyle rüyalar görünce. keşke aynı evde yaşasak yine, benimki iç güvey gelir mi acaba bi sormam lazım :))

bokbocesii dedi ki...

:)) istersen bas konus filan alalım babanla sana.ya da telsiz.enistenin ic guvey olmasindan daha kolay olur bence :)

Haydins dedi ki...

Hayır olsun rüyan inşallah..Benim bazı rüyalarım çıktı ben çok tırsıyorum kötü rüya görmekten..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

gece gece baya bi ekşın yaşamışsınız .. zavallı mumu da ne oldugunu anlayamamıştır .. ama söz dinleyen bi hayvan oldugu belli :) bazen hepimize olur böyle .. bu arada anlatımınıza bayıldım harikasınız :))

ŞuŞu dedi ki...

çok hoşsun ya,bu geceleri nefes kontrolü bende de bi dönem sinir bozucu bir şekilde vardı,hatta anneciğimi dürtüp uyandırdığım bile olmuştur,şimdi aynısını kızıma yapıyorum.
Ayrıca orada burada sızılan uykunun tadı bir başka oluyor bence:)

Somethin'Special dedi ki...

Laliş, bu tam bir sit-com olmuş :)
Sabah anlattığından beri aklıma senin halin geliyor ve gülüyorum :)
Aklına öyle şeyler getirme kuzucuğum yaa..

puck-robin dedi ki...

Ay bana bazen öyle olur, sonunda otururum sinir içinde ağlarım ertesi gün de felaket olurum. Uyurken telefon çalarsa kuduz köpek gibi olurum arayan arayacağına bin pişman olur, sonra da hatırlamam ama :D

zişniko dedi ki...

konuyla alakası yok amac içimden yazmak geldi. hiçbir yoroumu cevapsuız bırakmayıp geri döndüğün için,inceliğin için teşekkür etmek itedim.

uyuz cadı dedi ki...

bokbocesi, gecenin yarısı uyandırmak istemiyorum ama babamı. eğer ablama yaparsak o sistemi, sorun olmaz. gucık gıcık uyandırırım utanmadan da babama kıyamıyorum :)

haydins, ay Allah korusun çıkmasın o rüyalar. benimkiler hep aynı eksende dönüyo çünkü.

berranın çöplüğü, teşekkür ederim :)) mumu da söz dinliyo zavallıcım. hep yüzüme bakar böyle, çok akıllı. anne-çocuk bloğu gibi yaziim mi ben de 'bugün mumunun bokunda boncuk buldum inanılmaz akıllı' diye :))

şuşu, teşekkür ederim o senin hoşluğun :P :)) ay o sızma uykusu ne güzel ya gerçekten..

niyan, hehe her saçmalık benim başıma gelii zaten :)

puck, ben sabahları çok asabi olurum ya. pis pis bakarak uyanırım falan. tevekkeli değil bu adam koltukta uyuya kalmış :)))

zişniko, ben teşekkür ederim asıl yorum yazdığınız için. blog yazmaktansa yorumları okuyup karşılıklı saçmalamak ve eğlenmek çok daha zevkli benim için. yorumlar olmasaydı kesin yazmazdım ben.
sevgiler..

tatlisubaligi dedi ki...

stres altında uyuyunca hep oyle oluyor :)

bende dun gece ruyamda oranik kimya dersinin labında deneyin ortasında gitmem lazım instrument labına gec kaldım diye kosa kosa dersten cıktıgımı gordum. sonrada instrument labındaki hoca bana bugun evleniyorum lab iptal falan dedi, o sırada ogrendim ki hoca erkek arkadasımla evleniyormus vs vs :)) (hocamız da erkek bu arada :))
kafayı bosaltıp uyumak lazım zira ablalara yazık oluyor ;))

uyuz cadı dedi ki...

tatlisubaligi, seninki de çok fenaymış :)))