10 Nis 2010

Gagalı Tavşan

Kadın milleti enteresan anacım, nerede abidik gubidik birşey var, biz buluruz. Saçmalama kapasitemiz çok yüksek.

Bugün toz ve pislik içerisindeki yamulmuş kumaş parçaları satışında rekorlar kıran cuma pazarı'ndaydık, arkadaşım kendini kaybetmiş şekilde toz soluyup hapşırırken ben de etrafı süzüyordum. Hemen yanımızdaki tezgahta tahminen 50'li yaşlarında olan iki kadın var, cins cins bakıyorum. Tekinin avucunun ortasında pis pis yünlerden yapılmış yamuk yumuk bir ponpon, ama gayet şefkatle tutuluyor, incinmesin diye (burada anaç duyguları devrede), diğeri 'ayyy hiii ne olacak buu?' diye sırıtarak soruyor. Ponponu seven de, 'tavşan yapıyorlar bunlardan' diyor.
'Hı??'
Yanındaki de, ben de aynı tepkiyi verdik, 'ne??'.

Devam etti, 'gaga koyuyorlar bir tane, iki de göz. Al sana tavşan' derken gözlerinin içi parlıyordu. Evet, onca tozun pisliğin içinde bile o ışığı gördüm!
50'lik teyzem diy yaptı iki dakikada, helal olsun. Sonra birkaç ponponu daha güvenli ve şefkat dolu avuçlarına alıp, gittiler.

Düşündümde, ne işe yarayacak o ponpon tavşan?
Bir gagası ve iki gözüyle sana ev işlerinde yardım mı edecek? Hergün üç çeşit yemek mi pişirecek? Haftalık erzak alışverişini mi yapacak? Toz mu alacak, evi mi süpürecek? Bari bulaşık makinesini boşaltsın her sabah, olmaz mı?

Lütfen daha manalı işlere yönelelim, ırk olarak... Madara oluyoruz erkek kısmına.
Lütfen dedim bak...

23 yorum:

POSH BUTİK dedi ki...

süpersinnnn!!!!! 1 ay aradan sonra:))) çok sevindim! bir insanın bişeylere uyuz olmasına sevinilir mi? Ben seviniyorum! Ellerin dert görmesin sen hep yaz uyuz cadı:) biz de hep seni okuyalım:) sevgilerrr....

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Tozlara boğulan o şahıs olarak, olayı duymadım ama hemen ardından anlatımın sonrasında yarıldım biliyorsun kanka. Valla ya bi işin de elinden tut nerdee :) Ah be yavrum kime neye madara oluyoruz :) DIY desem anlarsın bari ne olduğunu bil be kardeşim :) Son nokta ne diyoruz? DIY'ına (diy değil illa I ile okunur :) ) da kurban Dıyına da, dıyına da. Dıyına da kurban dıyına da dıyına da :) Up tıs cıs tıs uuh yeah. Yazan saksıcı başı :)))

Layale dedi ki...

Kenarda çocuğuna kendi elleriyle yaptığı bir oyuncak olacak. Tıpkı sizin yaptığınız boyamalar gibi; ev işi yapmayacak, toz almayacak ama kendi emeğiyle yapmış olacak kendince de güzel bi şey olacak.

ozlem dedi ki...

ah o pırtıkçılar yaktı bizi işte, ahhh :)

Haydins dedi ki...

Torunu vardır belki ,Lalecim..Torunlar için yapılmayan saçmalık yok valla :)

uyuz cadı dedi ki...

posh butik, ben hep uyuz oluyorum da yazmıyorum artık pek :) güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, mutlu oldum.
sevgiler..

edoş, hee madara olduklarımız da dıy ne diyolar :) yazık kız acıyorum be. diceksin ki, mesela ışıkları takmak bir dıy, duş başlığı tamiri ayrı bir dıy. kahvaltı hazırla bana dıy'ın kralı valla :) saksıcan :)

layale, valla benim yaptıklarımla bi alakasını göremedim o çakma tavşanın. liseden beri bu işin eğitimini aldım ve yıllardır bu şekilde para kazanıyorum. belki teyzenin yaptığı tavşan ev işi yapıp toz almıyo ama sizin muadil gördüğünüz resimlerim ve çalışmalarım bana bunları yapacak birilerinin parasını ödememi ve hatta çok daha fazlasını sağlıyo. aynı şey değil yani, umarım anlaşılır olmuştur ;)

özlem, hehe di mi? bi ton para harcıyoruz öyle malzemelere yahu. ama zevkli de oluyo :)

haydins, hee torun da bana psp al anneanne diye tepesine vurup saçını çekiyodur. elalem god of war 3 takılsın, çocukta ponpon tavşanla evcilik oynasın. nerde o naif torunlar :)

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Ay çok güldüm yaa:)))
Ucuz diye ne kadar gereksiz şey varsa dolduruyorlar eve,belediye çöp ev diye basacak,haberleri yok!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ya rıl dım :))) Saksıcan yesin seni :) Benim koca saksı kablo dıy yaptı ahah, diyeceksin ki yazık kız Ömer'e ben biliyorum zaten sen hep ona acı :) Zaten ona acı, buna acı sonumuz ne olacak :)

meltem dedi ki...

tavşanların gagası mı olur?? ne alaka ben bi pok anlamadım:)

Hamarat hanım dedi ki...

:) Unuttuğunuz birşey var , böyle şeylerle uğraşmak alkol, sigara bağımlılığı gibidir. İstemesende elin gider uğraşırsın :) Amman o 50 yaşındaki teyze de ne yapsın bu saatten sonra , ona da uğraşacak iş lazım.

uyuz cadı dedi ki...

kitap kurdu, aynen öyle. pis pis şeylere sırf 3-5 kuruş fiyat biçmişler diye alıp eve doldurmaya bi son verdim neyseki. stoğumu eritmeye çalışıyorum şimdi :)

ediş, hehe acıdım kııız niye yaptırdın çocuğa iş? pk arkadaşı yapıcaktı hani. çok özledim seni, ben de seni kih kih kih :) neyse ki yorumları okumuyolar yırttık :)

meltemcim, teyze hamarat hanım'ın da yorumunda yazdığı gibi diy ile sarhoş olmuş kendinden geçmiş. kafası iyi yani, muhtemelen yapmak istediği şey bir civciv falan ama tavşan dedi.

hamarat hanım, doğru söyledin gerçekten. bknz aysel gürel, bknz derya baykal :)

Damlo dedi ki...

her türlü diy önünde saygıyla eğiliyorum ben.

bi işe yaramaz damlo ;)

Seren dedi ki...

Ben tavşan 62 den yapılır diye biliyordum ,ponponda da mı yapılabiliyor hımm...sonra sorarız kendimize aya fezaya neden maymun çıkıyor da biz çıkamıyoruz diye :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ahaha aynen ya, acıma kız saksı yapsın işi ne :) Ledleri de taktı+kabloları da döşedi oh sefam olsun. 2 gün oldu çok özledim kız ahah :))

uyuz cadı dedi ki...

damlo, inan o tavşanı sen bile yapardın. çok büyütmemek lazım :)

seren, hehe bencede :)

ediş, yazık kız. yine acıdım bak :)
yaa evet iki gün oldu büyük boşluk kız. ilk gün çok garip hissettim kendimi.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

aman savun sen hep :) 1 gün daha dayancaz bebem

uyuz cadı dedi ki...

ya niye hep acıyorum bilmiyorum ama üzülüyorum kız...
hadi bakalım o bi günde ben neler yapıcam bak gör :)

geveze baykuş dedi ki...

ay dr. moreuo'nun adası (nasıl yazıldığını hatırlamıyorum uydurdum) diye bi film vardı. bu manyak dr. moreuo insanla hayvanı birleştirip kedikadındır, kunuduzoğlandır acaip acaip yaratıklar peyda edip salıyodu ortalığa. teyze de ordan kaçmış heralde, gagalı tavşanmış! manyak!

uyuz cadı dedi ki...

hah merak ettim filmi bak. filmin yazarı salı pazarında mı ilhamilerle karşılaşmış acaba :))

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

harika bir blog bence yorum kabul etmemelisin :) ne gerek var ya . bütün yazıları okudum al sana tavşanda yorum yazayım dedim. sag click i de serbest bırak arkadaslara da göndermek istiyorum en pratik sekilde ...

uyuz cadı dedi ki...

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... teşekkür ederim :)
yorumsuz da çok sıkıcı oluyo ama, kendi kendime yazıyo gibi hissediyorum. boş duvarlara konuşur gibi. hoş yorumlar bazen çok saçma oluyo ama :)
sağ tıkı da serbest bırakmiim sen arkadaşlarına blog adresini ver olmaz mı? :)

ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... dedi ki...

verdim gitti :)

uyuz cadı dedi ki...

:))